آنباکسینگ ردمی K50 گیمینگ شیائومی + بنچمارک ها و بررسی اولیه ترنجی

دوربین اصلی قابلیت فیلمبرداری 4K با 30/60 فریم بر ثانیه داره و کیفیت ویدئوهایی که باهاش گرفته میشه هم خوبه. گوشی شیائومی ردمی K50 گیمینگ در حال حاضر تو بازه قیمتی 14 تا 18 میلیون قرار داره و از گوشی های گیمینگ خوش قیمت موجود در بازار به حساب میاد. اگه موبایل گیمر هستین، قطعا عملکرد پردازشی، باتری، نمایشگر و اسپیکرهای این گوشی رضایتتون رو به بهترین شکل ممکن جلب میکنه. ولی خب این گوشی یه گوشی گیمینگه و نمیشه توقع اتفاقات خارق العاده تو بخش دوربین ازش داشت. در کل اگه کارهای سنگین با گوشی انجام میدین، Xiaomi Redmi K50 Gaming میتونه یکی از انتخاب‌های خیلی خوب تو این بازه قیمتی باشه. در بخش تصویربرداری این گوشی یک دوربین سه گانه 64 مگاپیکسلی IMX686 (به همراه یک دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی) و یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی دارد.

البته با توجه به قیمت گوشی شیائومی k50 گیمینگ منتظر یک نمایشگر معمولی هم نبودیم؛ اما در مجموع این نمایشگر در لیست باکیفیت‌ترین نمایشگر‌های فعلی قرار می‌گیرد و برای ساعت‌ها بازی کردن بدون اینکه چشمانتان را خسته کند، شما را همراهی خواهد کرد. گوشی شیائومی Redmi K50 Gaming همچنین به باتری 4700 میلی آمپر ساعتی و شارژ سیمی 120 واتی مجهز است تا بتوانید زمان کمتری را برای شارژ و زمان بیشتری را صرف بازی کنید. این کاهش ظرفیت نسبت به باتری 5065 میلی آمپر ساعتی پوکو F3 GT است، اما ما شاهد افزایش سرعت شارژ از 67 وات هستیم. هنوز یک هفته نمی شود که ردمی K50 Gaming Edition با اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و شارژ ۱۲۰ وات رسما معرفی شده است و باید گفت که این گوشی گیمینگ شیائومی در رده قیمتی خیلی خوبی رونمایی شد. اگر به این گوشی علاقه مند شده اید امشب با هم آنباکسینگ ردمی K50 گیمینگ شیائومی را به همراه بنچمارک ها و بررسی اولیه آن تماشا خواهیم کرد.

این دستگاه دارای طراحی منحصر به فرد با رنگ های مشکی، نقره ای و فیروزه ای و نشان مرسدس فرمول وان است. این گوشی شیائومی گیمینگ دارای یک چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1، فناوری خنک‌کننده اتاقک بخار دوگانه و صفحه نمایش تخت OLED اندازه 6.67 اینچی با فرکانس 120 هرتز (FHD+) است. به جز سیستم خنک کننده و تراشه قدرتمند، این گوشی از دکمه‌هایی روی شاسی استفاده می‌کند که مشابه با پوکو F3 GT است. نیروی مورد نیاز این گوشی هوشمند توسط یک باتری 4700 میلی‌آمپر ساعتی تامین می شود که حداکثر سرعت آن در حالت شارژ سیمی 120 وات است.

در دنیای امروزی که گوشی‌های پرچمدار با مشخصات پایین‌تر و پایین‌تر گران‌تر و گران‌تر می‌شوند، تنها Redmi همچنان اصرار دارد که گوشی مقرون‌به‌صرفه بسازد. این تلفنی است که مصرف کنندگان بیشتر از همه دوست دارند آن را ببینند. اما ما در واقع بیشتر به Redmi K50 Standard Edition اهمیت می‌دهیم تا K50 Pro.

  • ردمی نوت ۱۰ پرو 5G‌ وردمی K40 گیمینگاز تراشه‌‌های یک خانواده، یعنی دایمنسیتی ۱۱۰۰ و دایمنسیتی ۱۲۰۰ برخوردار‌‌‌ند.
  • حالا همانطور که انتظار داشتیم، ساعاتی قبل شیائومی از نسل بعدی این گوشی رونمایی کرد که با نام ردمی K50 گیمینگ راهی بازار چین می‌شود.
  • شما این مدل را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آیا به نظر شما هم ردمی کی ۵۰ گیمینگ قیمت مناسبی دارد و اینکه در لیست انتخاب‌های شما قرار خواهد گرفت؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران از طریق کامنت به اشتراک بگذارید.

