سالن های سریع همه آب و هوا | شش تا از بهترین ها

سالن های سریع همه آب و هوا |  شش تا از بهترین ها

آئودی RS4، 2006، 91 هزار، 17995 پوند

در حالی که مفهوم یک سالن فوق‌العاده سریع در همه شرایط آب و هوایی با Vorsprung durch Technik شروع نشد، آئودی مطمئناً جزو اولین کسانی بود که به درستی از جذابیت سیستم چهارچرخ محرک عملکرد محور استفاده کرد. تا حدی به دلیل مهارتش در مسابقات رالی بین المللی، بلکه به این دلیل که به طور یکپارچه در تصویر پیشرفته فنی که آئودی دوست داشت به نمایش بگذارد، منطبق شد. بدیهی است که B7 RS4 اولین خودروی آن نبوده است، اگرچه با موتور 4.2 لیتری V8 خود، مسلماً کاریزماتیک ترین آن بود و رانندگی تا امروز لذت بخش است. در واقع، با یک جعبه دستی بزرگ و حس بسیار فریبنده انسجام مکانیکی، تجربه احتمالاً با افزایش سن بهبود یافته است. با فرض اینکه می‌توانید یک واگن خوب پیدا کنید و توسط واگنی که ظاهری کمی دارد، مورد توجه قرار نگیرید. این یکی از نظر ظاهری خوب به نظر می رسد و کمتر از 100k در ساعت دارد.

BMW M5، 2021، 11k، 57950 پوند

البته این روزها، هر تولیدکننده ممتازی که ارزش نمکش را دارد، یک موشک تمام پنجه ای را می فروشد که خود را به عنوان یک ماشین اجرایی عضلانی نشان می دهد. M3 کنونی، مجهز به سیستم xDrive عقب بی‌ام‌و، نمونه‌ای عالی است – اما چه کسی از روشی خوشش نمی‌آید که استهلاک بی‌وقفه M5 خروجی را بسیار در دسترس‌تر می‌کند؟ مخصوصاً وقتی که الف) ظاهری بهتر از M3 داشته باشد و ب) موتوری دوست‌داشتنی‌تر داشته باشد. شما می‌توانید با قیمت کمتر از 40 هزار پوند یکی از آن‌ها را تهیه کنید، اگرچه توصیه می‌کنیم با توجه به اینکه خودرو پس از فیس لیفت در سال 2020 بهتر شد، جوان‌تر بخرید. در اینجا یکی برای مردن در Alvite Grey با چند مایل است. تصور اینکه از آن خسته شوید سخت است. در واقع، اگر مجبور شویم سالنی را برای رفتن به گاراژ «ابدی» خود انتخاب کنیم، ممکن است این سالن باشد.

فورد سیرا 4×4، 1993، 31 هزار، 12500 تا 13500 پوند

اگر تصمیم بگیرید که Sierra XR4x4 را که در حال حاضر از طریق مزایده های PH در حال کار است، یک گاراژ می خواهید. اگر فقط آن را در چنین شرایط عالی نگه دارید. این کمک خواهد کرد که عینک های نوستالژی را نیز به سر خود بچسبانید – اما اگر به دنبال حفظ یکی از تلاش های اولیه برای ارائه قابلیت استفاده از سیستم چهارچرخ محرک برای توده ها هستید، می توانید کارهای بسیار بدتری نسبت به یک خودرو انجام دهید. دارای یک موتور 2.9 لیتری کلن V6 با قدرت 150 اسب بخار و یک سیستم دستی پنج سرعته متصل به سیستم 4WD است که به طرز سرکشی محور عقب را نسبت به جلو ترجیح می دهد. XR4x4 هرگز یک افسانه در قالب Cosworth (و از نظر فنی یک هاچ بک پنج در نیز) نبود، راه مقرون به صرفه ای را برای یک فست فورد کلاسیک ارائه می دهد و (در زمان نگارش مقاله) در نیمه راه به قیمت راهنما رسیده بود. بهتر است در آن زمان معطل نشوید. حراج یکشنبه شب به پایان می رسد.

