• نسل قبلی Shelby Mustang Super Snake بیش از 800 اسب بخار قدرت داشت.
  • این آخرین مدل شلبی شامل چندین ارتقاء آیرودینامیکی جسورانه است.
  • این خودرو در یک رویداد حراج بارت جکسون در 18 آوریل رونمایی خواهد شد.

تعدادی تیزر جذاب از اولین برداشت شلبی از جدیدترین نسل موستانگ منتشر شده است و اگر شایعات صحت داشته باشند، این می تواند یک مدل جدید Super Snake باشد.

از بین تمام مدل‌های موستانگ که توسط شلبی در طول دهه‌ها ساخته و تنظیم شده است، تعداد کمی به اندازه Super Snake نمادین هستند. خودروی جدیدی که در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده، بسیار دراماتیک‌تر از موستانگ استاندارد است و می‌توان آن را در حال تکان دادن چندین بخش خارجی سفارشی مشاهده کرد. با قضاوت بر اساس Super Snake قبلی، شلبی احتمالاً مدل استاندارد 5.0 لیتری Coyote V8 را به یک سوپرشارژر مجهز کرده است تا قدرت را به طور چشمگیری افزایش دهد.

بخوانید: نمی توانید موستانگ GTD دریافت کنید؟ این 825 اسب بخار Shelby Super Snake Speedster شما را از بین خواهد برد

جلوی ماشین پونی با هر «استانگ» معمولی متفاوت است. شلبی ورودی‌های هوای جلو را شخصی‌سازی کرده و پوشش‌های مشکی جدیدی در اطراف چراغ‌های جلو نصب کرده است. ما همچنین می‌توانیم جلوپنجره جلویی اصلاح‌شده و یک شکاف بزرگ جلو را ببینیم که توسط پایه‌های بزرگی که از سپر بیرون آمده است، پشتیبانی می‌شود.

شلبی همچنین یک بال عقب فیبر کربنی جدید برای فورد توسعه داده است و در حالی که هیچ تیزری از ناحیه سپر عقب خودرو ارائه نشده است، ما مشکوک هستیم که یک دیفیوزر گوشتی نیز در آنجا وجود دارد. مجموعه جدیدی از چرخ‌ها نیز برای این خودرو طراحی شده است که با رنگ برنزی تکمیل شده است که باید با رنگ قرمز عالی به نظر برسد. کالیپرها و دیسک های ترمز جدید نیز قابل مشاهده است.

یک تیزر تکی از فضای داخلی خودرو منتشر شده است که یک دکمه دنده سفید با پوشش فیبر کربنی را نشان می دهد.

نسل قبلی موستانگ سوپر اسنیک از شلبی آمریکایی دارای یک V8 به شدت اصلاح شده با سوپرشارژر عظیم ویپل و ارتقاءهای دیگر بود که به آن اجازه می داد 825 اسب بخار قدرت تولید کند. اگر آخرین ساخته این شرکت یک Super Snake جدید باشد، می توان انتظار داشت که به همین تعداد اسب یا شاید حتی کمی بیشتر از آن بیرون بیاورد.

همه چیز در 18 آوریل، زمانی که این خودرو در حراجی بارت-جکسون رونمایی شد، فاش خواهد شد.