پلیس اسلحه های بزرگ را وارد می کند تا جلوی لودر دزدیده شده را که آن را برگرداند، متوقف کنند

Cops Bring In The The Big Guns To Stop Stolen Front Loader Flipping It Over

تنها چیزی که می توانست جلوی لودر را متوقف کند… یک لودر جلویی دیگر بود

  پلیس اسلحه های بزرگ را وارد می کند تا جلوی لودر دزدیده شده را که آن را برگرداند، متوقف کنند

  • مردی در روز دوشنبه، 25 مارس، یک دستگاه لودر جلو را در شهرستان گوینت، جورجیا دزدید.
  • افسران نتوانستند مرد را متوقف کنند، بنابراین برای پایان دادن به تعقیب و گریز با سرعت کم، دومین بار از جلو را فراخواندند.
  • مظنون پس از واژگونی لودر جلویی وی توسط لودر دوم از جلو دستگیر شد.

پلیس در شهرستان گوینت، جورجیا، یک مرد 38 ساله را پس از یک تعقیب و گریز با سرعت کم که به نوعی دربی تخریب تبدیل شد، دستگیر کرد. او در حال رانندگی یک لودر جلو با یک سطل بزرگ در جلو بود و تنها زمانی متوقف شد که لودر جلو دوم او را واژگون کرد. او اکنون با چندین اتهام جدی در رابطه با جنایات خود مواجه است.

افسران حوالی ساعت 11 صبح روز دوشنبه تماس گرفتند و به اختلاف در یک سایت مدیریت زباله پاسخ دادند. هنگامی که آنها رسیدند، متوجه شدند که یکی از کارمندان سابق ظاهراً یک لودر جلو را دزدیده است. ظاهراً او با آن در اطراف ملک رانندگی می کرد تا اینکه پلیس رسید.

هنگامی که آنها این کار را انجام دادند، آنها سعی کردند مرد را متوقف کنند اما او ملک را ترک کرد و با سرعت کم با مأموران تعقیب و گریز را آغاز کرد. با توجه به اینکه وزن لودر جلویی مورد بحث حدود 75000 پوند یا حدود 34000 کیلوگرم برای بینندگان متریک است، ماموران هیچ کاری نمی توانستند برای توقف خودرو انجام دهند. مقامات می گویند که “حرکات او غیرقابل پیش بینی بود، زیرا او در ترافیک سنگین حرکت می کرد.”

بیشتر: MPV فراری با فروشنده خودروهای لوکس در اندونزی، پورشه GT3 را خراب کرد

در این مرحله، پلیس تلاش خود را کمی تقسیم کرد. بیشتر آنها به تعقیب مظنون ادامه دادند در حالی که یکی از آنها به کسب و کار بازگشت. آن افسر برای کمک به پایان تعقیب و گریز، یک راننده و یک بار دوم از جلو را جمع آوری کرد. Bodycam برخی از مکالمات را نشان می دهد که در آن یک کارمند و افسر درباره سرعت کار این ماشین ها صحبت می کنند. یکی از کارمندان می‌گوید: «آنها می‌توانند تا حدود 30 نفر هم برسند.

افسران سپس دومین بارکننده جلویی را به سمت تعقیب و گریز اسکورت کردند که در آنجا این دو شروع به نبرد کردند. پس از چندین برخورد با داش‌کم، جلولودر تعقیب کننده موفق شد گوشه‌ای از خودروی در حال فرار را بگیرد و آن را به پهلوی خود بچرخاند. در این هنگام بود که مأموران وارد عمل شدند و مظنون را دستگیر کردند.

او ابتدا برای معاینه به بیمارستان رفت اما اکنون در زندان است. او با اتهاماتی از جمله تجاوز جنایی، سرقت از طریق گرفتن، فرار یا تلاش برای فرار، رانندگی بی احتیاطی، آسیب کیفری به اموال درجه 2 و ممانعت از یک افسر مجری قانون مواجه است.

انگیزه ورود مظنون به کسب و کار در صبح روز دوشنبه همچنان نامشخص است و سؤالاتی در مورد قصد وی باقی مانده است. آیا او سعی داشت ثابت کند که چقدر در رانندگی یکی از این ماشین ها مهارت دارد؟ اگر اینطور باشد، این که کارمند دیگری در دربی تخریب در این مورد برنده شد، نمی تواند خوب به نظر برسد.

تصویر گوینت پی دی

منبع: https://www.carscoops.com/2024/03/cops-bring-in-the-the-big-guns-to-stop-stolen-front-loader-flipping-it-over/