عکس کتابهای ترم سه پزشکی!! | دراگمد

در ادامه این مطلب لیستی را به شما ارائه خواهیم کرد تا بتوانید با کتاب ها و دروس مرتبط با رشته پزشکی آشنا شوید. اگر به تازگی وارد یکی از رشته‌های پزشکی شده‌اید نیاز به یکسری از کتاب‌ های علوم پایه پزشکی دارید که همه دانشجویان رشته پزشکی آن‌ها را پشت سر گذاشته‌اند. در این مطلب تصمیم داریم شما را با 7 تا از مهم‌ترین آن‌ها آشنا کنیم. اگر دوست دارید در رشته پزشکی تحصیل کنید و می‌خواهید بدانید چطور می‌توانید این رویا را به واقعیت تبدیل کنید، کتاب یک قدم تا پزشکی نوشته روح اله ابوالحسنی را از دست ندهید. در این کتاب نویسنده که خودش فارغ التحصیل پزشکی از دانشگاه تهران است، گام به گام به شما می‌آموزد چگونه در رشته اخبار پزشکی برای مردم فارسی زبان دنیا دلخواهتان قبول شوید. آنچه در این کتاب می‌خوانید حاصل تجربه شخصی نویسنده است، او داستان خودش را در ابتدای کتاب با شما درمیان می‌گذارد.

موفقیّت در این آزمون تنها به رعایت چک لیست ها خلاصه می شود. از آنجا که در هر آزمون سؤالات تکراری، بیشترین درصد ایستگاه ها را شامل می شود آشنایی با چک لیست ها و رعایت آنها جهت قبولی در آزمون لازم و کافی می باشد. از این رو ما در تیم دکترهای خوب اقدام به تهیه کتابی جامع و زیبا از ایستگاه های این امتحان برای قبولی قطعی شما عزیزان دانشجو کرده ایم. بخش کتابخانه سایت اکسترن دارای بیش از صد‌ها عنوان کتاب مرجع علوم‌پزشکی است که بصورت کاملا رایگان برای دانلود قرار داده شده‌اند و کاربران سایت می‌توانند از آن‌ها استفاده نمایند.

در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین کتابهای رفرنس علوم پایه پزشکی را به شما معرفی کنیم. حتی اگر لیست کتاب‌هایی که شما باید تهیه کنید متفاوت هست هم نگران نباشید، چرا که سایت اشراقیه تمامی کتابهای رفرنس علوم پایه پزشکی را در فروشگاه خود دارد. قانون در طب یا به اختصار قانون، یکی از کتاب‌های ابن سینا در زمینهٔ پزشکی‌ست که ادعا شده نزدیک به هفتصد سال در مراکز علمی اروپا تدریس می‌شد و پس از کتاب مقدس دومین کتابی که در اروپا به چاپ رسید، کتاب قانون ابوعلی سینا بود.

  • سایت “نکته زیست” به مدیریت روح اله ابوالحسنی به شما کمک خواهند کرد تا بتوانید آموزش زیست کنکور را به سبکی کاملا ساده و نتیجه بخش تجربه کنید و با روش­های اصولی درصد خود را افزایش دهید.
  • این کتاب شامل مباحث سیستم عصبی، گوارش، متابولیسم حرارت و …
  • بعدها ویلیام هاروی گردش کامل خون را در بدن با توجه به آرای بوعلی و ابن نفیس اثبات کرد.
  • اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.

او به شما می‌گوید چطور از ترازهای معمولی خود را به بهترین ترازها رساند و با الگو از انسان‌های موفق به آرزویش که قبولی در رشته پزشکی دانشگاه تهران بود رسید. نویسنده معتقد است برای موفقیت در کنکور سه اصل تلاش مستمره، برنامه ریزی و تلاش اصولی باید رعایت شود و در کتاب این سه اصل مهم را به سادگی برای مخاطب شرح می‌دهد. اون دسته از دانشجوهایی که میخوان علاوه بر پاس کردن آزمون علوم پایه، نمره خوبی بگیرن ، پیشنهاد میشه که علاوه بر پک درسنامه علوم پایه پروگنوز، گنجینه سوالات پروگنوز رو هم تهیه بکنن!

کتاب بهترین نمونه سوالات برای آزمون NCLEX-RN جلد 3 انتشارات آوا کتاب

این بدان معنی است دانشجویان برای اتمام دوره علوم پایه باید دروس ترم یک پزشکی تا ترم چهارم را بگذرانند. این دانشجویان پس از گذراندن آزمون علوم پایه می‌توانند به دوره فیزیوپاتی وارد شوند. وقتی پای دانش آموزان رشته تجربی به دانشگاه باز می شود، اولین مقطعی که باید پشت سر بگذارند، مقطع علوم پایه پزشکی است که سه شاخه پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی دارد. برای هر دانشجوی تجربی که تازه وارد دانشگاه می شود و در یکی از شاخه های علوم پزشکی شروع به تحصیل می کند لازم است که با کتاب های علوم پایه پزشکی آشنایی داشته باشد تا بتواند آن ها را خریداری کرده و به عنوان رفرنس از آن ها استفاده کند. به همین دلیل تصمیم داریم در ادامه این مطلب شما را با 7 تا از مهم ترین و البته بهترین کتاب های علوم پایه پزشکی که اکثر دانشجویان پزشکی آن ها را پشت سر گذاشته اند آشنا کنیم.

دیدگاه برای کتاب اصطلاحات زیست،شیمی و پزشکی

عکس کتابهای ترم سه پزشکی!! | دراگمد