قیمت دیزل ژنراتور قیمت ژنراتور Uk Diesel Generator

سلام جناب طاهرخانی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت. فیلتر ها بسته به نوع و قدرت موتور و میزان سوخت درخواستی آن، مورداستفاده قرار می گیرند، به همین دلیل در موتور های مختلف از فیلتر های با اندازه های مختلف استفاده می شود. مثلاً در موتور های با تعداد سیلندر های کم و قدرت پایین از یک فیلتر با اندازه کوچک استفاده می شود زیرا مقدار سوخت مصرفی و یا درخواستی موتور کم بوده و این فیلتر توانایی تصفیه این مقدار سوخت را دارد. در موتور های بزرگتر ممکن است از یک فیلتر بزرگ و یا دو فیلتر (دو اینجا قلو) استفاده شود. این پانل ها در ژنراتور های دیزلی کوچک می توانند روی بدنه محصول قرار گیرند. پنل کنترل برای سایز های بزرگتر صنعتی ممکن است بر روی دیوار در کنار دیزل ژنراتور نصب شود.

  • این امر سبب گردیده که بازرگانان متعددی هرچند محدود شروع به وارد کردن دیزل کامینز از چین بنمایند.
  • اگر مشتری نیاز به تابلو برق امرجنسی یا پارالل نداشته باشد روی دیزل ژنراتور یک تابلو برق دستی به آن داده خواهد شد و همینجوری که از اسمش پیداست به صورت دستی روشن خواهد شد.
  • در هنگام استفاده از دیزل ژنراتور ها باید اقدامات احتیاطی مناسبی در نظر گرفت؛ مانند استفاده از سیم و کابل های با کارآمدی بالا.
  • رودولف دیزل در پاریس متولد و بزرگ شد اما بعدا به علت جنگ جهانی آلمان و فرانسه به انگلیس رفت.
  • آب و مواد خارجی و آلودگی ها ممکن است در طول مراحل حمل و نقل، انبارداری و نیز هنگام استفاده (داخل باک موتور) وارد سوخت شده و آن را آلوده سازند.

دیزل ژنراتور ها ترکیبی از موتور دیزل و یک ژنراتور الکتریکی(آلترناتور) هستند که در هر مکانی از جمله ادارات، کارخانجات، صنایع کشاورزی، بیمارستان، فروشگاه ها و…در توان های اضطراری، دائم یا مداوم در نبود برق شبکه استفاده می گردند. با توجه به نوع موتور و قدرت آن میزان انرژی الکتریکی که این تجهیزات تولید می کنند تفاوت داشته و در زمان خرید و فروش دیزل ژنراتور باید به این موضوع مهم توجه داشت. هدف از این ترکیب تولید الکتریسیته یا همان برق از سوخت دیزل (گازوئیل) است. به این معنی که این دستگاه نیروی مکانیکی حاصل از سوخت دیزل توسط موتور را به ژنراتور انتقال داده و در خروجی جریان برق را به ما می دهد. این دستگاه ها به طور قراردادی بر اساس توان تولید برق بر حسب کیلو ولت آمپر و یا کیلو وات تقسیم بندی می شوند.

انواع مولد در دیزل ژنراتور

بعضی از شرکت های تولید کننده دیزل ژنراتور ، دیزل ژنراتور های دائم کار خود را با دوری پایین تر عرضه می نمایند (مثلا 750 دور بر دقیقه). ژنراتور های اکسایتری معماری جدید تری نسبت به ژنراتورهای زغالی دارد از این کارشناسان آبادیزل با بیش از 12 سال سابقه در زمینه خرید و فروش و کوپله دیزل ژنراتور به شما توصیه می کنند که به سراغ دیزل ژنراتورهای اکسایتری بروید. فرآیند تولید برق در الترناتور بدین شکل است که انرژی مکانیکی از طریق میل لنگ به شفت منتقل می شود و شفت به عنوان واسط باعث چرخش روتور می شود. با چرخیدن روتور یک میدان مغناطیسی در حال حرکت بر روی استاتور تولید می شود که موجب اختلاف ولتاژ بین سیم پیچ های استاتور و در نتیجه تولید جریان متناوب در خروجی دیزل ژنراتور می شود.

