خرید کلاهک دودکش H از تولیدکننده گروه صنعتی شایان فن

کانال فلکسیبل کومبی یکی از پرکاربردترین انواع کانال فلکسیبل هوا، قابل استفاده در سیستم های تهویه مطبوع مکانهای مسکونی،تجاری،صنعتی و اداری می باشد. بطور کلی کلاهک اچ بهتر از کلاهک تکی است و برای وسایل گازسوز با نرخ حرارتی بالا مثل موتورخانه ها استفاده از کلاهک H الزامی است. با توجه به وزن های متغییر محصولات فروشگاه ابزار غفوری جهت رفاه حال مشتریان ، این فروشگاه از چند روش ارسال استفاده میکند که سعی در آن شده است که پایین ترین قیمت ارسال برای محصولات استفاده شود. چون مغازه ابزار فروشی دارم، به تعداد بالا کلاهک اچ می‌خوام، دفتر تو پاکدشت هم دارید یا فقط در عباس آباد هستید.

از جمله کاربردهای جانبی این کلاهک ها استفاده از آن برای تامین هوای تازه ی اتاقک دستگاه های هواساز می باشد. کانال فلکسیبل مکنده جنس پی وی سی نرم تقویت شده قابل استفاده در صنایع بهداشتی و تخلیه یا هوارسانی به اتاق های تمیز می باشد. فلاشینگ دودکش نوعی چشمک زن سقفی است که درزگیر ضد آب ایجاد می کند تا دودکش و سقف شما را از آسیب و نفوذ آب محافظت کند. اندازه، ارتفاع، قطر و جنس هر کدام از کلاهک‌ها نیز متغییر خواهد بود. این نوع از دودکش به صورت روکار و توکار قابلیت استفاده را داشته و با توجه به مقاومت در برابر خورندگی رطوبت در مناطق شمالی کشور استفاده بالایی دارد. سلام، برای شومینه گازی کلاهک 4 پره کافی هست اما برای شومینه هیزمی کلاهک 6 پره مناسبتر هست.

لوله

کلاهک های دودکش که به تاج دودکش متصل می شوند به سنگ تراشی تاج پیچ می شوند. برای این کار، به یک مته با مته سنگ تراشی، پیچ های سنگ تراشی و درزگیر سیلیکونی نیاز دارید تا فضای بین درپوش و تاج را ببندید. هدف عملکردی دیگ دودکشی ایجاد دودکش بلندتر و آبکشی بهتر برای احتراق است، زیرا آتش برای سوزاندن و تولید گرما به اکسیژن نیاز دارد.

  • با توجه نمای ظاهری زیبا، شیک و دکوراتیو این کلاهک دودکش، استفاده از آن در بام های شیبدار و مسطح و نیز روی لبه ی دیوارها، جلوه ای زیبا به ساختار کلی بام و نما می دهد.
  • بسیاری از خانه‌ها در تراس، بالکن یا حیاط از باربیکیو جهت پخت انواع خوراک و کباب بهره خواهند برد.
  • گاهی اوقات آتش سوزی می تواند جرقه های دودکش را بالا ببرد و دودکش را خارج کند.
  • جنس و متریالی که برای کلاهک دودکش اِچ چهارگوش بکار می‌رود از انواع ورق گالوانیزه، روغنی، سایه، رنگی و گاهی بنا بر ضرورت از ورق استیل ضد زنگ استفاده می‌شود.
  • استفاده از رنگ کوره ای بر روی سطوح در هر دو طرف کلاهک باعث می شود کلاهک دودکش از قسمت داخلی که در اثر سرد و گرم شدنهای متوالی با واکنشهای میعانی مواجه است در زمان کوتاه دچار اکسیدگی و زنگ زدگی نشود.
  • تلاش ما بر این است تا بتوانیم در کمترین زمان، در بالاترین سطح کیفی و با نازل ترین قیمت انتظارات مشتریان گرامی را برآورده کلاهک دودکش نماییم.

این مدل کلاهک نیز از لحاظ کاربری، تمام خصوصیات کلاهک دودکش طرح چینی گرد را دارد و عمده تفاوت آنها به لحاظ شکل ظاهری است. شکل ظاهری این کلاهک دودکش به صورت یک استوانه و یک تاج تو خالی است. کلاهک دودکش می تواند از ورود جریان های پایین به خانه جلوگیری کند.

انواع دودکش پشت بام

شرکت الماس تبریز تولید کننده ورق طرح سفال سقف شیروانی، سقف شیبدار، سقف ویلا، آلاچیق و سردرب و لوازم جانبی مانند فلاشینگ، آبرو، ناودانی، ابرویی، لمبه، تیزه، کلاهک و دودکش می‌باشد. کلیه محصولات از ورق گالوانیزه با رنگ الکترواستاتیک تولید می‌شوند. مساله‌ای که در هنگام نصب کلاهک دودکش باید به آن توجه گردد این است که کلاهک باید حداقل با ارتفاع یک متر و نیم از سطح بام نصب شود تا قدرت مکش کلاهک دودکش را به بیشترین میزان برساند. شومینه از قدیمی‌ترین انواع سیستم‌های گرمایشی در جهان بوده و امروزه به‌عنوان نمادی از زیبایی، قدمت تاریخی و وسیله حرارتی از آن در ویلاها و ساختمان‌ها مدرن استفاده خواهد شد. قطر دودکش شومینه‌ها با یکدیگر متفاوت بوده و باید دهانه مختص با خروجی دودکش مورد استفاده قرار گیرد. از طرفی جهت افزایش نمای بصری ساختمان مناسب‌ترین مدل کلاهک دودکش شومینه از لیست زیر را انتخاب نمایید.

کلاهک دودکش آلمانی

تاج مایل باید یک شیب رو به پایین ایجاد کند که امکان خروج آب را فراهم کند. این قسمت از دودکش از ورود آب به دودکش جلوگیری می کند، اما از ساییدگی و پارگی سنگ تراشی نیز جلوگیری می کند. با این حال، اگر می خواهید دودکش خود را برای همیشه ببندید، بهترین روش بریدن یک شمع عایق فوم و قرار دادن آن در پایین دودکش و درزبندی در اطراف آن است.

خرید کلاهک دودکش H از تولیدکننده گروه صنعتی شایان فن