ماشین های فروشی با سوخت دیزل تهران | dieselcommittee

از لحاظ آلایندگی و انتشار گازهای مضر برای محیط زیست، موتورهای دیزلی سهم بیشتری در این آلودگی دارند و گازهای کربن دی اکسید، اکسیدهای نیتروژن ، سولفات‌ها و … آزاد می کند. البته طی چند سال اخیر در اروپا تحقیقات فراوانی بر روی این مسأله انجام شده است و در حال حاضر پیشرفت‌های زیادی در زمینه انتشار گازها از سوی موتورهای دیزلی صورت گرفته است. ضریب تراکم کم و وجود شمع الکتریکی، باعث شده است تا موتورهای بنزینی راحت تر استارت بخورند و روشن شوند. در مقابل، تراکم بسیار بالا در موتورهای دیزل، روشن شدن موتور را بسیار سخت تر می کند.

  • مهم‌ترين فرق ماشين ديزلي با بنزيني در نحوه احتراق سوخت در درون موتور است.
  • تانک هایی با وزن 2000 تن را با سرعت های حتی 60 کیلومتر بر ساهت جابه جا می کرد و این شد که استفاده از موتور های بسیار پر قدرت دیزلی در این صنعت نیز جا افتاد و تا امروز از پیشرفته ترین موتور های دیزلی رو نمایی شد .
  • موتورهای دیزلی، گستره ای از موتورها را شامل می شوند که بدون نیاز به ایجاد جرقه ی الکتریکی، ماده ی سوختی را که همان گازوئیل است را شعله ور می کنند.
  • استفاده از خودروهاي سواري ديزلي در اروپا بسيار بيشتر از امريکاي شمالي و خاورميانه است، به طوري که اتومبيل‌هاي ديزلي تقريبا پنجاه درصد از فروش خودرو در اروپا را در سال‌هاي گذشته تشکيل مي‌دادند.
  • فروش انواع باتری در سایت الو باتری، فروش آنلاین باتری سمند و باتری رانا در صفحه محصولات الو باتری.

هر دو ماشين ديزلي و بنزيني داراي موتور احتراق داخلي هستند که انرژي شيميايي موجود در سوخت را به انرژي مکانيکي تبديل مي‌کند. فرق ماشين ديزلي با بنزيني در اين است که موتور ديزل داراي بدنه‌اي سنگين‌تر و قدرتمندتر است و براي احتراق سوخت، نيازي به جرقه ندارد و با ايجاد فشار بالا، اين کار را انجام مي‌دهد. مهم‌ترين فرق ماشين ديزلي با بنزيني در نحوه احتراق سوخت در درون موتور است. در موتور بنزيني جرقه شمع است که باعث احتراق مخلوط سوخت و هوا مي‌شود و اين جرقه توسط يک سيستم الکتريکي در درون موتور بنزيني ايجاد مي‌شود و در زمان مناسب اين جرقه زده مي‌شود.

رکورد تولید ماهانه تاریخ ۶۰ ساله ایران‌خودرو دیزل شکسته شد

شرکت حمل و نقل کرخه ترابر با تعهد به حفظ امانات و وفای به عهد در بارگیری، ارسال و تخلیه کالاها، به مشتریان خود ثابت نموده است که برای حفظ اصول شرکت از هیچ کوششی فروگذار نمی کند. لذا این شرکت با مدیریت کلان بر کلیه ی کارکنان مستقیم و غیر مستقیم، نهایت سعی خود را در برآورده کردن خواسته های مشتریان خود و ایجاد فضای آرامش ذهنی از شروع فرآیند بارگیری گرفته تا ارسال و تحویل برای صاحبان بار، صحه می گذارد. این تفاوت هزینه به این دلیل است که هزینه ثبت نام خودروهای دیزلی ۱ تا ۳ درصد بسته به قیمت و نوع خودرو بیشتر از خودروهای بنزینی است. شرکت تراکس کار از سال 1392 فعالیت خود را در زمینه فروش انواع ماشین آلات سنگین، کامیون ، کشنده ، کمپرسی ، کامیونت ، ماشین آلات راه سازی و خودرو آغاز نمود. شرکت تراکس کار همواره در نظر داشته است تا بهترین خدمات را به کاربران خود جهت خرید انواع خودرو های سبک و سنگین با شرایط مناسب ارائه دهد. با عنایت خداوند متعال توانسته ایم در سال های اخیر رضایت مشتریان خود را به دست آوریم.

موتور های بنزیی :

در دیزل ژنراتورها تبدیل انرژی سوخت گازوئیل به انرژی الکتریکی صورت میگیرد. براساس نوع دیزل ژنراتور از توان 1 کیلووات ساعت تا 2000 کلیووات ساعت میتوان از دستگاه خروجی گرفت. با طراحی خاصی که موتورهای دیزل دارند با گرم شدن موتور ژنراتور دیزلی، بدنه موتور خنک نگه داشته میشود. از رادیاتور برای خنک کردن موتور در سیستم های خنک کننده آبی استفاده میشود.

خودروهای دیزلی چگونه کار می‌کنند؟

به مقرون به صرفه بودن این مجله خبری دیزل کمیته نیز، فکر کنید؛ به غیر از کارآمدی بالا، هم صنعت ساخت و هم کشاورزی بی اندازه از سرمایه گذاری در سوخت با قدرت و کارایی کم رنج می‌برند. 94 درصد حمل و نقل که با کامیون، قطار یا قایق ارسال می‌شوند، به گازوئیل متکی هستند. ایمنی موتورهای ژنراتور دیزلی نسبت به موتورهای بنزینی بسیار بیشتر است زیرا گازوئیل نسبت به بنزین کمتر فرار بوده و قدرت اشتعال آن هم به مراتب از بنزین کمتر است. وقتی صحبت از حمل و نقل سنگین و سفرهای طولانی می شود، ممکن است نظرات و ایده ها به سمت استحکام و دوام یک موتور دیزلی تغییر کند.

http://boostercctv.ir