ثبت نام Duolingo دولینگو خدمات پرداخت آنلاین دانشجویی ایزی وی | iranbritish

ثبت نام Duolingo دولینگو خدمات پرداخت آنلاین دانشجویی ایزی وی | iranbritish در این دانشگاه‌ها شرایط سنی و گپ تحصیلی نیز مورد توجه قرار نمی‌گیرد. یه نمونه سوال دیگه در آزمون دولینگو سوال Listen, دولینگو Then Speak هست. در این بخش شما به یک فایل صوتی گوش میکنید که در اون از شما سوال پرسیده میشه.

  • آزمون دولینگو Duolingo English test یک آزمون آنلاین جهت سنجش مهارت دانشجویان و دانش آموزان در سطح بین المللی، در زمینه زبان انگلیسی است.
  • در چنین وضعیتی، آزمون دولینگو که قابلیت برگزاری در خانه را دارد، این روزها محبوب شده است.
  • توصیه می شود برای بهبود مهارت شنیداری خود، از فیلم‌های انگلیسی یا ویدیوهای «یوتیوب» که شامل مکالمه‌های انگلیسی می‌شود، کمک بگیرید.
  • اما برای آشنایی با نحوه سوالات می توانید به سایت اصلی آزمون مراجعه کنید.
در آزمون دولینگو، مهارت‌های زبان انگلیسی یک فرد با استفاده از مقیاسی که بین ۱۰ تا ۱۶۰ متغیر است، ارزیابی می‌شود. نمره نهایی همراه با توضیحات ارائه می‌شود که متقاضی می‌تواند بفهمد دانش زبان او در چه سطحی است. خدمات آموزش زبان انگلیسی در هر 2 شعبه اسپیکان (شعبه یوسف آباد و شعبه تهرانپارس) طبق ساختاری یکسان و یکپارچه بصورت حضوری و آنلاین درحال برگزاریست.

در انتهای آزمون شبیه‌سازی فرمی به شکل زیر برای شما به نمایش در می‌آید که به طور تخمینی میزان مهارت شما در زبان انگلیسی و نمره تخمینی شما را تعیین خواهد کرد. نمره آزمون دولینگو از 160 است که بعد از انجام آزمون و تصحیح آن، نمره نهایی ظرف مدت 48 ساعت در اختیار شما قرار داده می‌شود. این نمره بر خلاف آزمون‌های تافل و آیلتس به صورت مجزا برای هر بخش ارائه نمی‌شود؛ بلکه یک عدد به صورت کلی نشان‌دهنده نمره نهایی آزمون شما خواهد بود.

تعیین سطح دولینگو رایگان CEFR

این بخش شباهت زیادی به آزمون تسک ۲ آزمون آیلتس دارد، با این تفاوت که در آزمون دولینگو باید ۵۰ تا ۱۰۰ کلمه و در آزمون آیلتس ۲۵۰ کلمه برای آن بنویسیم. بنابراین، اگر با تسک ۲ آزمون آشنا هستید، می‌توانید با رعایت اصول و تکنیک‌های آن، به‌خوبی از عهده این بخش بربیایید و اگر آشنایی ندارید، کافی‌ست نمونه سؤال‌های تسک ۲ آیلتس را تهیه و تمرین کنید. در بخش پایانی این مطلب، کتاب مناسب برای آزمون Writing دولینگو معرفی شده است.

بخش های آزمون دولینگو

با شخص دیگری‌ صحبت نکنید (استفاده از تلفن یا گوشی موبایل غیرمجاز می باشد). اتصال به اینتزنت قابل اطمینان که در طول مدت زمان آزمون قطع نشود. نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند. در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.