صفر تا صد خودروهای دیزلی خودرو 45 | dieselcommittee

هر دو ماشين ديزلي و بنزيني داراي موتور احتراق داخلي هستند که انرژي شيميايي موجود در سوخت را به انرژي مکانيکي تبديل مي‌کند. فرق ماشين ديزلي با بنزيني در اين است که موتور ديزل داراي بدنه‌اي سنگين‌تر و قدرتمندتر است و براي احتراق سوخت، نيازي به جرقه ندارد و با ايجاد فشار بالا، اين کار را انجام مي‌دهد. مهم‌ترين فرق ماشين ديزلي با بنزيني در نحوه احتراق سوخت در درون موتور است. در موتور بنزيني جرقه شمع است که باعث احتراق مخلوط سوخت و هوا مي‌شود و اين جرقه توسط يک سيستم الکتريکي در درون موتور بنزيني ايجاد مي‌شود و در زمان مناسب اين جرقه زده مي‌شود.

  • با عنایت خداوند متعال توانسته ایم در سال های اخیر رضایت مشتریان خود را به دست آوریم.
  • یک اتومبیل با سوخت دیزل در مقایسه با اتومبیل با سوخت بنزین با سرعت بیشتری از ایست ایستگاه سریعتر “بلند شده و می رود”.
  • موتورهای دیزلی اولین بار توسط دانشمند آلمانی به نام رودلف دیزل در سال 1892 اختراع شده است.

از لحاظ آلایندگی و انتشار گازهای مضر برای محیط زیست، موتورهای دیزلی سهم بیشتری در این آلودگی دارند و گازهای کربن دی اکسید، اکسیدهای نیتروژن ، سولفات‌ها و … آزاد می کند. البته طی چند سال اخیر در اروپا تحقیقات فراوانی بر روی این مسأله انجام شده است و در حال حاضر پیشرفت‌های زیادی در زمینه انتشار گازها از سوی موتورهای دیزلی صورت گرفته است. ضریب تراکم کم و وجود شمع الکتریکی، باعث شده است تا موتورهای بنزینی راحت تر استارت بخورند و روشن شوند. در مقابل، تراکم بسیار بالا در موتورهای دیزل، روشن شدن موتور را بسیار سخت تر می کند.

کامیونت 6 تن دیما

بنابراین اگر از مجله خبری دیزل کمیتهیتان در مسافت‌های طولانی استفاده می‌کنید اصلا نباید نگران قیمت بالاتر خودروی دیزلی به نسبت بنزینی باشید. دکتر رودلف دیزل آلمانی در سال 1892 امیتاز موتور طراحی شده ای را ثبت کرد که در آن بلافاصله بعد از تزریق سوخت، اشتعال ماده سوختنی به داخل سیلندر انجام میگرفت. عامل اصلی این اشتعال حرارت زیادی بود که در اثر تراکم زیاد هوا به وجود می آمد.

مهلت فروش ویژه کامیون‌های باری و کمپرسی ایران خودرو دیزل تمدید شد.

هر دوی این موتورها نسبت فشار متفاوتی در مرحله احتراق برای سوخت دارند و این یکی دیگر از تفاوت های موتورهای دیزلی و بنزینی است. یعنی موتورهای دیزلی بسیار سنگین ‌تر و قوی ‌تر هستند، زیرا برای دستیابی به انفجار باید فشار بالایی ایجاد کنند. این مورد باعث می شود تا قطعات بسیار مقاوم تری در برابر ضربه برای آن ها طراحی و ساخته شود. برعکس موتورهای دیزلی، موتورهای بنزینی در فرآیند احتراق ضربه و فشار کمتری دارند و به همین دلیل طراحی آنها فشرده تر و کوچکتر بوده، وزن آنها کمتر و عملکرد آنها نیز ظریف تر است.

کارایی موتور دیزل چگونه است ؟

شرکت حمل و نقل کرخه ترابر با تعهد به حفظ امانات و وفای به عهد در بارگیری، ارسال و تخلیه کالاها، به مشتریان خود ثابت نموده است که برای حفظ اصول شرکت از هیچ کوششی فروگذار نمی کند. لذا این شرکت با مدیریت کلان بر کلیه ی کارکنان مستقیم و غیر مستقیم، نهایت سعی خود را در برآورده کردن خواسته های مشتریان خود و ایجاد فضای آرامش ذهنی از شروع فرآیند بارگیری گرفته تا ارسال و تحویل برای صاحبان بار، صحه می گذارد. این تفاوت هزینه به این دلیل است که هزینه ثبت نام خودروهای دیزلی ۱ تا ۳ درصد بسته به قیمت و نوع خودرو بیشتر از خودروهای بنزینی است. شرکت تراکس کار از سال 1392 فعالیت خود را در زمینه فروش انواع ماشین آلات سنگین، کامیون ، کشنده ، کمپرسی ، کامیونت ، ماشین آلات راه سازی و خودرو آغاز نمود. شرکت تراکس کار همواره در نظر داشته است تا بهترین خدمات را به کاربران خود جهت خرید انواع خودرو های سبک و سنگین با شرایط مناسب ارائه دهد. با عنایت خداوند متعال توانسته ایم در سال های اخیر رضایت مشتریان خود را به دست آوریم.

http://boostercctv.ir