بک لینک Backlink چیست؟ 13 نکته + تاثیر منفی! و مثبت روی سئو آکادمی دیجیتال مارکتینگ فرین-خرید بک لینک گلدلینک

همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه بک لینک های رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید و چگونه آنها را برای سایت خود بدست آورید. دو موضوع مهم در این باره وجود دارد که اولا هر چه تعداد سایت ‌ها و صفحاتی که به شما بکلینک می‌ دهند افزایش پیدا کند نشان دهنده مفید بودن محتوای شماست. و همچنین در صورتی که سایت یا صفحه‌ای که به شما بک لینک می ‌دهد رتبه بالاتری نسبت به سایت و صفحه شما داشته باشد، بهتر نتیجه می دهد.

از بین انواع بک‌لینک‌های معرفی شده فقط بک‌لینک در رپرتاژ، سرویس‌های بلاگ، فعالیت در انجمن‌ها و ویکی‌پدیا توصیه می‌شود. لینک‌های موقت در کل توصیه نمی‌شود چون هربار تغییر در بک‌لینک‌ها نشانه‌ای از رفتار اسپم برای گوگل است. وبسایت‌های دایرکتوری لیستی از تمام وبسایت‌ها به صورت دسته‌بندی شده داشتند. دهه ۹۰ میلادی چندین وبسایت دایرکتوری و با فاصله کمی چندین موتور جستجو در اینترنت بهترین سایت خرید بکلینک راه افتاد.

در برخی موارد ممکن است بخواهید چندین لینک را بر اساس پست‌های روزانه، هفتگی یا ماهانه خود تنظیم کنید. در چنین شرایطی باید از سرویس‌هایی استفاده کنید تا با استفاده از یک لینک بهینه، چندین لینک را سازماندهی کنید. هدف خود را دقیقاً مشخص کنید؛ مثلاً افزایش آگاهی نسبت به یک محصول جدید یا بیشتر شدن مشترکان ایمیل. در جهانی که رقابت در هر عرصه‌ای که فکرش را بکنید در آن موج می‌زند، باید فعال باشید و نه منفعل؛ و در جهان آنلاین این یعنی که باید استاد و قهرمان سئو باشید.

بک لینک Backlink چیست؟ 13 نکته + تاثیر منفی! و مثبت روی سئو آکادمی دیجیتال مارکتینگ فرین-خرید بک لینک گلدلینک

منظور از بک لینک خوب یعنی بیشترین تاثیر را در سئو و بهبود رتبه به خود را دارند و اگر هم توانست کاربرانی را از این طریق به وبسایت بیاورد بسیار بهتر خواهد بود. موتورهای جستجو با بررسی صفحاتی که قبلا شناسایی کرده‌اند و بررسی لینک‌های موجود در آن‌ها به کشف صفحات و محتوای جدید می‌پردازند. از آنجا که گوگل و دیگر موتورهای جستجو به صفحات پربازدید و مشهور بیشتر از دیگر سایت‌ها سر می‌زنند، اگر سایت شما بک‌لینکی از یک سایت یا یک صفحه پربازدید داشته باشد، احتمال دیده شدنش توسط گوگل بیشتر می‌شود. سپس در مورد اهمیت بک لینک‌ها، تفاوت بک لینک خوب با بک لینک بد و نحوه بررسی بک لینک های سایت صحبت خواهیم کرد. در انتها روش‌هایی را برای نحوه دریافت بک لینک‌های بیشتر به شما پیشنهاد خواهیم داد.

اگر صفحه مبدا که شما از آن بک لینک گرفته اید 5 لینک دیگر هم به سایت های دیگر داده باشد، در اصل اعتبار کل صفحه بین همه لینک ها تقسیم شده و اعتبار کمی به هر سایت میرسد. این حرف که بگوییم خرید بک‌لینک اصلاً خوب نیست و فقط باید با تولید محتوا رتبه خود را بهبود دهید حرف اشتباهی است. محتوای باکیفیت به صورت طبیعی بک‌لینک می‌گیرد اما این فرایند بسیار زمان‌بر است. با این که این روش موثر و کم هزینه است اما نداشتن محتوای مناسب، تعداد بیش از حد بک‌لینک و زمانبندی نادرست در ایجاد بک‌لینک می‌تواند باعث شود گوگل به وبسایت شما شک کند.

تمامی سایت هایی که در راش وب بصورت ناشر رپورتاژ آگهی و یا بک لینک ثبت شده اند. بک لینکی که سایت مورد استفاده در آن تمامی اصول سئو را رعایت کرده باشد و از DA، PA و اسپم اسکور مناسبی برخوردار باشد. طبق بررسی ما ارزش لینک های داخل متن بسیار بیشتر از لینکهایی است که در فوتر یا هدر سایت قرار میگیرند.

اکثر بک لینک های ساخته با این ابزارها اسپم هستند و شانس پنالتی شدن وب سایت شما را بالا می برند. در سال 2019 عرضه شد، پیوندهای UGC (محتوای تولید شده توسط کاربر) بود. پیوندهای UGC از مواردی مانند انجمن ها و نظرات وبلاگ می آیند. این ویژگی به گوگل اطلاع می دهد که پیوند توسط یک کاربر و نه مدیر وب سایت قرار داده شده است. بسیاری از وبلاگ نویسان که به تازگی وبلاگ یا وب سایتی را راه اندازی کرده اند، اغلب در درک مفهوم اصطلاح “backlink” مشکل دارند. در این پست، توضیح خواهیم داد که بک لینک چیست، چرا برای سئو ضروری هستند و چرا برای موفقیت تجارت آنلاین شما مهم هستند.

نکته مهم این است که این لینک ها را در چه فضایی از صفحه سایت های قرار دهید. بعنوان مثال لینکی که در سایدبار سایت و در همه صفحات قرار داده شود احتمال جریمه شدن شما را تا حد زیادی بالا خواهد برد. به نظرم مطالبتون خیلی مفید و کامله، سایتتونم خیلی کاربر پسنده، من که خیلی خوشم اومد، هم رنگ خوبی داره هم طرحش خاصه، گرفتن جایزه بهترین شرکت طراحی سایت به نظرم برازندتونه.

پروفایل بک لینک به عنوان یک رای اعتماد از سوی وبسایت های دیگر برای وبسایت ما به حساب می آید. وقتی یک محتوای با کیفیت در یک صفحه از وبسایت ما قرار می گیرد، وبسایت های مرتبط دیگر می… اگر یک وب سایت را مدیریت می کنید، مطمئنا درباره اهمیت سئو و بهینه سازی سایت آگاهی دارید. تکنیک های سئو که برای افزایش رتبه سایت استفاده می شوند، بسیار زیاد هستند. با وجود اینکه در سا‌ل‌های اخیر الگوریتم‌های گوگل برای شناسایی وب‌سایت‌های برتر چندین مرتبه به‌روزرسانی‌ شده‌اند، باز هم دریافت بک لینک در این الگوریتم‌ها مشاهده شده و به عنوان یکی از… بک لینک گرفته شده از این وب‌سایت جز معدود Backlink قدرتمند رایگان محسوب می‌شود که تأثیر بسیار زیادی در بهبود سئو سایت دارد.