خرید و فروش و قیمت خودرو دیزلی | dieselcommittee

خیلی ساده بگوییم، ماشین‌هایی که دیزلی هستند بر خلاف ماشین‌هایی که بنزینی‌اند، برای سوخت نیاز به جرقه ندارند و در عوض این کار را به وسیله فعل و انفعالات شیمیایی و هوای فشرده شده به همراه فشار و دمای معین انجام می‌دهند‌. با سلام و تشکر زیر عکس رادلف دیزل خط دوم جمله متوجه شد موتورهای بخار و دیزلی از کارائی گمتر برخور دار هستند . بجای دیزلی باید بنزینی باشد چون طبق مطلب خودتان موتورهای بنزینی قبل از موتورهای دیزل اختراع شده بود . با استفاده از میزان دمای هوا، موتور را در هوای سرد برای پاشش صحیح سوخت، تنظیم می‌کند. در این حالت، هوا در سیلندر بیشتر فشرده می‌شود و دمای بیشتری را ایجاد می‌کند که می‌تواند به استارت خودرو کمک کند.

  • بنابراین اگر از خودرویتان در مسافت‌های طولانی استفاده می‌کنید اصلا نباید نگران قیمت بالاتر خودروی دیزلی به نسبت بنزینی باشید.
  • در این صورت میل لنگ چرخیده و فلایویل را می چرخاند ( در این لحظه خودرو شروع به حرکت کردن می کند ) .
  • در ابتدا از شارژ بودن کامل باتری و سالم بودن استارت موتور خود اطمینان حاصل کنید.
  • این موتورها سنگین، کم سرعت، دارای یک یا چند سیلندر و از نوع دوزمانه یا چهارزمانه بودند.
  • درست است که قيمت خودروي ديزلي به دليل سنگين‌تر و مقاوم‌تر بودن موتور از خودروي بنزيني بيشتر است ولي مصرف سوخت پايين‌تر موتور ديزلي در درازمدت اين اختلاف قيمت را توجيه مي‌کند.

در این‌ مقاله برای شما هر آنچه که لازم بود تا درباره ماشین‌های دیزلی بدانید را به تفصیل بیان کردیم. خودروهای دیزلی مزایای بسیاری دارند که باعث شده تا امروزه به یکی از گزینه‌های خرید مردم‌ مختلف، دربیاید. آلودگی و لجن موجود در گازوییل، آب یا سایر مواد خارجی در داخل سیستم سوخت باعث می شود پمپ سوخت دیزل و انژکتورهای دیزلی با مشکل مواجه شوند. بدون گرمکن، یک موتور دیزل روشن نمی شود، زیرا موتور نیاز به هوای فشرده و گرم دارد تا انژکتورهای دیزل را فعال کند. اگر یک حساب سرانگشتی انجام دهید متوجه می‌شوید که قیمت خرید و مصرف هر دو خودرو در یک سال به طور میانگین باهم برابری می‌کنند پس نباید ابتدا در مقابل قیمت بالاتر آن نسبت به رقیب بنزینی خود جبهه‌گیری کرد، چون که در طولانی‌مدت شاید حتی به‌صرفه‌تر هم باشد. این شرکت با حمایت و تجربه هلدینگ آریا اورست ماشین تاسیس و شرکت کرمان دیزل بوتیا از سهامداران عمده آن میباشد.

موتورهای دیزلی و ویژگی های آن ها

اگر زمان زیادی را برای مسافرت در بزرگراه ها می گذرانید ، وسیله نقلیه دیزلی گزینه ایده آل شماست. چگونگی عملکرد موتور خودرو و توصیف عملکرد اصلی آن در خصوص احتراق داخلی، چرخه چهار زمانه و در مجموع کلیه اجزا و قطعات لازم برای افزایش کارایی و عملکرد بهتر پیشرانه خودرو یکی از محبوب ترین موضوعاتی است که توجه افراد بسیاری را به سوی خود جلب می‌کند. پیشرانه‌های دیزلی که سال‌هاست از طرف کشورهای توسعه‌یافته‌ای مثل آلمان و روسیه مورداستفاده قرار می‌گیرند به‌واسطه کارشان می‌توانند همواره گشتاور بیشتر و در دور پایین‌تری را نسبت به نمونه هم‌ حجم بنزینی یا گازی خود تولید کنند.

آیا موتور های دیزلی در بخش هوایی کاربرد دارد ؟

این خبر را توشیهیرو میبه، رئیس مجله خبری دیزل کمیتهسازی هوندا در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد. طبق اظهارات او، هدف هوندا «پیشرفت در حوزه‌های خودرو، پیشرانه، انرژی و رباتیک» است. دیزل همیشه به این فکر می‌کرد که این مباحث کامل نیستند و به همین خاطر به این فکر افتاد تا پیشرانه‌ای متفاوت و کامل را بسازد که مشکلات نسخه قبلی خود را نداشته باشد و در عین حال، بازدهی بیشتری هم داشته باشد.

یک اتومبیل با سوخت دیزل در مقایسه با اتومبیل با سوخت بنزین با سرعت بیشتری از ایست ایستگاه سریعتر “بلند شده و می رود”. اگر قصد یدک کشیدن قایق ، وسیله حمل و نقل اسباب بازی یا کمپینگ را دارید ، یک موتور دیزلی مسیرهای طولانی را راحت تر می کند. در حالی که بازی گشتاور یک موتور دیزلی قوی است ، امتیازات اسب بخار را از دست می دهد. اتومبیل های سوختی دیزلی قدرتمند ، دارای موتور طولانی مدت و قابل اطمینان هستند – اما اسپرت نیستند.

http://boostercctv.ir