شهر تهران اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران-آل اسکیپ

در این اتاق فرار می‌توانید 4 الی 8 نفره به همراه دوستان‌تان شرکت کنید. حدود زمان سناریوهای مختلف بازی در این اتاق فرار، حدود 60 دقیقه است. پس با نهایت دقت، تیم هیجان‌انگیزی ترتیب بدهید و ساعات جذابی را در این اتاق فرار بگذرانید. برای معرفی بهترین اتاق فرارهای مرکز تهران، باید جایی برای اتاق فرار اسکیپ هوم باز کنید. این اتاق فرار با دارا بودن چندین سناریو مختلف و چالش برانگیز، ذهن شما را درگیر می‌کند. سناریوهای هیجانی و ژانر وحشت در اسکیپ هوم، آدرنالین خون شما را در بالاترین میزان خود قرار می‌دهد تا تجربه‌ای جذاب از حضور در این فضا داشته باشید.

بهترین فیلم های تام هنکس در تاریخ هالیوود

در غیر این صورت شما و هم‌گروهی‌هایتان قربانی بعدی سوئینی تاد خواهید بود. معماهای موجود در این اتاق فرار در سطح متوسط بوده و درجه سختی آن خیلی ترسناک است و به همین دلیل افرادی می‌توانند وارد این اسکیپ روم شوند که از نظر جسمی و روحی در شرایط ایده‌آلی باشند. برای اینکه بتوانید یک ساعت زندگی خود را در بهترین شرایط با بالاترین سطح آدرنالین سپری کنید، لازم است تیمی 3 تا 7 نفره را که همراه واقعی هم باشید انتخاب کنید و با روحیه تیمی معماها را یکی پس از دیگری حل کنید. با کمی جستجو در سایت‌های بازی بدون شک با نام اتاق فرار یا اسکیپ روم برخورد خواهید داشت و ممکن است این سوال برایتان به‌وجود آمده باشد که اسکیپ روم چیست و چرا در تمام دنیا تا این حد با استقبال مواجه شده است. اسکیپ روم نوعی بازی گروهی است که افراد یک تیم در محیط‌های ترسناک با هیجان و استرس بالا حضور پیدا نموده و برای رهایی از این شرایط لازم است با پیداکردن سرنخ‌ها در نهایت معماها را حل کنند.

داستان بازی از این قرار است که دزدان دریایی یک گنج باارزش را در جنگل‌های آمازون مخفی کرده‌اند و افراد زیادی را برای دستیابی به این وسایل به اسکیپ روم وحشتناک این منطقه می‌فرستند. تاکنون تعداد زیادی موفق شدند به این منطقه سفر کنید و این گنجینه را بیاورند. شما و گروه‌تان نیز باید با ترفندهای مختلف خود را از این جنگل مخوف نجات دهید. این مجموعه سه اتاق قرار جداگانه دارد که برای رده‌های سنی مختلف برنامه‌ریزی‌شده است.

شهر تهران اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران-آل اسکیپ اگر به دنبال سناریوهای ترسناک و ماجراجویانه می‌گردید، بازی در اتاق فرار اسکیپ رومیست را از دست ندهید. معمولا پیدا کردن یک اتاق فرار جذاب در حوالی لواسانات، کار آسانی نیست. اما خوشبختانه مجموعه دالون، با دارا بودن یکی از ‌ترسناک ترین اتاق فرار تهران، توانایی جلب رضایت مشتریان خود را داشته است. اگر می‌خواهید چالش جذابی برای خودتان و دوستان‌تان ایجاد کنید که هم سرگرمی داشته باشید و هم ساعات خوشی بگذرانید، حتما سری به این اتاق فرار ترسناک بزنید و تجربه خودتان را برای ما بنویسید. اتاق فرار ذهن برتر واقع در باغ کتاب تهران، یکی از جذاب‌ترین فضاهایی است که می‌توانید به همراه دوستان‌تان وقت بگذرانید. چالشی‌ترین سناریوها با حل معماهای مختلف و متنوع، از ویژگی‌هایی است که در این فضا تجربه می‌کنید.

