موتورهای دیزل بنز و جدول مشخصات موتور دیزل Benz | dieselcommittee

موتورهای دیزلی در آسمان، روی آب، زیر زمین، در بیمارستان‌ها، نیروگاه‌ها و… مورد استفاده قرار می‌گیرند و دارای کاربرد‌های مختلف صنعتی و تجاری هستند. موتور دیزلی که یک موتور احتراقی درون سوز به شمار می‌رود، در دستگاه‌های مختلفی مثل موتور برق، دستگاه چمن زنی، مراکز مختلف و… نیز ممکن است تعبیه شود. زیرا سوخت دیزل ذره ذره داخل سیلندر وارد می‌شود و در مقایسه با بنزین کند‌تر می‌سوزد. این موتورها دارای یکسری معایبی هستند که در این قسمت به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

در عرصه کشاورزی، تراکتورها، پمپ‌های آبیاری و ماشین‌آلات خرمن‌کوبی و سایر تجهیزات، اغلب دیزلی هستند. ساخت و ساز بخش دیگری است که وابستگی زیادی به تولیدات دیزل دارد. تمام دستگاه‌های سنگ‌فرش های بتنی، پاک کننده‌ها، غلتک‌ها، دستگاه‌های حفاری، و دستگاه‌های استخراج، دیزلی می‌باشند. دیزل ژنراتور ها برای برطرف نمودن نیازهای تجاری کوچک و متوسط در صنعت طراحی شده‌اند. ژنراتور یک محصول انقلابی است که برق آماده باش پاک و قابل استانداردی را در اختیار میلیون ها شرکت ، موسسه های تجاری کوچک ، و خانه‌ها قرار می‌دهد. کاهش هزینه برق پشتیبان و آسان نمودن نصب ژنراتورها در این دوره در حال رواج است.

موتور تک دیزلی کوپ مدل KD186FA | با توان ۱۰ اسب بخار

در صنایع، در طول فرایندهای بحرانی، ژنراتورها می توانند قدرت اضطراری را به تمام بارهای حیاتی و انتخابی که مورد نظر است، عرضه کنند. این واحدها به طور مداوم جریان الکتریکی را کنترل می کنند و به طور خودکار شروع به کار می کنند در صورتی که برق خاتمه می یابد و خاموش می شود. اکثر ژنراتورهای مدرن برای تامین نیازهای اضطراری طراحی شده اند.

http://boostercctv.ir

پس پیستون از نقطه مرگ پایین به طرف بالا حرکت می‌کند و تمام گازهای سوخته را بیرون از سیلندر می‌راند. در پایان پیستون یکبار دیگر به طرف پایین حرکت می‌کند و با شروع زمان تنفس چرخه جدیدی آغاز می‌گردد. در انتهای زمان تراکم در حالیکه هر دو سوپاپ همچنان بسته‌اند و پیستون به نقطه مرگ بالا می‌رسد مقداری سوخت روغنی (گازوئیل) به درون هوا فشرده و داغ موجود در محفظه احتراق پاشیده می‌شود و ذرات سوخت در اثر این درجه حرارت زیاد محترق می‌گردند. پس از خاتمه تزریق سوخت عمل سوختن تا حدود ۳/۲ از زمان قدرت ادامه پیدا می‌کند. موتورهای دیزلی برای شروع به ترکیب سوخت و هوا و مقدار زیادی گرما نیاز دارند.

  • کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت بازرگانی مهندسی آبادیزل است.
  • موتورهای دیزل براساس طرز کارکردشان به دو دسته موتورهای چهارزمانه و دوزمانه تقسیم میشودند.
  • امروزه مرسدس بنز یکی از زیرمجموعه‌های شرکت دایملر آ گ به‌شمار می‌آید و همراه با فولکس واگن و ب‌ام‌و سه خودروساز مشهور و لوکس آلمانی هستند، که به‌عنوان پرفروش‌ترین خودروسازان لوکس جهان، شناخته می‌شوند.
  • سامانه روغن دارای یک پمپ روغن و فیلترهای روغن برای جدا کردن آلودگی از روغن می‌باشد.
  • سوخت یک موتور دیزلی ناگهان در معرض دمای بالا و فشار یک گاز فشرده حاوی اکسیژن (معمولا هوا جوی) قرار می گیرد، نه یک منبع جداگانه انرژی احتراق (مانند یک جرقه سوپاپ).
اگر برای مصارف خانگی خود، ویلا و یا کلا مصارف مجله خبری دیزل کمیته فاز نیاز به موتور دیزل دارید می توانید از نوع تک سلندر موتور دیزل استفاده نمایید. توان این مدل موتور دیزل تک سیلندر حدود پانزده تا بیست می باشد و حتی به عنوان یک توان سی اسب بخار نیز کاربرد دارند. از این مدل تک سیلندر نمی توان در کارگاه ها و مصارف صنعتی بزرگ تر استفاده نمود. بیشترین کاربرد این موتور ها در جاده ها، شهرها و بر روی مولد های برق دیزل ژنراتور می باشد. موتور های دیزل در صنعت حمل و نقل جاده ای، نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند. با این حال، او با این اختراع موتور دیزل ثابت کرد که می تواند سوخت را بدون نیاز به یک جرقه مشتعل نماید.

اصلی ترین مزایای استفاده از موتور دیزل درصنعت