فرش 700 شانه خرید فرش 700 شانه ارزان و به صرفه شهر فرش

قیمت فرش 700 شانه 8 رنگ به نسبت تعداد رنگ های 10 و 12 رنگ به کار رفته در فرش، کمتر است. نقشه جدید سالار سرمه ای رنگ با درجه یک ترین کیفیت در کارخانه کاشان . نقشه ی افشان مدل روژین زمینه دودی- کیفیت درجه یک با 5 سال ضمانت . فرش ماشینی 700 شانه درجه یک با تراکم 2550 در کارخانه کاشان .

درست است که تراکم بالا سبب ظرافت و زیبایی طرح و نگاره می شود ولی سفتی فرش را نیز در بر دارد. از این رو توصیه می شود برای مکان هایی که از زمین به عنوان استراحت استفاده می شود فرش های 700 شانه خریداری شود. فرش کرم در دکوراسیون های مجلل بهتر است از طرح های سنتی انتخاب شود و ست کردن این طرح و رنگ با مبلمان منبت کاری شده استیل به رنگ قهوه ای یا طلایی ست کنید. در فرش های کرم رنگ جدید که رنگ گل های روی آن صورتی یا گلبهی است می توان با رنگ صورتی یا گلبهی ست کرد. رنگ کرمی که گل های آن آبی است می توان با رنگ آبی یا سرمه ای ست کرد.

فیلم فرش 700 شانه باغ ملک

این فرش دارای رنگ های بسیار متنوع و زیبایی می باشند که همین امر باعث شده است تا طرفداران زیادی داشته باشد. که شامل فرش ماشینی 700 شانه در 12 رنگ، 10 رنگ، 8 رنگ می باشند. شاید عده ای بر این باورند که فرش های ماشینی 700 شانه برای پذیرایی و سالن های خرید فرش ۷۰۰ شانه ارزان لوکس مناسب نیست. در صورتی که امروزه تولید کنندگان با بالا بردن تراکم طولی این بافته ها، به تولید فرش های 700 شانه دستباف گونه موفق شده اند و توانسته اند بافته هایی برای پذیرایی تولید کنند که قیمتشان بسیار مناسب تر از 1200 شانه یا 1500 شانه است. فرش 700 شانه تراکم 2250، 2550، 2700 و 3000، بهترین انتخاب هفتصد شانه برای پذیرایی است.

  • از طرح های مدرن در آشپزخانه، اتاق خواب عروس، اتاق خواب نوجوانان و جوانان و اتاق نشیمن های کوچک و پذیرایی های مدرنیته بهره می برند.
  • و علاوه بر آن مشاوره كارشناس فرش در مورد نوع جنس ،تراكم شانه وطرح و رنگ مورد سليقه شما كمك بزرگي در خريد شما ارائه ميكند.
  • تفاوت فرش طرح 700 شانه و 700 شانه تبدیلی با 700 شانه های واقعی این است که در 700 شانه های واقعی در هر ردیف 3 پود زده می‌شود در صورتی که 700 شانه تبدیلی و طرح 700 شانه در هر ردیف 1 پود یا دو پود زده می‌شود.
  • یکی از مهم ترین نکاتی که شاید در زمان خرید فرش ماشینی ارزان قیمت از آن غافل می شوید این که به دستگاه بافت فرش توجهی نمی کنید!
  • خرید حضوری و اینترنتی فرش ماشینی از کارخانه کاشان به قیمت تولیدی .

قیمت فرش 12 متری 700 شانه کاشان که با الیاف آکریلیک بافته می‌شود بسیار بیشتر از قیمت 700 شانه ای است که با الیاف ورژن بافته می‌شوند. فرش درجه یک 1200 شانه تراکم بالا – طرح زیبای سوگند زمینه دودی – نخ ترک با کیفیت عالی و قیمت درب کارخانه . طرح آسمان جز نقشه هایی از فرش ماشینی محسوب می شود که هیچ وقت از مد نمیفتد . فرش 1200 شانه تراکم 3600 ماشینی از طرح های جدید کارخانه فرش کاشان . طرح پریا در 5 رنگ از فرش های پرفروش 1200 شانه ماشینی 3600 تراکم به قیمت درب کارخانه با کیفیت درجه یک .

