راهنمای خرید و بهترین دستگاه تهویه مطبوع دیواری (اسپلیت)

این در صورتی است که همزن برقی چنین چیزی را ندارد. وزن این لپ تاپ 1.9 کیلوگرم است که می توانید آن را به راحتی حمل و نقل کنید. نمایشگر فوق العاده با نرخ رفرش 120 هرتز و پشتیبانی از فناوری G-Sync انویدیا و اسپیکرهای با کیفیت را هم باید به ویژگی های برجسته این دستگاه اضافه کنیم. این صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را پیش روی مخاطب قرار میدهد و از همه مهمتر که نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هرتز میرسد.

بهترین کرم برای از بین بردن ترک های پوستی برخی از مدلها هم یک خط افقی در وسط دارند که به عنوان خط مرکزی شناخته میشود و بهتر است خط وسط خودرو قرار گیرد. صفحه نمایش 15.6 اینچ آن از برخی لپ تاپ های هم قیمت خود کوچک تر است. این موضوع باعث شده که بتوانید برخی بازیها را با فریم ریت بالاتر و حتی با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه تجربه کنید. این سرخ کن از وزن 7 کیلوگرمی با ابعاد بسیار مناسبی برخوردار است که به مصرف کنندگان این امکان را می دهد که در هر قسمتی از آشپزخانه حتی روی کابینت نیز جای شود.

بهترین مچ بندهای هوشمند

پاسخ به این سوال تا حد زیادی به این بستگی دارد که شما هنگام خرید لپ تاپ چقدر برای آن هزینه کرده گام اول خرید باشید. لپ تاپهای گیمینگ طراحیهای متفاوتی نسبت به لپ تاپهای معمول دارد و در واقع عموم این لپ تاپها ظریف ساخته نمیشود. این لپ تاپ به واسطه قابلیت و امکاناتی که دارد ، علاوه بر کاربری معمول روزمره برای کاربری مالتی مدیا نیز مناسب است. از مزیت های زودپز روگازی می توان شست و شوی راحت و سریع، اندازه متنوع، قیمت پایین تر ، مصرف انرژی کمتر و دوام بالاتر نسبت به مدل های برقی را نام برد اما از لحاظ امنیت نسبت به مدل برقی پایین تر است و تنها یک کار را انجام می دهد. سماور برقی برادران سیفی شامل آرت (earth) یا سیستم اتصال به زمین می باشند این اتصال معمولاً برای بالا بردن ایمنی و محافظت افراد یا دستگاهها از تاثیرات معیوب بودن عایقکاری هادیها و جلوگیری از آتش سوزی و برق گرفتگی افراد ایجاد می شود.

بهترین مارک زودپز برقی

لپ تاپ ایسوس TUF Dash F15 FX516PR-AZ042 از لپ تاپهای گیمینگ ایسوس ارزش خرید بالایی دارد و به نسبت مبلغ پرداخت شده شما مشخصات خوب و متعادلی در بخشهای مختلف دریافت میکنید. شما با خرید این اتو بخار بدونه شک تا سال های متمادی می توانید لباس هایتان را با بهترین شکل ممکن اتو بکشید. اگر به دنبال یک ساعت بسیار جذاب و پرکارآمد با قیمت بسیار ارزان هستید و علاقهای به ساعت صفحه مستطیل ندارید، این ساعت بهترین و مناسبترین گزینه برای شما است.

سرفیس لپ تاپ گو ارزان ترین لپ تاپ در خانواده لپ تاپ های سرفیس به حساب می آید. پورت های USB و HDMI روی لبه های این مدل از ایسوس دیده می شود که با استفاده از آنها می توان انواع ابراز های جانبی را بدون نیاز به هیچ مبدلی به این لپ تاپ ها متصل و از آنها استفاده کرد. پورت های متنوعی از جمله 2 پورت USB 2.0 و 1 پورت USB 3.2 و پورت های HDMI، USB Type-C روی لبه های R465FA دیده می شود که با بهره برداری از آنها می توان انواع ابزار های جانبی را بدون نیاز به هیچ مبدلی به این لپ تاپ متصل و از آن استفاده کرد. در واقع هرچقدر لپ تاپ گیمینگ گران قیمتتری خریداری کنید طبیعتا دیرتر به تعویض آن نیاز پیدا خواهید کرد.

ارزان ترین لپ تاپ های گیمینگ