کرکره چوبی خرید پرده کرکره چوبی قیمت کرکره چوبی پرده چوبی

پرده های چوبی فوق العاده محکم و بادوام هستند و می توانند تا سال ها بدون آسیب و ضعیف شدن شدن برای شما کار کنند. آنها یک سرمایه گذاری فوق العاده طولانی مدت و مقرون به صرفه هستند و تا سالهای متمادی همچنان لوکس و شیک به نظر خواهند رسید. گاهی اوقات پرده های PVC و پارچه ای که شفاف هستند، شکاف هایی ایجاد میکنند که دید همسایگان را به داخل اتاق فراهم میکنند. پرده های چوبی کاملاً محکم و مات هستند، بنابراین وقتی بسته می شوند، خانه و افراد آن کاملاً از چشم های کنجکاو همسایگان در امان میمانند. © استفاده از مطالب و محصولات فروشگاه اینترنتی ابزار پرده فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

جهت خرید کرکره چوبی پنجره می توانید به فروشگاه اکباتان دیزاین مراجعه کنید. انواع مدل های پرده اداری، پرده اداری کرکره ای، کرکره چوبی، فلزی، آلومینیومی، پرده شید رول، شید، زبرا و سیلوئت به همراه قیمت و عکس در این مقاله از سایت سبک مدرن ارئه می شود. به دلیل زیبایی بیش از حد و هماهنگی بسیار زیاد پرده های کرکره چوبی با محیط از این نوع پرده ها در مکان های بسیار زیادی همچون ادارات، منازل، آشپزخانه ها و …استفاده می شود.

پرده های چوبی به دلیل تیغه های محکم و همچنین ظاهر ماتی که دارند، می توانند مانع عبور اشعه های مضر خورشید به داخل خانه و همچنین آسیب دیدن وسایل شوند. چول عایق بسیار خوبی در برابر گرما و سرماست، در نتیجه کرکره های چوبی نیز، به خوبی می توانند دمای اتاق را متعادل نگه دارند. این امر باعث کاهش هزینه های انرژی شما می شود زیرا نیاز به گرمایش مرکزی یا فن و کولر کاهش می یابد و در طولانی مدت در هزینه شما صرفه جویی می شود. نیز قابلیت تنظیم نورپردازی طبیعی علاوه بر تنظیم حجم نور وارده را دارد.

دارای ثبت رسمی بوده و هرگونه استفاده از این نام پیگرد قانونی به همراه دارد. تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به اکباتان دیزاین می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. برای پیگیری وضعیت سفارش خود به واتسپ ما پیام دهید و شماره سفارش و نام خود را برای ما بنویسید و یا تماس بگیرید.

فروشگاه اکباتان دیزاین با 30 سال سابقه در زمینه دکوراسیون داخلی و تزئینات https://vistapardeh.ir/ ساختمان فعالیت دارد. ارائه معتبرترین و باکیفیت ترین محصولات در کنار قیمت مناسب سبب شده است که همواره بتوانیم رضایت مشتریان را بدست آوریم. شعار ما آسان زندگی کردن است و خدمات ما بگونه ای است که آسایش و رفاه را برایتان به همراه خواهد آورد.

  • پرده اشپزخانه مناسب شما چیست؟ چه عواملی را باید برای خرید پرده آشپزخانه در نظر گرفت؟ انواع مدل های پرده آشپزخانه، جواب این سوالات را در این مقاله بخوانید.
  • پرده کرکره چوبی در مقایسه با بسیاری از انواع پرده های دیگر دارای شکل سخت و تقریباً ضخیم است.
  • کرکره‌ها با حالت های مختلف میتواند تنظیم شود، در برخی از این حالت این امکان وجود دارد که محیط داخل از بیرون کمتر دیده شود یا اصلاً دیده نشود.
  • شما می توانید برای پیگیری وضعیت سفارشات خود از طریق شماره تماس های ارائه شده، همینطور واتس آپ و یا تلگرام با ما تماس بر قرار کنید.
  • پرده کرکره‌ی چوبی برای استفاده در ادارات رسمی و نیز قسمت‌های مختلف خانه‌ها، از قبیل آشپزخانه، اتاق‌ها و پذیرایی، استفاده می‌شود.
  • پرده کرکره ایچوبی طبیعی، از چوب واقعی و طبیعی ساخته شده اند که ظاهری برجسته دارد و حس طبیعی، گرم و ارگانیک را به دکوراسیون شما می بخشد.

