دفترچه راهنمای BMW 340i (F30) | خال خال

PistonHeads

داشتن یک خودروی اسپرت شش سرعته مستقیم از BMW در قالب Z4 Handschalter Pack هیجان انگیز است. با پیشرانه قدیمی و ترکیب رنگی خود، احتمالاً مورد توجه افراد ناب قرار خواهد گرفت. اما، راستش را بخواهید، خودروهای اسپورت BMW هرگز کاملاً به نقطه مطلوب نرسیده اند. همه بهترین خودروهای دستی شش خطی با رنگ گرد آبی و سفید سقف ثابتی داشته اند.

چه چیزی نادر مانند Z4 3.0 Si باشد، چه یک کلاسیک کلاسیک مانند 1M یا یک قهرمان دست ساز مانند E34 M5، همه نوع خودرویی وجود دارد که تخصص BMW را به خوبی نشان می دهد. حتی با وجود بهترین گیربکس‌های دستی که تاکنون ساخته شده‌اند، چیزی در مورد اتصال مستقیم‌تر با یک موتور عالی ارائه شده توسط یک چوب و پدال سوم وجود دارد که آنها را بسیار مطلوب می‌کند. یک خودکار فقط یکسان نیست، همانطور که مقادیر استفاده شده برای معادل ها نشان می دهد.

با این حال، در نسل‌های اخیر مدل، ساخت دستی سخت‌تر و سخت‌تر شده است. با ظهور گیربکس های دوکلاچه برای خودروهای M و ZF 8HP بسیار خوب برای نمونه های اصلی، 6 سرعته کندتر و کارآمدتر شد. شما باید واقعاً یک گیربکس دستی می خواستید تا آن را تحمل کنید. در این صورت خودروهای قدیمی نیز باید در رادار باشند. بی‌ام‌وهای جدید با در نظر گرفتن خودروها طراحی می‌شدند، زیرا این همان چیزی بود که مردم می‌خواستند و نشان داد.

همه اینها باعث می شود که این 340i 2016 حتی از بقیه جالب تر شود. فقط چهره فروشنده فروشنده را تصور کنید که اولین مالک رنگ سفید، چرم صدف و گیربکس دستی را برای رده بالای سری 3 خود می خواست. پیدا کردن F30 دیگری مانند این شگفت انگیز خواهد بود. در PH در حال حاضر تنها مدل بنزینی شش سیلندر این نسل با پدال کلاچ است. M3های معادل به همان اندازه نادر هستند، اگر نه بیشتر. به ندرت دیده شدن و تقریباً ممنوع بودن به دلیل اینکه چگونه خودروهای مسلط شده اند، فقط فتنه را افزایش می دهد.

مطمئناً یک نفر می دانست که آنها اینجا چه می کنند. این گیربکس علاوه بر گیربکس دستی، از اگزوز M Performance و غلغلک ECU از DMS به معنای 460 اسب بخار بهره می برد. یا قدرتی بیشتر از M3 Competition آن دوره. توقف بعدی برای ماشین Q نهایی F30 مطمئناً یک تفاوت لغزش محدود خواهد بود، سپس شما واقعاً می توانید روی B58 3.0 لیتری قابل تنظیم معروف کار کنید.

داریم از خودمون جلو می زنیم این یک چیز دوست داشتنی خواهد بود، زیرا قدرت کافی است، گیربکس خنک و صدا احتمالاً عالی است. این یک هک مسافت پیموده شده نیز نبوده است، و فقط 38k را از زمان جدید نشان می دهد و با سابقه خدمات کامل BMW برای پشتیبان گیری از آن. پدهای جدید نیز به تازگی وارد شده اند. کسی (یا شاید چند نفر) آن را دوست داشته اند، که منطقی است زیرا این همان مشخصاتی است که شما واقعاً باید به دنبال آن باشید – بقیه افراد بیش از حد از خودرو راضی خواهند بود. بدون شک خانه بعدی خود را با یکی دیگر از طرفداران BMW پیدا خواهد کرد. قیمت درخواستی 23 هزار پوندی با توجه به آنچه خودروهای مشابه و استاندارد به دنبال آن هستند، منصفانه به نظر می رسد، و تعمیر دستی B58 شما به این روش مطمئناً خنک تر از M140i است. یا به جرات می توان گفت در Z4 یا…

مشخصات | BMW 340i M SPORT

موتور: 2998 سی سی شش توربو مستقیم
انتقال: 6 سرعته دستی، دیفرانسیل عقب
قدرت (hp): 326@5500-6500 دور در دقیقه (استاندارد)
گشتاور (پوند فوت): 332@1380-5000 دور در دقیقه (استاندارد)
CO2: 179 گرم در کیلومتر (NEDC)
MPG: 36.7 (NEDC)
اولین ثبت نام: 2016
مسافت پیموده شده ثبت شده: 38000
قیمت جدید: 38125 پوند (استاندارد)
مال شما برای: 22995 پوند

منبع: https://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=48343