انواع ژنراتور نیروگاهی

در این فیلتر ها، سوخت پس از ورود به داخل و بالای محفظه فیلتر، وارد آن شده و از سوراخ و منافذ ریز روی کاغذ عبور می کند. ناخالصی های سوخت چون بزرگتر از سوراخ های کاغذ هستند روی آن گیر کرده و سوخت که دارای مولکول های ریزتری است از داخل منافذ عبور می کنند. سوخت های عبوری وارد قسمت پایین فیلتر شده و از طریق استوانه مرکزی فیلتر به سمت بالای آن و دریچه خروجی حرکت می کنند. لیستی از آیتم هایی که نیاز به ژنراتور گازوئیلی و برق تولیدی از مولد برق دارند تهیه نمایید.

این عمل پمپ کمکی به سریع روشن شدن موتور و کاهش آلاینده های خروجی کمک می کند. استفاده از دیزل ژنراتور های اضطراری در تمامی مراکز بهداشتی پزشکی امری اجتناب ناپذیر است. سالیان متمادی است که بیمارستان های نظامی، دولتی و خصوصی به تامین مولد قدرت صنعتی بسیار توجه می نمایند، تا در زمان های اضطراری از جمله وقوع بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله و طوفان بدون هیچگونه نگرانی برق خود را تامین کنند. بخش معدن و استخراج مواد معدنی در سراسر جهان به شدت وابسته به قدرت موتور دیزل به بهره برداری از منابع طبیعی مانند شن، ماسه، فلزات گران بها، سنگ آهن، نفت، گاز و زغال سنگ است. به طور کلی، 72 درصد از کاربرد موتور دیزل و ژنراتور گازوئیلی مربوط به بخش معدن است.

در محل‌های تجاری قطعی برق می‌تواند خسارت‌های هنگفتی را به مردم به دنبال داشته باشد. تامین برق اضطراری توسط دیزل ژنراتورها از بروز این مشکل جلوگیری خواهد کرد. در نظر داشته باشید که تعمیر و نگهداری درست و اصولی به سرمایه گذاری شما در خرید دیزل ژنراتور کمک کرده و کارکرد و عمر مفید آن را افزایش می‌دهد. در این شرایط شما این اطمینان را پیدا می‌کنید که دستگاه شما با حداکثر بازده کار می‌کند. یکی دیگر از بی‌نظیرترین و پرفروش‌ترین برندهای ژنراتورهای دیزلی، برند پرکینز می‌باشد که دارای one hundred سال سابقه بوده و جزء شرکت‌هایی بوده که اولین موتورهای دیزلی با توان بالا را به بازار ارائه داده است.

قیمت دیزل ژنراتور قیمت ژنراتور Uk Diesel Generator فرایند همزمانسازی می‌تواند به صورت خودکار به وسیلهٔ یک ماژول سنکرون ساز خودکار انجام گیرد. همزمانساز خودکار ولتاژ، فرکانس و پارامترهای فاز و ولتاژهای باسبار زمانیکه سرعت توسط موتور فرماندار یا ECM (ماژول موتور کنترل) تنظیم می‌شود را از ژنراتور می‌خواند. موتور دیزل با مایع خنک کننده مقاوم تر از سایر موتور دیزل ها در بازار است. موتور ژنراتوری که با سوخت دیزل (گازوئیل) کار می کند، از تزریق مستقیم سوخت استفاده می کند. ذخیره سازی دیزل نسبتا ساده (خطرناک) است چون سوختی با کمترین درجه آتش گیری است. دیزل در تمام پمپ بنزین ها در دسترس است و در قوطی یا بشکه محافظت می شود.

مجموعه دیزل ژنراتور[ویرایش]