تلویزیون شهری و تابلو روان قیمت تلویزیون شهری و داخل سالن | asilight

این نمایشگرها برای سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی که همایش ها و کنفرانس هایی در وسعت بزرگ اجرا می کنند مناسب است.این نمایشگرها به دلیل ابعاد بزرگی که دارند در سالن های وسیع باعث تماشای بهتر برای مهمانان می شوند. در این مقاله قصد داریم شما عزیزان را با تلویزیون شهری و انواع آن آشنا کنیم.با ما همراه باشید… تلویزیون شهری به تلویزیون های غول پیکر و بزرگی گفته می‌شود که در معابر اصلی ، میدان‌ها ، چهار راه‌های شلوغ شهر وپارک ها نصب می‌شود. آنچه در مراکز همایش ، اتاق های مانیتورینگ ، ادارات ، فرودگاه ها و سینماها دیده اید تنها کاربردهایی از تلویزیون داخل سالن هستند . با تلویزیون شهری میتوان در یک زمان ، چندین برند را به صورت پویا و با گستره ی نامحدود جلوه های ویژه تبلیغ کرد یا چندین روایت از یک برند را به نمایش گذاشت. همچنین باید قفل شود تا فقط اپراتور اصلی بتواند به آن دسترسی داشته باشد.

درباره دیاکو ال ای دی

همین امر موجب می گردد هنگام استفاده از این سیستم دست کاربر از نظر ابعاد باز تر باشد. لذا میتوان بدون نگرانی از کاهش کیفیت تصاویر آنها را در مقیاسی بزرگتر نمایش داد. به طور کلی، برای پخش تبلیغات کسب و کارتان در محیط های داخلی و خارجی بهترین انتخاب، نمایشگرهای تلویزیون شهری و ویدئو وال یا تلویزیون تالار هستند. این محصولات می توانند با رایانه ها، تجهیزات ویدئو کنفرانس، سیستم های ویدئویی پخش و سایر منابع متصل شوند تا بتوانید محتوای سفارشی را نمایش دهید. در نسل جدید تلویزیون‌ شهری ساعت، دمای محیط، رطوبت و …(مانیتورینگ) به طور لحظه‌ای نمایش داده می‌شود. صفحه نمایش آن‌ها قابلیت نشان دادن چند تصویر متفاوت را به صورت همزمان دارد.

  • طراحی جدید بدون نیاز به فن ، حرارت کمتر ، توان مصرفی کمتر و وزن کمتر.
  • مرکز خرید خاطره انزلی یکی از مهم ترین مراکز خرید منطقه آزاد انزلی در استان گیلان…
  • این مزایا به خودی خود میتوانند کاربران را به روی آوردن به سیستمهای نمایش تلویزیون شهری مجتمع تجاری و تفریحی یکپارچه تشویق نمایند.
  • مقاومت بالا در محیط های تجاری و صنعتی (در برابر نور مستقیم ،گرد و غبار ،رطوبت، حرارت، ضربه و …).
دات پیچ – همانطور که گفته شد به حدفاصل میان دو پیکسل دات پیچ می گویند. دات بیانگر کیفیت تصویر بوده و لذا هرچقدر این فاصله کمتر باشد کیفیت تصویر بالاتر و قیمت نیز بیشتر می شود. با ما همکار شوید و آسوده خاطر فقط به فروش محصولات خود در نمایشگاه بیندیشید و دغدغه ای بابت حمل و نقل ، اپراتور تلویزیون ها ، نوع پخش فیلم ها و تصاویر ، مشکلات احتمالی و … در نمایش کلیپ و تیزر و تصاویر خود در غرفه نباشید .شما فقط برروی مشتریان خود در نمایشگاه تمرکز کنید . میباشد ماژول ها نیز طبق کیفیت ساخت،انواع LED یا SMD ویا 3in1 ، دات پیچ قیمت گذاری میشود به فاصله بین پیکسل ها در ماژول ، دات پیچ Dot Pitch گفته می شود . دات پیچ بر حسب میلی متر اندازه گیری می شود و نشان دهنده فاصله مرکز تا مرکز دو پیکسل مجاور است .

تلویزیون شهری و تابلو روان قیمت تلویزیون شهری و داخل سالن | asilight

به گفته مدیر عامل گروه صنعتی صاب، بزرگترین تلویزیون شهری ایران که توسط برند معظم صاب اجرا شده است یک رکورد برای این این برند در قرن 13 میباشد چراکه تا کنون هیچ شرکتی در ایران موفق به اجرای چنین پروژه عظیمی نشده است. میلاد مشرفیمدیر عامل گروه صنعتی صاب میگوید برای طراحی، ساخت و نصب سازه اسکلت فلزی بزرگترین تلویزیون شهری ایران از متخصصین با تجربه سازه استفاده شده است و پس از ساخت سازه اسکلفت فلزی، سختگیرانه ترین آزمون های جوش برروی آن به عمل امده است تا نصب و مهار با بالاترین استانداردهای ایمنی انجام گردد. این تلویزیون شهری غول پیکر در ارتفاع بیش از 20 متر از سطح زمین بر روی نمای یک مجتمع تجاری تفریحی نصب شده است،وزن بزرگترین تلویزیون LED شهری کشور 10 هزار کیلوگرم میباشد که برای مهار و قرار گرفتن آن از یک سازه اسکلت فلزی به وزن 12 هزار کیلوگرم استفاده شده است. برای پاسخ به این سوال مهم آن است که توجه کنیم video wall سیستمی یکپارچه و مجموعه ای از صفحات نمایش با وضوح بالا است که توسط یک پردازشگر قدرتمند هدایت می شوند. به طور کلی تکنولوژی پشت آن بسیار پیچیده تر از سایر ابزارهای نمایش است. این سیستم میتواند عملکرد بالا، انعطاف پذیری و قابلیت تعاملی فراتر از دیگر تجهیزات معمول نمایش تصویر ارائه نماید.

تلویزیون های صفحه تختی که معمولا در خانه ها و ادارات می بینید، نمایشگرهای کریستال مایع هستند. پنل های LCD از لایه ای از کریستال مایع تشکیل شده که بین دو تکه شیشه قرار گرفته است. با این حال، کریستال های مایع قادر به تولید نور خود نیستند، به این معنی که برای روشن شدن صفحه نمایش، نور پس زمینه در پشت شیشه مورد نیاز است. نمایشگرهای LED محبوب هستند؛ زیرا برخلاف نمایشگرهای LCD می توانند به تنهایی نور تولید و ساطع کنند. با یک صفحه نمایش بزرگ و چشمگیر با وضوح بالا، می توانید ازنمایش طیف گسترده ای از محتوا و اطلاعات تبلیغاتی لذت ببرید. تلویزیون شهری برای فضاهای عمومی عالی و پخش با کیفیتی را برای بینندگان شما فراهم می کند این تلویزیون با صفحه نمایش بزرگ و رابط کاربری آسان طراحی شده است که به شما امکان می دهد تنظیمات را به راحتی مطابق با نیاز خود انجام دهید.

ماژول ال ای دی