نسخه مجهز به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی ردمی K50 گیمینگ با قیمت 520 دلار در چین عرضه خواهد شد. نسخه مجهز به 12 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز 568 دلار قیمت دارد و نسخه مجهز به 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی 615 دلار قیمت دارد. نسخه مرسدس بنز نیز از 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند و 662 دلار قیمت دارد. شیائومی برای این گوشی از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی استفاده کرده که مبتنی بر سنسور قدرتمند IMX686 سونی است. در کنار این دوربین هم یک اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی دیده می‌شود. طرفداران عکس‌های سلفی هم می‌توانند از یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی تعبیه شده در حفره‌ی کی ۵۰ گیمینگ نمایشگر استفاده کنند.

بهترین نرم افزار ویرایش عکس گوشی موبایل 2022 با لینک مستقیم دانلود

این موقعیت برای هنگامی که بازی می کنید یا به هر دلیل به صورت افقی از موبایل استفاده می کنید می تواند خیلی کاربردی باشد. گوشی‌های هوشمند پر قدرت شیائومی، در 2 سری مختلف برای سلیقه‌های بسیار متفاوت و مناسب با وضع اقتصادی تمام اقشار جامعه، دسته بندی شده‌اند. پس از توضیحات مختصری راجع به زیر مجموعه‌هایی از شیائومی، جای آن است که توضیحات مختصر، یا به عبارت دیگر تنها گوشه‌ای از اطلاعات گوشی‌های هوشمند شیائومی را به اختصار بیان کنیم. نکته دیگر آنکه بر خلاف بسیاری از محصولات دیجیتال در دنیا که با واسطه به فروش می‌رسد و بنابراین بر قیمت آن افزوده می‌شود، این شرکت تمامی محصولات و تکنولوژی خود را بدون واسطه عرضه می‌کند. همانطور که می‌دانید در سرتاسر جهان، همه روزه برای انواع محصولات برندهای مختلف هزینه‌های قابل ملاحظه‌ بسیاری صرف تبلیغات می‌شود؛ در نتیجه قیمت نهایی محصولات بیشتر می‌شود.

در قسمت پنل پشتی از سه دوربین در باکس مستطیلی شکل بسیار زیبا استفاده شده است. جنس پنل پشتی از شیشه ساخته شده است که درخشندگی خوبی دارد و کمی اثر انگشت بر روی آن می ماند. در قسمت بدنه از آلومینیوم استفاده شده است که مقاومت خوبی دارد.در جلو گوشی ردمی کی ۵۰ گیمینگ هم از شیشه استفاده شده است که با گوریلا گلس ویکتوس محافظت می شود. اگه اسپیکر مکالمه رو فاکتور بگیریم، 4 تا اسپیکر بالا و پایین گوشی تعبیه شده که شرکت JBL زحمت ساختنشون رو کشیده پس باید هم ازش انتظار یه کیفیت عالی رو داشته باشیم! کیفیت، بلندی و تفکیک صدا عالیه و تو بخش اسپیکر، این گوشی با عملکردش سر بلنده. روی این گوشی خبری از جک 3.5 میلی‌متری صدا نیست ولی میتونین با یه تبدیل تایپ سی به جک 3.5 میلیمتری از هدفون و هندزفری‌های گیمینگ سیمی هم استفاده کنین.

قوی‌ترین تراشه حال حاضر دنیای تکنولوژی، در پکیج سخت افزاری ردمی K50 گیمینگ فرمانروایی می‌کند. اسنپدراگون 8 نسل 1 که دارای لیتوگرافی 4 نانومتر بوده، با پردازنده گرافیکی Adreno 730 همراهی می‌شود. حتما می‌دانید که بالا رفتن دمای تراشه مساوی با کاهش سرعت و بازده پردازنده خواهد بود.

دوربین :

از نظر عکاسی، این گوشی دارای یک دوربین سه گانه 64 مگاپیکسلی IMX686 (همچنین دارای دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی) و همچنین دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی است. سایر مشخصات قابل توجه عبارتند از اسکنر اثر انگشت در کنار، محافظ گوریلا گلس ویکتوس، بازخورد لمسی بهبود یافته، پشتیبانی از Wi-Fi 6E، NFC و MIUI 13. همچنین می توانید مطالبی را در موردمقایسه پوکو ایکس 3 و ردمی نوت 9 پرو وبررسی گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس مشاهده کنید.

آنباکسینگ ردمی K50 گیمینگ شیائومی + بنچمارک ها و بررسی اولیه ترنجی