اتاق فرار موزه تسخیر شده

تو سبک اسلشری هم انیگما ی بازی داره به اسم اتاق فرار روانی که بازم ترس در کنار معما هست. اونجا هم تمام سعی خودمون رو کردیم تا معماهای جذابی رو جلو پای شما بذاریم. اتاق فرار کلبه وحشت با چند تا از دوستانتون تصمیم می گیرید سفری متفاوت به شمال کشور داشته باشید . ‎پس از رسیدن به کلبه و بعد از باز کردن درب با یک پیرمرد و پیرزن مهربان مواجه میشوید و خیالتان راحت میشود ….

  • حالا داستان ها باز سازی شده و شما واقعا می روید که جای قهرمان آن فیلم در یک صحنه جنایی خود را امتحان کنید و حس کنجکاوی و هیجان دوستی خود را ارضا کنید .
  • اتاق فرار (دعانویس) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله فردیس کرج واقع شده است.
  • تعداد افراد شرکت کننده در اتاق فرار باغ کتاب، بستگی به سناریو دارد و شما می‌توانید با هماهنگی پرسنل پذیرش این مجموعه، بهترین خاطره را تجربه کنید.
کافیست هم تیمی‌های خود را جمع کرده و خاطره‌انگیزترین بازی عمرتان را با یکدیگر رقم بزنید. شما عزیزان می توانید برای رزرو اتاقهای بازی از طریق این وب سایت اقدام نمایید و ساعات خوشی را در کنار ما سپری کنید. اتاق فرار ترسناک ممکن است مثل فیلم‌های هیچکاک پر از تعلیق و یا مثل فیلم جن گیر، با حضور موجودات ماورالطبیعه باشد. در این اسکیپ روم‌ها، کوراسیون، نورپردازی، موسیقی و صداگذاری و حتی حضور اکتورها (بازیگران) به شکلی است که کاملا حس می‌کنید در یک داستان دلهره آور گیر افتاده‌اید و راه نجاتی ندارید. یکی از جذاب‌ترین و هیجان‌انگیزترین بازی‌های دسته جمعی و گروهی که این روزها به شدت محبوب شده، اتاق فرار است. اتاق فرار ترسناک همان‌طور که از اسم آن پیداست در این ژانر، سناریو، دکور و فضاسازی بازی به‌ گونه‌ای است که حس ترس را در بازیکنان به گونه‌های مختلف ایجاد می‌کند که موجب ترشح آدرنالین می‌شود.

یکی از سخت‌ترین و دشوارترین اتاق فرارهای تهران، همین اتاق فرار کشتی دزدان دریایی است. خیلی از افرادی که تجربه بازی در این اتاق را دارند می‌گویند که هر معما کمی سخت‌تر و چالش‌برانگیزتر از قبلی بود. همانطور که از اسم این اتاق فرار تهران پیداست، وحشت و هیجان بی‌نظیری را به بازیکنان القا می‌کند. طراحی این بازی با سایر اتاق‌های فرار متفاوت بوده و ضربان قلب شما را حسابی بالا و پایین می‌برد.

مدت زمان مجاز برای به پایان رساندن بازی هیپنوگرام ۶٠ دقیقه می‌باشد. برای رزرو اتاق‌ فرارهای اسکیپ روم می‌توانید با شماره زیر تماس بگیرید. هنگام قدم‌گذاشتن در این اتاق با یک محیط پراز تاسیستات روبه‌رو خواهید شد و باید با استفاده از روش‌های مختلف از آن خارج شوید.

انتخاب اسم با حروف ابجد درواقع، این تیم قوی زیرمجموعه گروه سرگرمی آفلاین است که با هدف طراحی و پیاده سازی بازی‌های معمایی مثل اتاق فرار ایجاد شده است. این تیم بهترین کیفیت از سناریو را همگام با انواع معما ارائه می‌کند. استفاده از اتاق فرار با طراحی اسکیپ روم دات آی آر، یکی از بهترین تجربیات شما خواهد بود.