2023 M2 در مقابل 2024 Mustang Dark Horse

2023 M2 در مقابل 2024 Mustang Dark Horse

جالب است. اگرچه قیمت این خودروها در حدود 70 هزار دلار است، اما می‌توانید با نگرفتن صندلی‌های کربنی در بی‌ام‌و صرفه‌جویی کنید و آسایش بیشتری کسب کنید و تنها با دریافت GT برای عملکرد مشابه، در Dark Horse صرفه‌جویی کنید.
قیمت The Dark Horse بیش از 15000 دلار بیشتر از موستانگ GT با گزینه مشابه است و به سختی عملکرد GT را پشت سر می گذارد. همیشه باید یک مکان دوم وجود داشته باشد، اما ما اسب تاریکی را یک بازنده نمی نامیم. هر دو کوپه نوع تجربه رانندگی مورد علاقه ما را ارائه می دهند و ما حاضریم کمی از راحتی، مقداری مصرف سوخت و اندکی از شنوایی خود را برای تجربه آن کنار بگذاریم. اما M2 برای لذت بردن از عملکرد یکسان نیاز به فداکاری کمتری دارد و زمانی که شما فقط در یک بزرگراه مسدود به خانه می‌روید زمان بهتری است. راحت‌تر، ظریف‌تر، و راحت‌تر راندن تا مرزهایش راحت‌تر است. بی‌ام‌و برد را به دست می‌آورد، اما اگر به سختی به V-8 موستانگ بیفتید، کاملاً درک می‌کنیم.»

در حالی که من آنچه را که ایده موستانگ ارائه می دهد دوست دارم، تا حدودی شبیه یک کوروت، به نظر می رسد که دیگر یک ماشین عضلانی مقرون به صرفه نیست. من به یاد دارم که یک GT 10 سال پیش 30 هزار دلار قیمت داشت، در حالی که BMW 135i در محدوده متوسط ​​​​40 هزار دلار بود.



منبع: https://g87.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=2097029