کیا K4 مدل 2025 قبل از اینکه جانشین فورته در 21 مارس وارد شود ظاهر جذاب‌تر خود را نشان می‌دهد.

2025 Kia K4 Teases Its Edgier Looks Before Forte’s Successor Arrives On March 21

سدان کامپکت جدید کیا با موتور ICE اولین نمایش جهانی خود را در نمایشگاه خودروی نیویورک خواهد داشت.

  کیا K4 مدل 2025 قبل از اینکه جانشین فورته در 21 مارس وارد شود ظاهر جذاب‌تر خود را نشان می‌دهد.

در میان دیوانگی SUV که بر چشم انداز خودرو در سراسر جهان حاکم است، برخی از تولیدکنندگان اجازه نمی دهند سدان کلاسیک در ابهام محو شود. کیا K4 کاملاً جدید را وارد کنید، یک سدان کامپکت مدرن که قرار است در مرکز توجه قرار گیرد و جایگزین فورته شود.

کیا اولین تیزرهای K4 را منتشر کرده است و نمایی اجمالی از طراحی برجسته‌تر آن را پیش از رونمایی رسمی در 21 مارس و به دنبال آن نمایش عمومی آن در نمایشگاه خودروی نیویورک در 27 مارس ارائه کرده است.

همانطور که برای اولین بار در نمونه‌های اولیه‌ای که در طول آزمایش مشاهده کردیم متوجه شدیم، سدان جدید کیا در مقایسه با نسل سوم فورته که در سال 2018 معرفی شد، زیبایی‌شناسی لوکس‌تری دارد. واحدهای روشنایی ال‌ای‌دی شیک‌تر که تا سپرها گسترش می‌یابند، و یک شبح ساده به سبک فست‌بک با آنچه به نظر می‌رسد طراحی بسیار پیچیده ستون عقب است.

بیشتر: کیا خریداران اصلی خودروهای برقی را با EV3 و EV4 کوچکتر و مقرون به صرفه تر هدف قرار می دهد

برند کره‌ای این بار به مشخصات فنی نپرداخته است، اما قول می‌دهد که K4 استانداردهای جدیدی را برای طراحی، نوآوری و جذابیت رانندگی در بخش سدان‌های کامپکت تعیین کند. کیا همچنین به “فناوری پیشرفته” اشاره می کند که احتمالاً نشان دهنده یک کابین دیجیتال مدرن و مجموعه ای از سیستم های کمک راننده است.

به لطف عکاسان جاسوس خود، اخیراً توانستیم نگاهی اجمالی به فضای داخلی K4 بیندازیم و یک کابین دیجیتال مدرن را با صفحه نمایش گسترده ای که هم پنل ابزار و هم سیستم اطلاعات سرگرمی را در بر می گیرد و با مجموعه ای از دکمه های فیزیکی در زیر آن تکمیل می شود، به نمایش بگذاریم.

از نظر گزینه‌های پیشرانه، و بسته به بازار، انتظار می‌رود که آن‌ها شامل موتور 1.6 لیتری توربوشارژ و 2.0 لیتری تنفس طبیعی باشند، به طور بالقوه در کنار یک گزینه هیبریدی خود شارژ که در مناطق منتخب موجود است.

باید دید که آیا کیا K4 وضعیت مقرون به صرفه بودن فورته را که یکی از معدود مدل‌های باقی‌مانده با قیمت کمتر از 20000 دلار در آمریکای شمالی بود، حفظ خواهد کرد یا خیر. علاوه بر این، K4 به ترتیب جایگزینی برای مدل های کامپکت Ceed و Cerato در بازارهایی مانند اروپا و استرالیا خواهد بود.

به زودی می‌توانیم انتظار کسب اطلاعات بیشتر در مورد کیا K4 را داشته باشیم، زیرا انتظار می‌رود این خودروساز تیزرهای بیشتری را تا زمان رونمایی در 21 مارس منتشر کند.

کیا

منبع: https://www.carscoops.com/2024/03/2025-kia-k4-teases-its-edgier-looks-before-fortes-successor-arrives-on-march-21/