پمپ انژکتور دیزل چیست؟ چگونه کار می کند و راهنمای رفع مشکل در پمپ انژکتور- دلتا ژنراتور | dieselcommittee

هنگامی که این فیلتر و لوله مسدود می شوند، موتور خوب کار کرده و فقط سرعت آن کم شده و متوقف می شود . یکی از اشکالات سیستم گرانشی بدون پمپ انتقال این است که سطح سوخت درون باک، تعیین کننده. در غیر اینصورت موتور متوقف شده و تا زمان خارج شدن هوا، شروع به کار نخواهد کرد. انژکتور سوخت سوپاپی است که در حالت عادی در برابر عبور سیال بسته است. که آن هم به نوبه خود جریان به سمت انژکتورها را از مسیر لوله های تزریق فولادی ایجاد می کند.

  • در مقابل، موتورهای بنزینی هستند که برای فرآیند احتراق نیازی نیست فشار بالایی را متحمل شوند؛ به همین دلیل قطعات به کار رفته در این موتورها سبک‌تر و ظریف‌تر است.
  • همان‌طور که گفته شد، بدون شک بهترین شمع گرم‌کن برای خودرو شمع چهار پلاتینه است.
  • ما در فرهان دیزل قصد داریم که شما را در خرید و فروش خودرو کمک کنیم.
  • در حال حاضر شمع گرمکن‌ها در موتورهای بزرگ خیلی کم استفاده می‌شوند.
  • روش بالا بر خلاف موتور های بنزینی و گازسوز است که برای مخلوط کردن سوخت و هوا از یک سوپاپ جرقه ای برای ایجاد احتراق استفاده می‌کنند.
با این حال، یک موتور گازسوز هوا و سوخت را قبل از تزریق به سیلندر مخلوط می کند. گازوئیل به مراتب سنگین تر از بنزین است ( در حدود ۵/۱ برابر ) بنابراین برای محترق شدن به مقداربیشتری هوا نیاز دارد. ار طرفی این تراکم هوا در درون سیلندر است که باعث افزایش فشار و دمای آن می شود. در موتورهایی که فاقد توربو چارجر هستند ( چه بنزینی چه دیزل )، هوای وارد شده به درون سیلندر در زمان مکش فشاری معادل ۹/۰ تا ۱ اتمسفر دارد که این فشار در سیکل تراکم تا ۱۶ اتمسفر ( بسته به ضرایب تراکم و نوع موتور ) بالا می رود.

مزایا و معایب موتورهای دیزلی

در طول این زمان سوپاپ تخلیه که در قسمت فوقانی سیلندر و در داخل سرسیلندر قرار دارد کماکان بسته مانده‌است. درست است که موتورهای دیزل نیازی به شمع ندارند، اما شمع گرمکن در موتورهای دیزل کاربردهای زیادی دارد. بنابراین در ادامه می‌خواهیم درباره شمع گرمکن در موتور دیزل صحبت کنیم و کاربرد آن در موتورهای دیزل را بررسی کنیم، اما قبل از اینکه با شمع گرمکن‌ و وظایف آن‌ آشنا شویم بهتر است توضیح کوتاهی درباره موتورهای دیزلی بدهیم. هریک از پیستون های موتورهای دیزلی، دارای سه تا چهار رینگ کمپرسی و یک تا دو عدد رینگ روغنی است که استحکام آن ها نسبت به رینگ های موتورهای بنزینی به مراتب بالاتر است. سیستم خنک کننده، حرارت موتور دیزلی را کنترل می‌کند – به طور معمول مخلوطی از آب مقطر و گلیکول با برخی مواد افزودنی اضافی برای جلوگیری از خوردگی است.

بایو دیزل چیست؟

در برخی از مجله خبری دیزل کمیته ها کل محفظه احتراق یا قسمتی از آن داخل پیستون تعبیه شده است. سیستم موتورهای روغنی که همه نوع روغن و نفت را میتوان به جای بنزین در آن ها مصرف کرد و قدرت آن ها از موتورهای بنزینی بیشتر است. هوا و سوخت توسط پیستون به داخل محفظه احتراق مکیده شده و باعث روشن شدن موتور می شود. سیستم اگزوز در موتورهای دیزلی جهت خروج مواد اضافی ناشی از احتراق مورد استفاده قرار می گیرد. موتورهای دیزلی به دلیل استفاده از سوخت های دیزلی از نظر اقتصادی بصرفه تر هستند. در صورت نیاز به دریافت اطلاعات در خصوص قیمت تعمیرات پمپ انژکتور ، خرید پمپ انژکتور دیزل ژنراتور و یا تامین قطعات پمپ انژکتور دیزل ژنراتور با تماس حاصل نمایید.

معرفی و تشریح اجزای موتور دیزل

نیروی حاصل از این انفجار هم پیستون را به سمت پایین پرت خواهد کرد. پیستون با عبور از سوپاپ هوا و باز شدن این منفذ هوا را وارد سیلندر می‌کند. سپس با باز شدن سوپاپ تخلیه گازهای حاصل شده از انفجار نیز به همراه هوای تازه خارج خواهد شد. در این مقاله قصد داریم اطلاعات لازم راجع به موتور دیزلی، انواع و نحوه کارکرد آن را با شما در میان بگذاریم.

http://boostercctv.ir