• به نظر می رسد راننده پورشه کنترل خود را از دست داده و از جاده خارج شده است.
  • خوشبختانه به نظر می رسد راننده و سرنشین هر دو بدون صدمات جدی فرار کرده اند.
  • آسیب شدید آب به این معنی است که این 911 مستقیماً به یک حراج یا حیاط قراضه می رود.

به طور جدی، پورشه این روزها چه خبر است؟ آیا در نمایندگی های پورشه کمبود استخر وجود دارد؟ تنها چند روز پس از سقوط یک 911 GT3 RS به رودخانه ایالت واشنگتن و تبدیل شدن یک 993 توربو به زیردریایی موقت آلمانی، یک پورشه دیگر به نوشیدنی ختم شد، البته این بار در یک کانال.

اخیراً ویدیویی از این حادثه در یک تاپیک Reddit به اشتراک گذاشته شده است، اما متأسفانه جزئیات زیادی در مورد سقوط در دست نداریم. می بینیم که خودروی مورد نظر 911 کابریولت است و فیلم نشان می دهد که دو سرنشین در این حادثه آسیب جدی ندیده اند.

بخوانید: پورشه 993 توربو از روی پل پرواز می کند و در رودخانه فرو می رود

نگاهی به صحنه تصادف حاکی از آن است که راننده خودروی اسپرت کنترل خود را از دست داده و با نیزه از جاده خارج شده و با پریدن از حاشیه و برخورد به تابلوی خیابان برخورد می کند. پورشه سپس از طریق نواری از چمن ادامه داد و سپس وارد کانالی شد و چندین ستون چوبی را با خود برد و یک اسکله کوچک را ویران کرد.

خوشبختانه برای راننده و سرنشین خودرو، آنها توانستند به راحتی از لاشه دور شوند زیرا آب نسبتاً کم عمق است و خودرو به طور کامل در زیر سطح فرو نرفت.

در حالی که ما نمی توانیم ببینیم که پورشه چه آسیب های بصری را متحمل شده است، مهم نیست. آنچه مهم است این است که بیشتر خودرو زیر آب رفته و به ناچار آسیب های مکانیکی و الکتریکی قابل توجهی به بار آورده است. این 911 هرگز به جاده ها باز نمی گردد مگر اینکه یوتیوبر یا تأثیرگذار شجاعی وجود داشته باشد که فکر می کند ایده خوبی است که سعی کنید آن را برای بازدیدها تعمیر کنید.

تصادفات مانند این، صرف نظر از نوع وسیله نقلیه، بسیار رایج هستند. با این حال، خودروهای اسپورت قدرتمند اغلب در چنین حوادث ناگواری قرار می‌گیرند، زیرا رانندگان آنها در مورد مهارت‌های خود در پشت فرمان و/یا وضعیت جاده قضاوت ضعیفی از خود نشان می‌دهند – چیزی که می‌تواند آنها را با مشکل جدی مواجه کند.

  یک پورشه دیگر شنا می کند!  این بار یک 911 کابریو در یک کانال
عکس Reddit