قیمت دیزل ژنراتور قیمت ژنراتور برق موتور برق پایور دیزل آسیا

این مولد در صورت قطعی برق شهری به طور خودکار به تامین برق می‌پردازد. یک مدل به طور استندبای بوده که فقط تا چند ساعت در ماه عمل می‌کند، اما دیگر مدل‌ها پرایم بوده که کارکرد آنها به طور پیوسته می‌باشند. در این صنعت تمامی اودرها، موتورهای لیفتراک، بیل مکانیکی و غلتک‌ها به دیزل ژنراتور نیازمند هستند. باید بدانید که سطح استاندارد ژنراتورهایی که سرعت کارکرد آنها 1800 دور بوده و با آب خنک می‌گردند، از ژنراتورهایی که 3600 دور کارکرد داشته و با هوا خنک می‌گردند، بالاتر است. در اکثر موارد برای اینکه صدا عایق شده و از سرو صدای دستگاه جلوگیری شود، از پوششی به نام کانوپی در دیزل ژنراتور استفاده می‌شود. در این دستگاه‌ها دود سمی تولید شده که به همین دلیل لازم است تا برای کنترل و خروج آن از سیستم این بخش از دیگر قسمت‌ها جدا گردد.

در هر حالی که سابقه زیادی از این شرکت به چشم نمی‌خورد و این سابقه را می‌توان در حدود 30 سال دانست، اما کیفیت محصولات آن با قیمت متناسب یکی از انتخاب‌های مطمئن مشتریان می‌باشد. گازوئیل با توجه به جابجایی ساده ای که دارد تقریبا در همه جای ایران در دسترس است. پس اگر امکان دسترسی به هر دو سوخت را دارید می‌توانید این مقاله را تا انتها بخوانید و در غیر این صورت خرید دیزل ژنراتور تنها گزینه پیش روی شما خواهد بود. معمولا در کارخانجات و مراکز بزرگ صنعتی و تجاری برای تهیه ژنراتور برق تنها توان مورد نیاز خود برای روشن ماندن دستگاه هایی که نباید خاموش شوند یا خاموش شدن آن ها ضرر خواهد داشت را محاسبه می کنند و به آن اکتفا می کنند . موتور ژنراتور که می توان آن را اصلی ترین و لازمه ی تولید برق دانست می باشد که با مصرف سوخت دیزلی ژنراتور متصل به خود را به گردش در می آورد و موجب تولید برق می شود.

دیزل ژنراتور Baudouin

به ‌طور قطع نمی‌توان یک نوع دیزل ژنراتور را برای تمام مصارف بهترین در نظر گرفت، زیرا هر نوع از این دستگاه‌ها کارایی خاص خود را داشته و برای مصارف متفاوتی مناسب هستند. این قطعه مهم می‌تواند هم‌زمان اطلاعاتی را از سنسورهای وابسته گرفته و با تعیین کردن شرایط لحظه‌ای دستگاه، فرمانی ارائه داده تا از این طریق مقدار تزریق سوخت و زمان آن مشخص گردد. هر ECU سنسورهایی دارد که در قسمت‌های متفاوت موتور دیزل هستند و در رابطه با نحوه کارکرد دستگاه اطلاعاتی را مخابره می‌کنند تا در شرایط بحرانی وضعیت موتور راحت‌تر تشخیص داده شود. برای جلوگیری از غلیظ شدن روغن موجود در سیستم خنک کاری در دیزل ژنراتورها از هیتر استفاده می‌شود. از آنجایی که این قطعه به طور دائم در مدار بوده، پس احتمال خرابی آن بسیار بالا می‌باشد.

کنترل پنل یا تابلو فرمان

بنابراین، یک پشتیبان مانند موتور های دیزل ژنراتور می تواند بسیار پر اهمیت باشد. موتور ژنراتورها برای فروشگاه‌ها، منازل و اداره‌های کوچک حدود 1 تا 20 کیلوولت آمپر (کاوا) و برای مجتمع‌های بزرگ و کارخانه‌ها تا 200 کیلوولت آمپر (200 کاوا) مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای ایستگاه‌های کوچک تولید برق، ژنراتورهای 5 مگاوات مناسب هستند که البته می‌توان از چند دستگاه نیز استفاده نمود. ژنراتورهایی که بزرگتر هستند، به طور مجزا به محل نصب حمل می‌شوند و مونتاژ و تجهیزات فرعی آنها در محل به آنها اضافه می‌گردند. ژنراتورها بر حسب نوع کاربری مورد نیاز، نحوه عملکرد و توان خروجی به انواع مختلفی دسته‌بندی می‌شوند که عوامل مهمی در انتخاب، خرید و قیمت ژنراتور برق محسوب می‌شوند.

قیمت ژنراتور برق کوچک

پس هیترها نیز از مواردی هستند که باید در بررسی‌های خود قرار دهید. برند استمفورد نیز یکی از برندهای پرآوازه بوده که با بیش از یک قرن تجربه در کشور انگلیس به طراحی و تولید ژنراتورهای دیزلی با کیفیت می‌پردازد. یعنی در زمان مشخص و یکسان ژنراتورهای دیزلی مصرف سوخت پایین‌تری دارند.

قیمت دیزل ژنراتور قیمت ژنراتور برق موتور برق پایور دیزل آسیا

اما این دستگاه چگونه کار می‌کند؟ در عنوان‌های بعدی این مورد را نیز برایتان شرح می‌دهیم. توان ژنراتورها بر حسب کاوا سنجیده می‌شود که عبارت است از واحد اندازه‌گیری استاندارد در تولید برق که به کیلوولت آمپر نیز شناخته می‌شود. توجه به برند موتور ژنراتور و انتخاب گزینه مناسب از اساسی ترین نکات در خرید ژنراتور می‌باشد. هرینه کمتر در خرید و در مقابل نیاز به سرویس و نگهداری بیشتر در طولانی مدت.

برای اطمینان از این که موتور بازسازی شده عملا تقریبا به خوبی یک موتور جدید است، پس از تمام شدن روند، مراقبت کامل فروش دیزل ژنراتور انجام می شود. به همین خاطر است که خرید یک موتور دیزل بازسازی شده، برای بیشتر کاربردها فکر خوبی است. موتورها با استفاده از واشرها، بسط ها، یاتاقان های جدید ، و قطعات جدید بی شمار دیگری سر هم بندی می شوند.

  • اندازه این مواد ممکن است به حدی ریز و کوچک باشد که با چشم دیده نشوند.
  • اگر ژنراتور متفاوتی را انتخاب کنید، عملکرد کل ژنراتور نیز متفاوت خواهد بود و قیمت نیز متفاوت خواهد بود.
  • رعایت اقدامات ایمنی و کنترل اتصالات، نقش حیاتی در راه اندازی دیزل ژنراتور را بر عهده دارد.
  • از آنجایی که ذرات و مولکول های آب درشت تر و سنگین تر از مولکول های سوخت می باشند، لذا هنگام ورود به فیلتر از منافذ ریز آن عبور نکرده و وارد قسمت پایین فیلتر می شوند.
کار ژنراتورها به طور موازی مزیت افزونگی قدرت را فراهم می کنند و در بارهای جزئی می توانند راندمان بهتری داشته باشند. نیروگاه ژنراتورها را به صورت آنلاین مهیا میکند و بسته به خواسته های سیستم در زمان معین ، آنها را از خط خارج می کند. در قسمت جلوی رادیاتور و در پشت موتور دیزل ژنراتور دو عدد دریچه جهت تهویه هوای داخلی کانوپی تعبیه می شود.