اسپری لکه بر فرش و مبلمان نانوسان-بدون تریگر فروش محصولات اصل و درجه یک

در صورت پاک نشدن لکه، روند پس از ۵ دقیقه دوباره تکرار نمایید تا به نتیجه مطلوب دست یابید. زمان استفاده از اسپری لکه بر فرش و مبلمان حتما دستکش به دست کنید. درمواد شوینده معمولا از ماده فرمالین استفاده می کنند، که اثرات سمی بدی برای بدن دارد.

فروشگاه های اینترنتی

لکه‌ بر فرش و مبلمان نانوسان یک محصول تمیز کننده بسیار قوی است. این محصول نانوای فاقد ترکیبات سفید کننده و مضر بوده و با استفاده از روش منحصر به فرد به کاربرده شده، میزان طول عمر و ماندگاری سطح را افزایش داده و مصرف مواد شوینده و سفید کننده را به حداقل می رساند. اسپری لکه بر فرش و مبلمان-بدون تریگر یکی از محصولات منحصر به فرد موجود در بازار می باشد که فاقد فرمالین است. این ترکیب شیمیایی برای کف کردن بیشتر شوینده ها به کار می رود که بسیار برای محیط انسانی پر خطر است.

بهترین لکه بر فرش مبل، لکه بری است که با تمام کارایی و کاربردی که دارد به سطح مبلمان و فرش ها آسیب نرسانده و فاقد مواد شیمیایی مضر باشد. از مهمترین کاربرد های اصلی لکه بر فرش و مبلمان برای از بین بردن انواع لکه ها از قبیل لکه های جوهر ، چربی ، دوده ، روغن و همچنین لکه های واکس و ذغال و سایر آلودگی های موجود بر روی سطح فرش و مبلمان نیز کاربرد دارد. لکه بر فرش و مبلمان نانوسان یک محصول عالی و بسیار قوی برای از بین بردن لکه های مختلف بر روی انواع سطوح مانند مبل ، فرش ، موکت و کوسن و سایر سطوح مشابه می باشد.

رفع واکس، موم و چربی

محصول ” لکه بر فرش و مبل نانوسان آلمان ” را بر روی سطح اسپری نمایید و ۳۰ تا ۶۰ سایت کالایاب ثانیه منتظر بمانید. سپس از یک پارچه ی نرم ، سفید و مرطوب برای پاک کردن لکه استفاده نمایید تا لکه بصورت کامل محو گردد. این لکه بر مبل نانوسان دارای فرمولاسیونی منحصر به فرد بوده و شما میتوانید بدون نیاز به هرگونه حلال، سطح مبلمان خود را به تنهایی با استفاده از همین محلول پاک و تمیز کنید.

  • در صورتی که ، اگر از لکه بر مناسب برای پاک کردن لکه ها استفاده کنیم دیگر نیازی به پرداخت هزینه های هنگفت قالیشویی یا خدمات سنگین نیست .
  • به این ترتیب، به جای اینکه شکلات را روی آن بمالید، آن را از روی لایه برداری دور می کنید.
  • بنابراین خرید اسپری لکه بر مبل مناسب و با کیفیت بسیار مهم است.
  • اگر فقط به دنبال پاک کننده ای هستید که استفاده از آن در نقاط مختلف آسان و راحت باشد، اسپری بهترین راه برای استفاده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از خرید لکه‌ بر فرش و مبلمان نانوسان می توانید با همکاران ما در واحد فروش تمادکالا تماس حاصل فرمایید. در ضمن اسپر لکه بر فرشی مناسب است که نیازی به استفاده از ترکیبات حلال نداشته باشد و به راحتی هرچه تمام تر به از بین بردن لکه ها کمک کند ، پس با این حال استفاده از مواد تمیزکننده و سفید کننده تا حد امکان پایین می آید و از این جهت موجب افزایش طول عمر فرش می شود. در بعضی از موارد استفاده غلط از شوینده های نامناسب برای بر طرف کردن کثیفی و آلودگی های سطحی به بافت فرش یا مبل ها آسیب می رساند و موجب از بین رفتن رنگ و ضعیف شدن جنس فرش شود. در صورتی که ، اگر از لکه بر مناسب برای پاک کردن لکه ها استفاده کنیم دیگر نیازی به پرداخت هزینه های هنگفت قالیشویی یا خدمات سنگین نیست .

به دلیل پلمپ نبودن درب بطری ها متاسفانه سودجویان برای فروش بیشتر این محصولات را با آب ترکیب کرده و به دست مصرف کننده می دهند. به همین علت استفاده از مواد شوینده و سفید کننده به حداقل ممکن کاهش می يابد و باعث افزایش طول عمر و ماندگاری سطح گردیده که صرفه اقتصادی نیز به همراه دارد. من لکه بر فرش و مبل با قیمت بالاتری از جای دیگه تهیه کردم ولی واقعا محصول با کیفیتی هست. قبل از استفاده از محصول ابتدا مقداری از آن را بر روی بخشی که خارج از دید است امتحان کنید. سپس مقدار از محصول را بر روی ابر ریخته و محل مورد نظر را تمیز نمایید.

چرا برای پاک کردن لکه ها از لکه بر مخصوص فرش و مبلمان استفاده کرد ؟

اسپری لکه بر فرش و مبلمان نانوسان-بدون تریگر فروش محصولات اصل و درجه یک