سوبارو WRX STI، 2013، 48 هزار، 16395 پوند

اگر فکر یک فورد 30 ساله به طرز آشکاری در سمت چپ است، می‌توانید آن را مستقیماً در پارک با یک سوبارو ایمپرزا بازی کنید – تقریباً ماشینی مناسب برای همه‌ی نسل از متعصبان JDM. WRX STI در قلب و ذهن هر کسی که فکر می‌کرد یک جاده گل‌آلود B مکان مناسبی برای انداختن چکش است، حاکم بود. شاید انتخاب یکی از نسل سوم با ظاهر آنوداینی کمی بحث برانگیز باشد، اما خاطره پرتاب هنوز بزرگ به نظر می رسد، به ویژه یک روز رعد و برق در حومه شهر آلمانی غمگین آلمان. راه‌های کلاس‌تر، سریع‌تر و دقیق‌تر برای انجام این کار وجود داشت، اگرچه تعداد کمی از افراد گران‌بها می‌توانستند خنده یا پوزخند یک چهار تخته سخت را به تصویر بکشند. این دقیقاً یک ماشین Q بدون اسپویلر عقب نیست، اما مقرون به صرفه، جذاب و سرگرم کننده است. و در حال حاضر یک بازگشت به عقب.

برابوس 800، 2017، 22 هزار، 89950 پوند

اگر همه اینها کمی بیش از حد به نظر می رسد، پس لذت استروئیدی مرسدس-AMG E63 بازسازی شده به سبک برابوس چطور؟ شما اکیداً به 800 اسب بخار عرضه شده توسط سازنده نیاز ندارید – اگر نشنیده بودید، 612 اسب بخار ارائه شده توسط V8 در قالب “استاندارد” به اندازه کافی سریع است – اگرچه از چه زمانی خرید خودرو تقریباً چیزی است که ما در PH نیاز داریم. ? هر نوار برابوس به میزان دلخواه شما بستگی دارد، و این ماشین، با ویژگی Designo Night Black Magno و روی چرخ‌های مونوبلوک 21 اینچی صیقلی، واقعاً بیسکویت را می‌گیرد. احتمالاً شما باید تونی سوپرانو باشید تا احساس واقعی تهدید را برآورده کنید، اما 800 نیز نوعی فریب خورده است که به نظر می رسد از هر چیزی به اندازه یک سفر فراتر می رود. این یک رویداد در نوع خود است. برای 89 هزار پوند و مقدار زیادی V-Power.

Mitsubishi Evo IX MR FQ-360 HKS، 2007، 25k، 64900 پوند

در نهایت، همانطور که باید وجود داشت، میتسوبیشی لنسر اوو وجود دارد. بسیار شبیه ایمپرزا – اگرچه احتمالاً بیشتر از این – به اصلاح آنچه که خودروهای سالون هومدروم می‌توانستند، کمک کرد، اگر تمایل به خلاقیت در قسمت‌های زیرین داشتید. به نظر می‌رسد اخیراً درباره IX MR FQ-360 توسط HKS زیاد صحبت کرده‌ایم (در صورتی که آن را از دست دادید، Matt B همین چند هفته پیش یکی را رانندگی کرد) اما از بازگشت به آن در اینجا عذرخواهی نمی‌کنیم. اولاً، به این دلیل که این نمونه دو مالک در Flame Red به‌ویژه خوب به نظر می‌رسد، اما بیشتر به این دلیل که نشان‌دهنده واترمارک بالایی برای Evo به طور کلی است، زیرا بسیار قدرتمند و در عین حال جذاب برای رانندگی است. از این نظر، حتی نزدیک به 20 سال بعد، خودروهای بسیار کمی وجود دارند که درخشش پوند به پوند آن را در دنیای واقعی اندازه بگیرند. که تا حدودی قیمت درخواستی 65 هزار پوندی را توضیح می دهد.

منبع: https://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=48458