• رنو 5 E-Tech رولان گاروس در ماه می در رولند گاروس فرانسه رونمایی خواهد شد.
  • جزئیات الهام گرفته از تنیس شامل پد شارژر تلفن به رنگ خاک رس قرمز و انتخابگر دنده e-pop است که شبیه دسته راکت است.
  • چهار رنو 5 دهه 1970 تبدیل به خودروهای برقی به عنوان شاتل در مسابقات استفاده خواهند شد.

بین دهه 1990 و 2010، پژو تعدادی سوپرمینی با تمرکز بر لوکس و نسخه محدود با الهام از مسابقات تنیس آزاد فرانسه رولان گاروس ساخت. اما رنو این روزها شریک خودرویی رویداد است و امسال از این اتصال برای تولید اولین نسخه محدود 5 E-Tech استفاده کرده است.

رنو 5 E-Tech رولان گاروس در مسابقات آزاد فرانسه 2024 که در ماه مه و ژوئن در ورزشگاه رولان گاروس پاریس برگزار می شود، به نمایش گذاشته می شود. اتفاقاً گاروس یک تنیسور افسانه‌ای فرانسوی نبود، بلکه یک هوانورد معروف بود که در جنگ جهانی اول توسط آلمانی‌ها سرنگون شد و بعدها استادیوم را به افتخار او نامگذاری کردند.

مطالب مرتبط: Renault 5 E-Tech جدید یک رقیب Retro Mini Cooper EV با قیمت 27000 دلار است.

سری ویژه 5s در انتخابی از سفید مرواریدی، آبی نیمه شب، مشکی ستاره ای و یک رنگ اضافی منحصر به فرد سری، خاکستری اسلیت مات ارائه می شود. هر یک از این طرح‌های رنگی در برابر سقف دانه‌بندی نساجی به رنگ مشکی ساتن قرار گرفته‌اند که لبه‌های آن با روکش ساتن کرومی است و خودروها بر روی چرخ‌های آلیاژی مشکی 18 اینچی Ecrou برش الماس با کلاه‌های مرکزی خاکستری مات می‌چرخند.

آرم های رولند گاروس در بخش های پایینی درهای جلو وجود دارد که به صورت یک طرح متقاطع به نظر می رسد که برای نشان دادن رشته های راکت تنیس است، اما ظاهراً اشاره ای به صلیب سنت اندرو و الهام گرفته از معماری است. استادیوم.

  رنو 5 E-Tech رولان گاروس با تم تنیس اولین نسخه محدود 5 است

نشان‌های بیشتر رولند گاروس در داخل، از جمله روی صندلی‌های روکش‌شده با پارچه‌های بازیافتی دیده می‌شود. راکت تنیس. نور پس‌زمینه روی داشبورد نام «رولان گاروس پاریس» را نشان می‌دهد و با اشاره هوشمندانه به سطح زمین خاکی مسابقات اوپن فرانسه، فرش‌ها و شارژر تلفن کنسول به رنگ نارنجی-قرمز تکمیل شده‌اند.

5 رولند گاروس در این مسابقات در کنار سایر E-Tech 5 ها به نمایش گذاشته خواهد شد. و آنها تنها رنوهای حاضر در سایت نخواهند بود. این خودروساز 180 خودروی هیبریدی و الکتریکی و SUV در اختیار برگزارکنندگان قرار می‌دهد تا در طول این رویداد مورد استفاده قرار گیرند و حتی سواری شاتل در چهار خودروی کلاسیک 5 از دهه 1970 ارائه می‌کند که هر کدام برای کار با نیروی الکتریکی به‌روز شده بودند.