خرید و فروش و قیمت خودرو دیزلی | dieselcommittee

هزینه‌های تعمیرات و نگهداری در خودروهای دیزلی بیشتر از خودوهای بنزینی است. این به خاطر این است که مواد مصرفی موتور مانند روغن موتور و قطعات یدکی آن در خودروهای دیزلی گران‌تر است. همچین ارزش یک خودروی استفاده شده و دست دوم دیزلی بیشتر از خودروهای دست دوم بنزینی است. کارخانه ایران خودرو دیزل هر ساله بخشی از بازار خودروهای سنگین را به خود اختصاص می دهد و در همین راستا فروش لیزینگی و اقساطی کامیون های ایران خودرو کمک شایانی به افزایش فروش شرکت در بازار ایران می کند. پس حتما در هنگام استفاده از وسایل و ماشین آلاتی که هر دو نوع موتور بنزینی و دیزلی آن ها موجود است، به حجم کار و سرعت مورد نیاز باید توجه داشته باشید.

  • ما همچنین دارای تکنسین های دیزلی بسیار ماهر هستیم، بنابراین اگر عیب یابی و تشخیصی هم وجود داشته باشد، ما نیز یک ایده نسبتا خوب از این که خطا در موتور دیزل شما چطور ایجاد می شود، داریم.
  • قابل توجه مشتریان گرامی بخش وارد کردن کد امتیازات موجود بر روی جعبه پیستون…
  • هزینه‌های تعمیرات و نگهداری در خودروهای دیزلی بیشتر از خودوهای بنزینی است.
  • وظیفه تنظیم میزان سوخت وارد شده و فشار مورد نیاز جهت اسپری و تزریق سوخت را عهده دار می باشد.
  • این مشکل با وجود سیستم هایی که سوخت را درون باک گرم می کنند تا حدی حل می شود.

با رسیدن مجله خبری دیزل کمیته به نقطه مرگ پایین در مرحله قدرت، سوپاپ تخلیه باز می‌شود و به گازهای سوخته تحت فشار اولیه اجازه می‌دهد سیلندر را ترک کند. پس پیستون از نقطه مرگ پایین به طرف بالا حرکت می‌کند و تمام گازهای سوخته را بیرون از سیلندر می‌راند. در پایان پیستون یکبار دیگر به طرف پایین حرکت می‌کند و با شروع زمان تنفس چرخه جدیدی آغاز می‌گردد. پیشرفت بیشتر موتورهای دیزل، تا توسعه سامانه‌های پیشرفته تزریق سوخت در دهه ۱۹۳۰ طول کشید.

سیستم مالتی مدیا

موتورهای دیزلی نیازی به شمع ندارند زیرا هوای بسیار فشرده گرم شده و باعث سوختن سوخت می شود. موتور دیزل نوعی از موتورهای درون‌سوز است که مانند موتورهای بنزینی عمل احتراق آن در داخل سیلندر انجام میشود. تفاوت اصلی موتورهای دیزل با دیگر موتورها، استفاده از احتراق در اثر تراکم آن است. در این پیشرانه ها عمل احتراق صورت نمیگیرد بلکه در اثر تراکم بسیار بالا مخلوط سوخت و هوا بدون جرقه زدن متراکم می شوند. فرق ماشین دیزلی با بنزینی این است که خودروهای دارای موتور دیزلی معمولی، پرسروصدا و آلوده‌کننده محیط‌زیست هستند و استفاده از آنها در خودروهای بزرگ باری همچون کامیون‌ها که نیاز به گشتاور و شتاب بالا در مسافت‌های طولانی جاده‌ای دارند، مناسب‌تر است.

شرکت های متعددی طرف قرارداد الوباتری هستند!

در مقایسه ای مشابه گفته می شود موتورهای بنزینی برای کارهای سبک ترکه سرعت مد نظر است، گزینه بسیار خوبی هستند. پیستون از نقطه مرگ پایین به طرف بالا (تا نقطه مرگ بالا) حرکت می‌کند و در حالیکه هر دو سوپاپ بسته‌اند (سوپاپ هوا و سوپاپ تخلیه) هوای داخل سیلندر متراکم می‌گردد و نسبت تراکم به ۱۵ تا ۲۰ برابر می‌رسد. فشار داخل سیلندر تا حدود ۴۰ اتمسفر بالا می‌رود و بر اثر این تراکم زیاد حرارت هوا داخل سیلندر به شدت افزایش یافته و به حدود ۶۰۰ درجه سانتیگراد می‌رسد. هر چند تجربه نشان داده است که موتورهای دیزلی به نسبت موتورهای بنزینی مقاوم‌تر ساخته می‌شوند و دیر به دیرتر دچار خرابی می‌شوند. یک موتور دیزلی فقط هوا را میگیرد و آنرا متراکم میکند و سپس سوخت را به داخل هوای متراکم انتقال میدهد اما موتورهای بنزینی مخلوط هوا و گاز را مکش میکند و آن را متراکم میکند و سپس مخلوط را با جرقه مشتعل میکند.

مقایسه خودروهای دیزلی و بنزینی

سدان یا SUV؟ کامیون یا وانت؟ هیبریدی یا برقی؟ بنزین یا گازوئیل؟ در گذشته اگر تصمیم می گرفتید که یک وسیله نقلیه دیزلی بخرید می توانستید این لیست را به نصف کاهش دهید زیرا تا همین اواخر اکثر دیزلی ها فقط در کامیون ها موجود بودند. اکنون ، شما این گزینه را دارید که بسیاری از وسایل نقلیه را با گزینه موتور دیزلی خریداری کنید.در گذشته موتورهای دیزلی بسیار دود می کردند. با پیشرفت های چشمگیر طی دهه های گذشته ، موتورهای دیزلی طوری تولید شده اند که دوده کمتری تولید می کنند و اثر کربن خود را بهبود می بخشند. آیا خرید بعدی وسیله نقلیه شما باید یک مدل با سوخت دیزل باشد؟ با مزایا و معایب موتورهای دیزلی در مقابل بنزین آشنا شوید. تفاوت موتور دیزلی و بنزینی در گشتاور، میزان مصرف سوخت، میزان آلایندگی زیست‌محیطی و قیمت خرید و تعمیرات، از نکات مهمی است که باید قبل از انتخاب خودرو به آن دقت کنید. برای دانستن تمام نکات لازم در فرق ماشین دیزلی با بنزینی این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

http://boostercctv.ir