خدمات شبکه، بهترین شرکت خدمات شبکه در تهران پینگونت

ساعت هایی که کارشناس به شرکت رفت و آمد می کند باید هم به نفع شرکت ارائه دهنده خدمت و هم شرکت دریافت کننده خدمت باشد. با توجه به اینکه اطلاعات موجود بر روی سیستم‌های رایانه‌های یک شرکت یا اداره‌ها و کسب و کارهایی که وابسته به این فضا هستند، بسیار اهمیت دارند؛ در صورتی که دچار مشکل و خطا شوند و از بین بروند. انواع مختلفی از شبکه های کامپیوتری تاکنون ابداع شده اند و پیاده سازی هریک از آن ها در سازمان ها بسته به نوع و نیاز سازمان مربوطه می باشد. خدمات پسیو شبکه به خدماتی گفته می‌شود که انجام آن باعث هیچگونه تغییری روی ساختار داده‌های شبکه نمی‌شود. شرکت شایگان، یک پیمانکار خوب و مطمئن برای پشتیبانی شبکه در شرکت و یا سازمان شماست.

بررسی وضعیت موجود

اما در شبکه های بزرگی که مستند سازی انجام نشده باشد و نقشه شبکه در دسترس نباشد بسیار سخت می‌توان مشکلات را حل کرد. را به یک شرکت ارائه‌دهنده خدمات شبکه برون سپاری می‌کنید، آنها در مسائل مختلف راهکارهای جدید و خلاقانه‌ای دارند که به باعث پیشرفت کسب و کار شما خواهد شد. ما جمعی از متخصصان شبکه هستیم که ارائه خدماتپشتیبانی شبکهبه شرکتها را از سال ۱۳۸۸ شروع کردیم. طیف وسیعی از شرکتها جزو مشتریان ما هستند، از جمله شرکتهای تولیدی، خدماتی، بازرگانی و مهندسی. ساده‌انگاری تامین امنیت اطلاعات شرکت می‌تواند باعث صدمات جبران‌ناپذیری شود.

امروزه راه اندازی میکروتیک به دلیل قیمت مناسب تجهیزات ، امکانات بسیار زیاد و پیکربندی آسانی که دارد، در بازار شبکه‌ های کامپیوتری بسیار رایج شده است. محصولات میکروتیک تقریباً تمامی نیاز های یک مجموعه کوچک , متوسط و یا حتی بزرگ را با قیمتی بسیار کمتر از سایر نمونه ‌های مشابه , برآورده می کند. جهت تامین امنیت شبکه , انواع خدمات شبکه نصب آنتی ویروس و …… امنیت شبکه شما را تامین می کند. و به شما کمک می کنند دیگر نگرانی بابت امنیت داده هایی که در بستر شبکه انتقال می دهید نداشته باشید.

فعالیت های خدماتی شبکه

همه ی خدمات شبکه ارائه شده توسط کارشناسان و متخصصان چینود و به صورت کامل ثبت و ضبط می شوند و مستندات و گزارشات مربوطه در بازه های زمانی مختلف در اختیار کارفرمایان قرار داده می شود. و در صورت وجود هرگونه انتقاد و پیشنهاد , تیم چینود با کمال میل پذیرفته و در شبکه اعمال می کند. این سرویس بعد از برآورد نیازهای کارفرما و مطابق استاندارد های روز دنیا در حوزه شبکه , طراحی و اجرا می شود. علاوه بر این فایروال مزایا و امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد که بیان آنها از حوصله بحث خارج است.

