یکی از 26 لندروور V8 Trophy Series II برای فروش

PistonHeads

در این سیاره چند ورزش سخت تر از مسابقات اتومبیل رانی خارج از جاده وجود دارد. رالی داکار امسال با معرفی یک استیج عظیم 48 ساعته به عنوان بخشی از مسیر 3100 مایلی این رویداد، همه چیز را به سطح دیگری رساند، در حالی که سه سال پیش با معرفی هیولاهای هیبریدی Rally1 500+، شکست در مسابقات رالی جهانی سخت‌تر شد. و باجا 1000 را فراموش نکنید که سخت‌ترین زمین‌هایی را که یک خودرو می‌تواند با آن روبرو شود را در خود جای داده و آن را در یک سرعت کوتاه (بر اساس استانداردهای داکار) در سراسر شبه جزیره شمال غربی مکزیک پخش می‌کند. به جز خروج از مدار زمین، آزمایش های سخت تری از انسان و ماشین وجود ندارد.

چند دهه به عقب برگردید و جام شتر را در بین سخت‌ترین رقابت‌ها قرار می‌دادید. در حالی که رالی‌ها و ماراتن‌های فوق‌الذکر هم انعطاف‌پذیری و هم سرعت را آزمایش می‌کنند، جام شتر دارای چنان شرایط خصمانه‌ای بود که صرفاً زنده ماندن در اکسپدیشن به خودی خود یک دستاورد بود. راهپیمایی افتتاحیه در سال 1980 تنها با سه جیپ CJ با پشتیبانی آلمان برگزار شد، اما لندرور با درک پتانسیل بازاریابی عظیم این سفر، تصمیم گرفت از سال 1981 به تامین کننده رویداد تبدیل شود. مدل های لندرور تا سال 1998 در هر تروفی Camel ارائه می شد. ، با پایان یافتن رویداد در سال 2000.

اکثر مدل‌های لندرور در طول دو دهه مورد آزمایش قرار می‌گیرند، از جمله Freelander در آخرین سال شرکت در مارکت، و به شدت اصلاح شده‌اند (وینچ‌ها، نورافکن‌ها، سیستم تعلیق سخت‌تر و خیلی چیزهای دیگر) تا شرایط استثنایی را برآورده کنند. خواسته های بالای هر آزمایش این خودروها به قدری خاص بودند، مخصوصاً زمانی که با رنگ‌های شنی متمایز شرکت سیگار کامل پوشیده می‌شدند، که به شدت مورد توجه کلکسیونرهایی قرار می‌گرفتند که لندرور را می‌پسندند که همه آن‌ها را بدون گذراندن این مصیبت دیده باشند. با این حال، اگر به دنبال یکی از رقبای قدیمی و شکست خورده در آب و هوا هستید، بدون اینکه واقعاً با یک لندروور قدیمی و آب‌وهوایی سر و کار داشته باشید، همیشه می‌توانید ماشینی را که ما در اینجا داریم در نظر بگیرید.

همانطور که برچسب روی در می گوید، این یک لندرور دیفندر تروفی است. سری II، نه کمتر، که در سال 2022 دنباله دار سری I با موضوع Camel Trophy شد و به عنوان جشنی از تاریخ 70 ساله لندرور در اکسپدیشن ها (از جمله Camel Trophy، جانشین چالش G4 و آزمایش های خارج از جاده دیگر) خدمت کرد. . در حالی که 110 به طور سنتی پلتفرم ترجیحی برای ماجراجویان بود، سری II ویژه نیز شامل 110 Double Cab و 90 مانند اینجا بود. خودروهای اهدایی از خط دفاع 2012-2016، قبل از ورود یونی بادی در سال 2019، تهیه شده بودند، اگرچه لندروور کلاسیک همچنان روی هر یک از آنها بازسازی کاملی انجام داد تا اطمینان حاصل کند که در یک لحظه برای ماجراجویی آماده هستند.

همه خودروها به یک موتور 5.0 لیتری V8 با 405 اسب بخار قدرت و 379 پوند فوت گشتاور مجهز بودند و به یک جعبه دنده هشت سرعته ZF مجهز بودند. سیستم تعلیق جدید و ترمزهای قوی تر برای مقابله با غرغر اضافی در نظر گرفته شده است، در حالی که یک کیت هندلینگ فرمان را تیزتر کرده است. در داخل، تیم بازسازی با تزئینات چرمی، صندلی‌های اسپرت عمیق Recaro و یک ساعت با مارک Trophy در کنسول میانی، لوکس را ارتقا داد. مطمئناً، این بسیار جذاب‌تر از آن چیزی است که خدمه Camel Trophy مجبور بودند با آن تحمل کنند، اما مالکان سری II همچنان به اکسپدیشن خودشان دعوت می‌شدند تا تحسین‌های ماجراجویانه را به آفرود پرطرفدار خود اضافه کنند.

جزئیات اکسپدیشن مذکور کمیاب است، اما عکس‌های همراه نشان می‌دهند که آزمایش‌هایی که انجام شده دقیقاً Camel Trophy یا درجه چالش C4 نبوده است. که چیز خوبی است، زیرا این بدان معناست که به همان اندازه که بازسازی 200 مایلی آن نشان می دهد به کاملاً جدید نزدیک است. لندروور کلاسیک 225000 پوند برای آن می‌خواهد، که بیشتر از آن چیزی است که یک خودروی قدیمی Camel Trophy شما را به عقب برمی‌گرداند، اما اگر واقعاً ماجراجویی است، پس از آن، دیفندر جدیدتر و بازسازی‌شده انتخاب معقول‌تری به نظر می‌رسد. از طرف دیگر، این ماشین پشتیبانی 110 وجود دارد که بدون فضای داخلی شیک و V8 با قیمت 59950 پوند کار می کند. با این حال بهتر است، جفت را بخرید و چند جفت با یک جام شتر خودتان ببرید.

منبع: https://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=48494