به صدای Gordon Murray T.33 Mule's V-12 Scream گوش دهید

به صدای Gordon Murray T.33 Mule's V-12 Scream گوش دهید

با توجه به اینکه Gordon Murray Automotive T.50 در حال تولید و توسعه ماشین پیست T.50S است، GMA توجه خود را به T.33 “سطح ورودی” معطوف کرده است. این یک همراه کمی سنگین‌تر و کمی قدرتمندتر برای T.50 الهام‌گرفته از مک لارن F1 است، با این حال هنوز موتور 607 اسب بخاری، 3.9 لیتری، 11100 دور در دقیقه Cosworth V-12 و وزن مورد نظر فقط در حدود 2400 پوند دارد. این خودروساز به تازگی اولین خودروی “قاطر” خود را ساخته است، و در حالی که از مشخصات تولید دور است، با قدرت خود حرکت می کند و صداهای باشکوهی در این فرآیند تولید می کند.

ما می‌توانیم جیمز، ماشین قاطر را در این ویدیوی جدید از GMA ببینیم و بشنویم. داریو فرانچیتی، راننده آزمایشی و قهرمان سه‌گانه Indy 500 این شرکت، آن را در یک مکان آزمایشی برای یک تکان می‌برد. او مراقب ماشین است، زیرا بدنه‌اش تازه است، و به نظر می‌رسد بیرون سرد است، اما به اندازه‌ای دریچه گاز به آن می‌دهد تا در نقاط مختلف آن را کمی به طرفین بیاورد.

این موتور بسیار نزدیک به فریاد 12100 دور در دقیقه در T.50 است، اما برای T.33، برای تولید گشتاور پایین تر اصلاح شد. یک ورودی به سبک «شکر» در بالای کابین خلبان قرار دارد و هوا را به چهار بدنه دریچه گاز برای 607 اسب بخار در 10500 دور در دقیقه و 333 پوند فوت گشتاور در 9500 دور در دقیقه تغذیه می کند. نسبت تراکم بسیار بالا 14:1 است و در حالی که GMA در ابتدا قصد داشت T.33 را با انتخاب گیربکس شش سرعته دستی یا گیربکس متوالی ارائه دهد، تقریباً همه خریداران به سراغ گیربکس دستی رفتند، بنابراین شرکت دیگر را لغو کرد. جعبه

به طور طبیعی، ماشین قاطر بسیار عقب مانده است. تعداد زیادی سوئیچ و پنل از T.50 وجود دارد، اما کابین خلبان عمدتاً خالی است. حتی می توانید Dynamat را روی پشت بام ببینید. صادقانه بگویم، ما یک T.33 مانند این را می گیریم. چیزهای کمتری برای خنثی کردن نت V-12.

در پایان ویدیو، فرانچیتی V-12 را با سرعت 9000 دور در دقیقه می‌پیچد. یک اگزوز منحصر به فرد به آن شخصیت صدای متفاوتی نسبت به T.50 می دهد، اما همچنان با شکوه است. ما نمی توانیم صبر کنیم تا بیشتر بشنویم.

منبع: https://www.motor1.com/news/715144/gordon-murray-automotive-t33-sound/