چرا باید از الگوی خیاطی استفاده کنیم؟ دوخت برتر

چرا باید از الگوی خیاطی استفاده کنیم؟ دوخت برتر

کاغذ الگو زرد یا کاغذ کرافت از خمیر کاغذ شیمیایی تولید شده است و به دلیل مقاومت بالایی که دارد برای طراحی الگو خیاطی استفاده می شود. همچنین این کاغذ را می توان دوباره به صورت صد در صد بازیافت نمود و از جمله کاغذهای دوستدار طبیعت می باشد. پس از مدتی که در استفاده از الگو به مهارت رسیدید می توانید الگوهای آماده ی مختلف را از سایت های همچون سیماکده تهیه کنید و هر لباسی که می خواهید را بدوزید و در این زمینه هیچ محدودیتی نداشته باشید. باید عرض کنیم خدمت شما کسانی که نیاز به الگو خیاطی دارند حتما میدونند که متد های مختلفی در کشورمون داره آموزش داده میشه از جمله متد مولر، متد ترک، متد گرلاوین،متد فرانسوی، متد سادریک، متد متریک و… ولی هیچ کدام از این متد ها اصلا مناسب اندام ایرانی نیست و حتما باید شخصی سازی بشه تا برای اندام های ایرانی بشه استفاده کرد. Course دوره رایگان برای ایجاد الگوهای خیاطی خود در فیلم ها ، با جدیدترین تصاویر مد.

اگر خودتان می ‌خواهید الگو را ترسیم کنید، ابتدا باید اندازه‌ گیری را انجام دهید؛ سپس با روشی که یاد گرفته ‌اید، الگوی مورد نظرتان را روی کاغذ الگو ترسیم الگو آماده سیماکده کنید. الگوی خیاطی، هم به صورت آماده در بازار وجود دارد و هم خودمان می ‌توانیم آن را ترسیم کنیم. فروشگاه پارسی دوز با ارائه جدیدترین و با کیفیت ترین محصولات خیاطی و خرازی در خدمت خریداران عزیز می باشد. خدمات فروشگاه پارسی دوز شامل ارسال سریع و رایگان محصولات و پشتیبانی 24 ساعته می باشد. این کاغذ با استفاده از فرایند کرافت ساخته می شود، به همین دلیل مقاومت بالاتری نسبت به دیگر کاغذ ها دارد. خمیر کاغذ کرافت تیره‌تر از خمیر کاغذهای دیگر است که باعث ایجاد رنگ زرد در کاغذ می شود.

  • ولی الگوهایی که برای تولید لباس مورد استفاده قرار می گیرند، به صورت طراحی مسطح هستند.
  • استفاده از الگوی آماده، هیچ دردسری برای شما ایجاد نمی‌کند و فقط باید بر اساس خط‌چین‌های ترسیم شده پیش بروید و مطابق سایز خودتان الگو را روی یک کاغذ دیگر رولت کنید.
  • الگوی خیاطی، هم به صورت آماده در بازار وجود دارد و هم خودمان می ‌توانیم آن را ترسیم کنیم.
  • پس از مدتی که در استفاده از الگو به مهارت رسیدید می توانید الگوهای آماده ی مختلف را از سایت های همچون سیماکده تهیه کنید و هر لباسی که می خواهید را بدوزید و در این زمینه هیچ محدودیتی نداشته باشید.

لازم به ذکر است که می توانید از هر روشی که بخواهید برای دوخت لباس های خود و استفاده از الگو استفاده کنید زیرا اگر بتوانید الگو را بخوانید و آن را تشخیص دهید دیگر استفاده از روش های مختلف برای دوخت لباس برای تان فرقی نخواهد کرد. بسیاری از الگوها همچنین برای برخی از ویژگی‌ها، مانند جیب از رو، طرح دور (نمای دور) کاملی دارند و تجسم چگونگی کار با هم را آسان می‌کند. الگوسازی با استفاده از الگوهای استاندارد ما که تنها الگوهایی هستند که به صورت بین المللی وقابل قبول در تمام تولیدیهای بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.

الگوی پایه (الگوی مادر) چیست؟

این امر به این دلیل است که تکه الگو متقارن است و فقط یک تکه باید برش بخورد. خط تا کردن، لبه یک تکه الگو، یعنی جایی که قرار است تای پارچه بر روی آن قرار بگیرد را نشانه گذاری می کند. در لبه خطی که تا خورده است، ضریب مجازی برای درز وجود نخواهد داشت، زیرا این یک تای پارچه است و ارتباطی به درز خیاطی ندارد. وسط جلوی یک لباس یا وسط عقب یک پیراهن را می توان بر روی خط تا برش داد.

کاربرد های کاغذ الگو سفید :

مقاومت پایین این کاغذ به این دلیل است که در ساختار آن لیگنین زیادی به کار رفته است و این ماده باعث کاهش مقاومت کاغذ در برابر پارگی و خرابی می شود. دقت داشته باشید که این پشتیبانی فقط در رابطه با خود الگو هست و موارد مثل برش و دوخت و … بر عهده او نیست. الگوهای پایه متنوعی برای کودکان و نحوه ساخت الگوهای سفارشی برای همه سنین.