جستجو: اخبار دارویی-دراگمد

همچنین جمعیت وسیعی از مهاجران افغانستانی در کشور هستند که اغلب کم‌درآمد و فاقد بیمه‌اند و با این اقدامات فشار هزینه‌ای روی آن‌ها زیاد پایگاه اطلاع رسانی اخبار پزشکی ایران می‌شود. نشریه پزشکان ایرانی-دو هفته نامه پزشکی و پیراپزشکی با هدف کمک به ازتقا دانش پزشکی منتشر و در اختیار علاقمندان قرار گرفت.این نشریه بر خود فرض می داند با جمع آوری مطالب از داخل و خارج از کشور ،این رسالت خود را انجام بدهد. داروی بیهوشی «کتامین» ایرانی تولید داروسازی اکسیر وارد بازار شد … حضور گروه دارویی برکت در نمایشگاه ایران بایو گروه دارویی برکت به عنوان حامی پلاتینیوم در نمایشگاه ایران بایو که…

آیا کوبانی، نماد مقاومت کردهای سوریه تسلیم ترکیه می شود؟

اردبیل- نائب رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که مشکل دارو هفته آینده حل می‌شود. تمامی حقوق متعلق به شرکت دانش بنیان اکسیر دانش آسیا می‌باشد. سایت inverse در گزارشی به چند فاکتور موثر در بروز و پیشگیری از آلزايمر اشاره کرده است. به گزارش فانا، یک شرکت بیوتکنولوژی ژاپنی اعلام کرد نخستین آزمایش غربالگری زودهنگام سرطان پانکراس را با استفاده از بینی‌های قدرتمند کرم‌های ریز ساخته است.

جستجو: اخبار دارویی-دراگمد

تولید داروی فلورویوراسیل برای اولین بار در ایران توسط سدال نانو … یک مطالعه جدید نشان می دهد هنگامی که زنان مبتلا به صرع در دوران بارداری داروی ضد تشنج والپروات مصرف می کند، احتمال ابتلا به ADHD در کودکان آنها افزایش می یابد .جنینی که در معرض وال… محققان با استفاده از نتایج سال ها مطالعه و تحقیق درباره پروتئین عامل بروز لوسمی، دارویی را ساختند که قادر است پیشرفت این سرطان مرگبار را در موش ها کندتر کند.

بهترین راه پیشگیری شست و شوی مداوم دست­ها و خودداری از لمس صورت و رعایت فاصله بین افراد می باشد. اداره داروی فدرال ایالات متحده به تازگی درمان جدیدی را برای بیماری نادر انعقاد خون تایید کرده است که قیمت بالایی دارد. گرمی- فرمانده مرزبانی استان اردبیل از کشف بیش از ۸ هزار عدد داروی قاچاق و غیرمجاز توسط مرزبانان هنگ گرمی مغان خبر داد. برخی از پزشکان مکمل های ویتامین D را برای کاهش دردهای عضلانی بیماران مصرف کننده استاتین تجویز می کنند، اما نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که این ویتامین تاثیر قابل توجهی ندارد.

«مصاحبه جناب آقای مهندس قلن‌بر با خبرگزاری مهر در خصوص چالش های بازار مکمل های غذایی» به … محمدرضا واعظ مهدوی، رئیس انجمن اقتصاد سلامت ایران پیش‌تر اعلام کرده‌ بود که «حدود هشت میلیون نفر از جمعیت ایران، «معادل ۱۰ درصد از جمعیت کشور» فاقد هرگونه بیمه درمانی هستند. با این اوضاع، این جمعیت هشت‌ میلیون‌ نفری، باید چهار برابر بیشتر از هزینه فعلی خرج دارو کنند.