نکته ای که وجود دارد این است که برای مساحت زیر 2 متر مربع، به اندازه همان 2 متر محاسبه می شود. پرده کرکره های چوبی از چوب ساخته می شود و پرده چوبی نیز نامیده میشود که از چوب مقاوم شده همراه با روکش و از جنس و مقاومت خوبی برخوردار است. البته دقت کنید قیمت پایین برخی از شرکتها به دلیل ضخامت پایین می باشد که موجب ضعف پرده می شود.

پرده برقی کرکره چوبی

تمامی محصولات پرده چوبی ویکی دکو با قیمت به ازای متر مربع در سایت موجود هستند. برای برآورد هزینه می‌توانید با اندازه گیری مساحت پنجره‌های خود و ضرب آن در قیمت هر محصول، برآورد دقیقی از بودجه‌ی مورد نیاز برای خرید پرده کرکره چوبی داشته باشید. در این مقاله از سایت سبک مدرن، جدیدترین مدل های پرده مدرن، پرده زبرا، پرده پانچ، پرده شید رول، مدل پرده های ساده و شیک پذیرایی و پرده های ساده حریر را به شما ارائه خواهیم کرد. خرید و مشاهده انواع مدل های پرده کرکره ای پذیرایی فلزی، آلومینیومی و چوبی، پرده زبرا، شیدرول، رومن، لانه زنبوری و لوردراپه به همراه عکس و قیمت را با سایت سبک مدرن تجربه کنید. پرده کرکره فلزی در طرح ها و رنگبندی های مختلف تولید می‌شوند که طبق فضای مورد نظر و کاربری خود می‌توانید هریک از آن ها را استفاده کنید. از کرکره های فلزی مدت زمان زیادی است که مردم استفاده می‌کنند و هنوز هم جزو پرطرفدارترین پرده ها است.

کرکره چوبی|365-50میل

در این مقاله امی خواهیم راهنمای خرید پرده چوبی، قیمت کرکره چوبی و جدیدترین عکس های آن بپردازیم. پرده کرکره فلزی تصویری همان کرکره فلزی معمولی محسوب می‌شود که قابلیت چاپ تصاویر مختلف در طرح ها و سبک های بسیار زیبا را دارد. در دکوراسیون های مدرن و امروزی از این مدل بسیار متفاوت و شیک برای فضاهای مختلفی نظیر محیط های اداری و تجاری ، رستوران و کافه ، مجموعه های ورزشی و منازل استفاده می‌شود. کرکره فلزی تصویری از جدیدترین مدل پرده های کرکره ای محسوب می‌شود که در اندازه و سایز اسلت 2.5 و 5 سانتی متری عرضه شده است. این مدل پرده ها ظاهر مدرن و ساده ای دارند که در هر فضایی می‌توان از آن استفاده کرد.

کرکره چوبی خرید پرده کرکره چوبی قیمت کرکره چوبی پرده چوبی برای خرید می توانید با مراجعه به فروشگاه اکباتان دیزاین و یا بصورت غیرحضوری اقدام کنید. تنوع طرح و رنگ در این محصول خیلی زیاد نیست و این به دلیل نوع مواد اولیه به کار رفته در ساختار پرده است. انواع پرده های چوبی کرکره ای را می توان در منازل لوکس و دکوراسیون شیک منازل ویلایی دید. مدل های جدید پرده اتاق خواب دخترانه و پسرانه 2021 با طرح ها و رنگ های متنوع به همراه عکس و راهنمای خرید را در این مقاله از سایت سبک مدرن مشاهده نمایید. مدل های جدید پرده زبرا طرح دار و چاپی، قیمت پرده زبرا طرح دار و راهنمای خرید آن در این مقاله از سایت سبک مدرن ارائه می شود. کرکره چوبی یکی از بهترین مدل های کرکره است که فضایی طبیعی و ارگانیک به دکوراسیون منزل هدیه می دهد.