انواع موتور دیزل راد دیزل وارد کننده و تامین کننده انواع دیزل ژنراتور و موتور برق | dieselcommittee

مجله خبری دیزل کمیتهی که به داخل هوایی با دمای بالاتر از دمای «احتراق خودکار» خود اسپری می‌شود، خودبه‌خود با اکسیژن هوا عکس‌العمل نشان داده و منفجر می‌شود. دمای هوا معمولاً بیش از 526 درجه سانتی‌گراد است؛ اما در هنگام روشن شدن موتور، از آنجایی که دمای هوا در سیلندرها توسط نسبت تراکم موتور و دمای فعلی تعیین می‌شود، گاهی متدهای گرم کردن سیلندر هم به کار گرفته می‌شود. موتورهای دیزلی از توان بالاتری نسبت به موتورهای بنزینی برخوردار هستند. در موتور بنزینی از کاربراتور برای مخلوط کردن هوا و سوخت استفاده می‌کنند، در موتور دیزلی سوخت به داخل سیلندر تزریق می‌شود. این گروه‌بندی بر اساس پروسه زمانی است که سیلندر یک‌بار به شاتون فشار وارد می‌کند. در این گروه‌بندی ساختار موتور دیزل بر اساس سیکل سوخت و حرکت پیستون متفاوت عمل می‌کند.

تفاوت ژنراتورهای پرایم، دائم کار و اضطراری چیست؟ + جدول مقایسه

در این نقطه وقتی هوا به شدت داغ شود، پاشش سوخت به درون هوای داغ شده صورت می‌گیرد و انفجار رخ می‌دهد. در صورتی که در موتورهای بنزینی از کاربراتور استفاده شود، در آن هوا و سوخت قبل از ورود هوا به سیلندر مخلوط می شوند. در سیستم های انژکتوری نیز تزریق سوخت درست قبل از مکش و خارج از سیلندر انجام می شود. در این حالت، در یک موتور بنزینی، تمام سوخت در طول کورس مکش وارد سیلندر شده و سپس متراکم می شود. تراکم ترکیب سوخت و هوا، به نوعی نسبت تراکم موتور را محدود می کند، که اگر هوا بیش از حد فشرده شود، مخلوط سوخت و هوا خود به خود مشتعل می شود و باعث ضربه خواهد شد. در موتورهای دیزل از تزریق مستقیم سوخت استفاده می شود، یعنی سوخت دیزلی به صورت مستقیم به سیلندر تزریق می شود.

http://boostercctv.irحضور مهندسین سبب شده است تا در زمان خرید موتور دیزل یا هر محصول مرتبط کارشناسان و مهندسین توضیحات لازم را برای خریدار ارائه دهند. این توضیحات صرفا در جهت انتخاب بهتر و با کیفیت یک موتور دیزل خواهد بود. اکسیژن از طریق مجاری ورودی موتور وارد محفظه سیلندر می‌شود و سپس بوسیله پیستون فشرده می‌گردد. این فشردگی آنچنان زیاد است که باعث ایجاد حرارت بسیار بالا می‌گردد.

موتور تک دیزلی ETQ 192 موتور دیزلی علاوه بر معایبی که دارد، از مزیت‌های مهمی نیز برخوردار است. مهم‌ترین مزیت موتورهای دیزلی طول عمر بالای آن‌ها در مقایسه با موتورهای بنزینی است. البته این موضوع وابسته به پیاده سازی این موتورها بر روی سیستم مناسب و نگهداری درست از آن‌ها است. سوخت مصرفی موتورهای دیزلی گازوئیل است که در مقایسه با بنزین سوخت ارزان‌تر و کم هزینه‌تری به شمار می‌رود.

انواع موتور دیزل

کاهش هزینه های قدرت پشتیبان و ایجاد آسان برای نصب ژنراتورها امروزه به هنجار تبدیل می شود. شرکت های تجاری در هنگام قطعی ناگهانی برق و تعطیلی، متضرر می‌شوند. با در نظر گرفتن اثر ضرر مالی قابل توجه، طرح اقتصادی سرمایه گذاری برروی برق پشتیبان، متقاعد کننده به نظر می‌آید. سلام جناب رحمانی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

  • جرقه خودبه‌خودی، زمانی صورت می‌گیرد که سوخت دیزل در سیلندر بر اثر فشرده‌سازی هوا به پختگی برسد و بعد از تزریق به داخل سیلندر آتش می‌گیرد.
  • در ابتدا پس از اختراع موتورهای دیزلی از آن ها در زمینه های پمپاژ آب، راندن قایق های مسافربری و باری، تولید برق و تولید قدرت برای رفع بعضی از نیازهای کارخانجات استفاده میشد.
  • با تمام توضیحات داده شده می توان گفت که قدرت موتور بنزینی در برابر موتور های دیزلی بسیار کم بوده و در بسیاری از شرایط حتی نمی توان آن ها را مقایسه کرد .
  • پیستون از بالاترین مکان خود (نقطه مرگ بالا) به طرف پایین‌ترین مکان خود در سیلندر (نقطه مرگ پایین) حرکت می‌کند در این زمان سوپاپ تخلیه بسته‌است و سوپاپ هوا باز است.