رامسر- امام جمعه رامسر از کمبود، گرانی و ضعف نظارت در حوزه دارو انتقاد کرد و خواستار توجه مسئولان برای حل مشکلات و رفع سرگردانی مردم شد. كليه حقوق مادی و معنوی وب سايت و اپلیکیشن دارویاب متعلق به شركت دانش بنیان اكسیر دانش آسیا می باشد و هر گونه کپی برداری از محتوا و طرح های این وبسایت پیگرد قانونی دارد. در ادامه موفقیت‌های عملکردی و آماری داروسازی ابوریحان، این شرکت توانست رکورد تاریخی فروش هزار میلیارد تومانی را کسب کند.

پیش بینی اولیه شرکت فایزر تولید 50 میلیون دوز واکسن کرونا تا پایان سال 2020 می باشد. به گزارش فانا، در مطالعه فاز یک داروی شرکت امژن موسوم به AMG-133 زیرمجموعه کوچکی از افرادی که هر چهار هفته یکبار بالاترین دوز این دارو را دریافت کردند، حدود ۱۴/۵% از وزن بدن خود را در کمتر از سه ماه از … این در حالی است که مقام‌های دولت، در طول ماه‌های گذشته به مردم اطمینان داده‌اند که تبعات تورمی حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی محدود بوده و بر کنترل قیمت‌ها در حوزه کالاهای اساسی به‌ویژه دارو نظارت دارند، اما آمارهای رسمی نشان داد کشور بالاترین نرخ تورم یک قرن گذشته را در ماه خرداد تجربه کرده‌ است. تکمیل سبد انسولین های قلمی تولید داخل پویش دارو/بیماران دیابتی نگران تامین نباشند …

  • به طوری که محموله‌های حدود 50 تنی حاوی آنتی‌بیوتیک و مسکن در چند مرحله وارد کشور شدند.
  • تولید ۸ برابری آنتی‌بیوتیک‌ها در کشور به روایت سایت کدال …
  • هلدینگ دارویی و غذایی اکتوور در مراسمی خودمانی و صمیمی از غرورآفرینان تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی و خانواده بزرگ کشتی کشور تقدیر به عمل آورد.
  • شرکت تولیدی دارویی لیوار به عنوان اسپانسر شانزدهمین کنگره بین‌المللی زنان و زایمان ایران شما را به حضور …
داروسازی ابوریحان برای ارائه بهتر خدمات (درمانی، آموزشی، رفاهی و … ) به مصرف کنندگان فینگولیمد نیاز به درج اطلاعات شما عزیزان در سایت دارد. شرکت داروسازی لابراتوارهای رازک، در راستای تحقق استراتژی توسعه و تکمیل سبد محصولات خود، پس از اخذ مجوزهای قانونی، موفق به تولید صنعتی ٧ محصول جدید در گروه های انسانی و دامی گردید. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت دارویی اکتوورکو می‌باشد. خانواده بزرگ اکتوورکو به هدفی بزرگ و آن مقصد بعید دست یافت و یک سال زودتر از چشم انداز ۵ ساله، در سال ۱۴۰۰ اکتوورکو بزرگترین تامین کننده داروی ایران شد.

به خانه برمی‌گردیم!  (۲۸۵ نظر)

البته در بحث‌های اخیر مربوط به کمبودهای دارویی که برخی اقلام دارویی مانند آنتی‌بیوتیک‌ها، مسکن‌ها و …. از حدود مهرماه و با شیوع آنفلوآنزا دچار کمبود شدند، سازمان غذا و دارو سریعا وارد عمل شد و اقدامات فوری را در زمینه رفع کمبودها و تامین سریع دارو انجام داد. به طوری که محموله‌های حدود 50 تنی حاوی آنتی‌بیوتیک و مسکن در چند مرحله وارد کشور شدند. البته هرچند که این میزان واردات کفاف بازار را نداده و برخی اقلام به صورت سهمیه‌ای در داروخانه‌ها توزیع می‌شود، اما تب کمبودهای دارویی را کاهش داده و بیماران را از سرگردانی در سطح شهر برای تامین دارو نجات داده است.

فرار بانک ها از پرداخت تسهیلات دارویی