لیست قیمت پرفروش ترین انواع شامپو فرش آراواش | asilbekharid

افرادی که در منزل خود حیاط ندارند و نمی‌توانند فرش را شستشو بدهند بهتر است فرش‌های خود را با شامپو فرش تمیز کنند. کسانی که فرش آن‌ها کثیف شده و فرصتی برای شستشو ندارند می‌توانند از شامپو فرش برای تمیز کردن آن استفاده کنند. شامپو فرش ها چگونه باعث حذف لکه از فرش می شوند بدون اینکه به الیاف آن آسیب وارد نمایند.

#8 بهترین شامپو فرش: راپیدو

شامپو فرش با قدرت پاک کنندگی خوبی که دارد قادر است انواع قالی، فرش، گلیم و موکت را به خوبی تمیز کند. لکه های موجود بر روی فرش ها که بر اثر ریختن مواد خوراکی و حتی مواد دیگر بر روی بافت فرش ایجاد شده است با شامپو فرش مرغوب به راحتی از بین خواهد رفت و معمولا شامپو فرش های استاندارد دارای قدرت پاک کنندگی بالایی بوده و کوچک ترین آسیبی نیز به فرش وارد نمی کنند و به آسانی قابل استفاده می باشند. شامپو فرش رافونه با برخورداری از فرمولاسیون ویژه، تمامی لکه‌ها و آلودگی‌های موجود بر روی فرش‌های ماشینی، دستباف و موکت را از بین می‌برد. این محصول کاملا با الیاف فرش سازگار بوده، رنگ و تاروپود پارچه را بخوبی حفظ می‌کند و قدرت پاک کنندگی بالایی دارد.

شامپو فرش و مبل نانوسان از شرکت تجاری آلمانی گلوبال پریفر با استفاده از اجزای نانو در تولید خود، این محصول را به یک لکه‌بر قوی تبدیل کرده است. این کالا تست کنترل کیفیت را پشت سر گذاشته است و برای استفاده در فرش، مبل، فرش و سایر پارچه‌های تجاری مناسب است. شامپو فرش یک لیتری بارفتن محصولی ممتاز با بطری دسته دار  برای شستشوی فرش و موکت شماست. این محصول برای مصرف خانگی بوده با الیاف انواع فرش و موکت سازگار است و به آن آسیب نمی رساند. بعضی از این محصولات فرش و مبلمان به صورت ژل تمیز کننده هستند و باید چند قطره از آنها روی لکه ها ریخت تا عمل نمایند. این شوینده ها انواع متنوعی دارند و برخی از شرکت ها آن ها را به صورت پودر تولید می کنند که برای استفاده باید آنها را با آب رقیق نمود.

مایع پاک کننده و لکه بر فرش و مبلمان استونیش مدل 3X سری PREMIUM حجم 1000 میلی لیتر

شامپو فرش تاژ به آسانی آلودگی را از روی فرش شما پاک ‌می‌کند و به الیاف فرش آسیبی نمی‌زند. این شامپو از ترکیبات مختلفی تشکیل شده است که باعث می‌شود بهترین عملکرد را در حذف لکه‌ها و کثیفی‌های مختلف داشته باشد. از جمله ترکیباتی که در این شامپو به کار رفته است می‌توان به ترکیبات شیمیایی مانند سورفکتانت‌ها، انزیم‌ها، بوسیله‌ی مایع شوینده‌ی آنیونیک و نانوذرات نقره اشاره کرد. شامپو فرش اتک با بکارگیری فرمولاسیون خاص خود، می‌تواند به شما کمک کند تا با سهولت و بدون دغدغه، فرش خود را شستشو دهید. این شامپو با تمرکز بر روی تمیز کردن، ضد عفونی کردن و حفظ رنگ و کیفیت فرش ها، به شما کمک می‌کند تا فرش خود را به شکلی بهینه تمیز کنید. این شامپو حتی برای فرش‌هایی که به سختی پاک می‌شوند و معمولا به صورت دستی شسته می‌شوند نیز قابل استفاده است.

مخاطبین می توانند در سایت کلین ابزار برترین محصوالت از بهترین برند های موجود در بازار در زمینه محصوالت نظافتی را خریداری سایت اصیل بخرید کنند. مشتریان می توانند جهت خرید انواعی از کارواش خانگی، مواد شوینده، دستگاه واکس زن برقی، دستگاه خوشبو کننده هوا و همینطور بسیاری از محصوالت را از سایت کلین ابزار خریداری کنند. محصوالت معرفی شده در سایت کلین ابزار از کیفیت های بسیار خوبی و همینطور از قیمت بسیار خوبی نیز برخوردار هستند. یکی از بهترین انتخابها برای تمیزی بیشتر و صرفه جویی در هزینه ها خرید شامپو فرش غلیظ است که می تواند ضمن اثرگذاری مطلوب بر تمیزی فرشها به دلیل حجم کمتر مصرف از استفاده بیش از اندازه جلوگیری کرده و حتی با حجم کمی شامپو هم بخش وسیعی از سطح مورد نظر به خوبی تمیز شود. این شوینده ها با خاصیت تمیز کنندگی و لکه بری قوی بسیار پرکاربرد هستند و برای سطوح دیگر نیز کاربرد دارند و از آنها برای تمیز کردن صندلی های ماشین و کفپوش ها می توان استفاده نمود.

  • بیشتر شامپو فرش‌های معتبر در بازار همگی شوینده‌هایی مناسب با فرمولاسیون مطمئن و کارآمد هستند و استفاده از آن‌ها به طور معمول برای مبل مشکلی ایجاد نخواهد کرد.
  • همه ما ترجیح می دهیم به بهترین شکل ممکن از فرشهایمان در منزل مراقبت کنیم و آنها را تمیز نگه داریم و البته می دانیم این خواسته برآورده نخواهد شد مگر آنکه شامپو فرش عالی در اختیار داشته و به شکل دوره ای فرشها را از هر گونه کثیفی، آلودگی و غبار پاک کنیم.
  • بهترین شامپو فرش نانو علاوه بر تمیز کردن فرش و مبل شما، با استفاده از مواد اولیه باکیفیت آلمانی در فرمولاسیون منحصر به فرد خود از قوام و رنگ پارچه محافظت می‌کند.
  • پارچه مبلی تمیز و براق تأثیر زیادی در مرتب و زیبا به نظر رسیدن خانه شما دارد.

لیست قیمت پرفروش ترین انواع شامپو فرش آراواش | asilbekharid