برای اتاق نشیمن هایی که سبک دکوراسیونشان مدرنیته یا مینیمال است، بهتر است از فرش های 700 شانه مدرن استفاده شود یا اینکه طرح های کلاسیک با رنگ های خنثی از قبیل طرح افشان طوسی، خاکستری، خشتی و یا طرح های ترنج دار طوسی، خاکستری و یا زغالی استفاده شود. فرش طرح هالیدی، حوض نقره، باغ ملک، طرح اصفهان، طرح نایین و… جزو طرح های پرفروش ترنج دار است که هر ساله تولید این طرح ها تمدید می شود. از طرفی؛ بافته های 700 شانه ضخامتی بیشتر از 1500 شانه یا 1200 شانه دارند و از آنجایی که بسیاری از ایرانیان استراحت روی زمین را به مبل یا تخت خواب ترجیح می دهند، از این رو بهتر است این افراد، خرید فرش 700 شانه را انجام دهند.

فرش های 700 شانه در طرح های مدرنیته نیز بافته می شوند که تنوع رنگ در این طرح ها کمتر است و مناسب با سلیقه جوانان و نوجوانان است. طرح های روی آن ساده تر از طرح های سنتی و کلاسیک 700 شانه است و همانند طرح های سنتی کلاسیک از الگوی خاصی پیروی نمی کنند. طرح های مدرنیته بیشتر با رنگ های لایت و ملون طراحی می شود و برای انواع دکوراسیون های مدرنیته امروزی و مینیمال مناسب است. وجود ترنج در مرکز فرش های 700 شانه نمادی از حوض کاشی کاری شده در وسط باغی پر از گل است که متن زمینه هم نماد گل های زیبای باغ است. منشا این طرح از مکتب شاه عباسی بوده است که طراحان خوش سلیقه توانسته اند روز به روز بر زیبایی این طرح سنتی و کلاسیک بیفزایند و با ارائه دادن این طرح در رنگ های ملون و خنثی و ترکیب آن با طرح های افشان و خشتی، این طرح سنتی را برای دکوراسیون های امروزی مناسب کنند.

یکی از مهم ترین نکاتی که شاید در زمان خرید فرش ماشینی ارزان قیمت از آن غافل می شوید این که به دستگاه بافت فرش توجهی نمی کنید! نوع دستگاه بافت فرش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که برای بافت فرش 700 شانه ارزان از دستگاه HCPX2 استفاده می شود که این دستگاه از جدیدترین دستگاه های روز وندویل بلژیک با دقت و سرعت عملی بالا نیز است. مزیت خرید اینترنتی در مقایسه با خرید حضوری فرش می توان به دسترسی آسان و بدون محدودیت انواع فرش ماشینی است، در این روش خریداران گرامی می توانند انواع فرش دلخواه خود را بدون صرف هزینه های اضافی جهت رفت و آمد و … را به راحتی و تنها با چند کلیک اقدام به خرید فرش دلخواه خود نمایند. بر همین اساس تنها شما با مراجعه به فروشگاه اینترنتی قصر فرش می توانید انواع جدیدترین و زیباترین فرش های ایرانی را مشاهده و اقدام به خرید فرش دلخواه خود نمائید.

فرش 700 شانه ماشینی با رنگ بندی جدید

فرشهای که با الیاف پلی استر تولید می شوند با نام فرش های ابریشم مصنوعی شناخته میشوند و دارای ظاهری براق هستند و دارای قیمت مناسب تری هستند ولی در عین حال کیفیت کمتری دارند. در بازار فرش ماشینی به فرش های 500 شانه و 700 شانه، فرش ارزان گفته می شود. سفارش فرش ماشینی 1500 شانه 4500 تراکم ، مستقیم از کارخانه فرش کاشان – طرح مارینا گل برجسته در دو رنگبندی زیبا . فرش شبستان سرمه ای طرح ۷۰۰ شانه بافته شده بانخ اکریلیک و ورژن در تراکم ۲۱۰۰ و تراکم ۲۲۵۰ ، فرش مشتری پسند و زیبا میباشد .

محصولات تصادفی

ولی از آنجایی که طرح های سنتی و کلاسیک نسبت به طرح های مدرنیته شلوغ و پرنگاره هستند از این رو استفاده از این طرح ها در دکوراسیون های مدرنیته بهتر است با پرده ها، مبل ها و اکسسوری های با طرح های ساده تر ست شود. از طرح های مدرن در آشپزخانه، اتاق خواب عروس، اتاق خواب نوجوانان و جوانان و اتاق نشیمن های کوچک و پذیرایی های مدرنیته بهره می برند. ولی در دیگر طرح های افشان از قبیل طرح افشان گل رز، افشان درباری، افشان گل ریز و… نقش اصلی را گل ها دارند و شاخ و برگ های اسلیمی و قوس های دورانی نقش مکمل را دارند که در کنار گل ها طراحی شده اند.

فرش 700 شانه خرید فرش 700 شانه ارزان و به صرفه شهر فرش