نصب آنتی ویروس و …

خدمات شبکه، بهترین شرکت خدمات شبکه در تهران پینگونت

حفظ امنیت شبکه نیز از مواردی است که باید از سمت سخت افزار و نرم افزار دائما به روز شود تا مشکلی برای شبکه ایجاد نشود. همین امروز با مشاوران شرکت رایان پشتیبان تماس بگیرید و از خدمات شبکه ما در تهران بهره ببرید. میتوانید مطمئن باشید که کار به افرادی واگذار شده است که نگرانی‌های شما را درک می‌کنند و قصد دارند کارها را برای شما آسان‌تر کنند. قبل از اینکه شرکت های ارائه دهنده خدمات شبکه جهت نصب و راه اندازی شبکه به شرکت مربوطه مراجعه کنند باید مشاوره های لازم را در خصوص شبکه های کامپیوتری و نوع شبکه ای که می خواهند نصب کنند به مدیران و مسئولان سازمان بدهند تا آن ها با اصول کلی کار آشنا شوند.

سطح دسترسی نامناسب کارمندان

بعد از نصب تک تک اجزای شبکه، ما از سیستم مانیتوریگ خود برای نظارت بر کل سبکه استفاده می‌کنیم. کارشناسان ما هر لحظه از سلامت سرویس‌ها و قطعات شبکه اطمینان پیدا می‌کنند. با مدیریت شبکه می‌توان مشکلات را شناسایی و از قطعی سیستم و نقص امنیت جلوگیری کرد. استفاده از خدمات راه اندازی شبکه های کامپیوتری به ما این فرصت را می دهد که هم در زمان و هم در هزینه صرفه جویی کنیم . چگونه ؟ با چنین سیستم های دیگر نیاز ما وسایل جانبی از حمله چاپگر و … به شدت کاهش می یابد و این امر سبب می شود از هزینه های بعدی به طور قابل ملاحظه ای صرفه جویی کنیم . ساده ترین شبکه را دو کامپیوتر تشکیل می دهد که به وسیله ی سیم هایی به هم اتصال می شوند و به کاربر این اجازه را می دهند که بتوانید از منابع مشترک هم استفاده کنند .

  • راه اندازی زیر ساخت شبکه از مراحل ابتدایی مانند کابل کشی و نصب ابزارهای سخت افزاری تا نصب سیستم های نرم افزاری و پشتیبانی از شبکه ، از مجموعه اقداماتی است که در زمینه Network Services صورت می گیرد.
  • راه اندازی شبکه دارای اصول مربوط به خود است بنابراین آن را می توان کار تخصصی و بسیار حساس دانست.
  • به همین دلیل است که ارتقاء سخت افزار و نرم افزار قدیمی به طور منظم بسیار مهم است.
  • این تجربه‌ها می‌تواند شامل خرید تجهیزات شبکه ، اجرا و نگهداری شبکه باشد.هرکدام از این فعالیت‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا یک شبکه پایدار و با امنیت بالا داشته باشید.
  • در صورت درخواست کارفرما قبل از کابل کشی شبکه، طراحی شبکه انجام می شود تا هم هزینه های نصب کابل شبکه کاهش یابد هم برای توسعه شبکه در آینده پیش بینی هایی انجام شود.

می توان گفت که وظیفه اصلی این نوع آنتی ویروس، از بین بردن هر گونه رد پای به جامانده از بدافزارهاست. بعد از ۱۱ سال همکاری یکی از بهترین عواملی که باعث موفقیت این فعالیت شده است اعتماد و درک متقابل از مسائل طرفین است. این درک متقابل باعث شده است ما در طول این سال‌ها از سرویس‌های شرکت خدمات شبکه پیراسیس رضایت کامل داشته باشیم و دغدغه‌ای بابت خدمات IT حس نکنیم. مجازی سازی این قابلیت را برای شما فراهم می‌آورد تا بتوانید چندین ماشین‌مجازی را برروی یک سرور آن هم به صورت مجازی به اجرا در بیاورید. توجه داشته باشید که هر یک از برنامه‌ها و نرم‌افزارها به صورت مستقل برروی یک سیستم‌عامل به اجرا در می‌آیند. تک دیتا با پیاده سازی راهکارهای مختلف امنیت شبکه، سازمان را از خطرهای بسیار حفظ خواهد کرد.