یک دوچرخه‌سوار پس از اینکه جگوار خارج از کنترل به او ضربه می‌زند، مرگ را فریب می‌دهد

A Biker Cheats Death After Out-Of-Control Jaguar Slams Into Him

سواری که خوشبختانه جان سالم به در برد، ویدیویی از جگوار را گرفت که نشان می‌دهد برای راننده‌اش ماشین زیادی است.

  یک دوچرخه‌سوار پس از اینکه جگوار خارج از کنترل به او ضربه می‌زند، مرگ را فریب می‌دهد

  • دوربین 360 درجه یک موتورسوار، لحظه برخورد یک خودروی تندرو از پشت به او را ثبت می کند.
  • ظاهراً راننده جگوار کنترل خودروی خود را از دست داد که از گاردریل منحرف شد و به دوچرخه سوار برخورد کرد.
  • خوشبختانه، علیرغم برخورد با سرعت بالا، دوچرخه سوار به طرز شگفت انگیزی بدون آسیب جدی از آنجا دور می شود.

یک موتورسوار دوچرخه جدید خود را به چرخش برد و مجهز به دوربین 360 درجه برای ثبت هر لحظه است. او نمی دانست، او می خواست فیلمی از یک کوپه اسپرت جگوار بگیرد که با سرعت به پشت او می زند و او را از موتور سیکلتش می اندازد.

گزارش شده است که این تصادف در ال پاسو، تگزاس در روز یکشنبه، 31 مارس در بزرگراه 54 ایالات متحده رخ داده است. ویدئو ابتدا یک BMW سیاه رنگ را در خط دو نشان می دهد که توسط موتورسوار، دنی سولیس، در حالی که او در خط یک است، با سرعت بالا می رود. فقط چند لحظه بعد یک جگوار F-Type خاکستری پشت سر سوار ظاهر می شود و با سرعتی سریع در حال بسته شدن است.

بیشتر: راننده نوجوان با سرعت 155 مایل در ساعت در کوروت C8 کاملاً جدید، پلیس سابق را با موتورسیکلت کشت

با نزدیک شدن به جگوار، جاده به سمت چپ منحنی می شود و توانایی های فرمان پذیری راننده را به چالش می کشد. قسمت عقب خودرو شروع به لیز خوردن به سمت راست می کند و راننده را وادار به انجام مانورهای اصلاحی می کند. علیرغم تلاش آنها، جلوی ماشین اسپورت گاردریل را میچرخاند. در همین حال، خودرو به سرعت در سولیس به نزدیک شدن خود ادامه می دهد و پس از خروج از ریل، با او برخورد می کند.

به طرز شگفت انگیزی، دوربین به ضبط ادامه می دهد و سولیس را کمتر از پنج ثانیه پس از ضربه روی پای خود نشان می دهد. بدون شک، شانس در این امر نقش دارد، اما سوارکار (عاقلانه) کلاه خود را بر سر داشت. راننده جگوار ایستاد و سعی کرد کمک کند و در واقع مردی که بلافاصله پس از تصادف به سولیس می‌رود و او را در آغوش می‌گیرد همان راننده است.

ویدیو Reddit

اگرچه در فیلم دیده نشد، راننده BMW نیز کنترل خود را از دست داد و با خودروی سوم برخورد کرد. در آن تصادف هیچ مصدومی گزارش نشده است. تا آنجا که به سولیس مربوط می شود، او یک پیام واضح به این دو راننده و هر کس دیگری که این گونه رفتار می کند دارد: «می خواهید مسابقه دهید؟ به یک مسیر بروید جان دیگران را به خطر نیندازید زیرا می خواهید خودنمایی کنید.»

واضح است که این توصیه عاقلانه ای است. رانندگی با سرعت بالا در جاده های عمومی دستور العملی برای فاجعه است. انجام این کار زمانی که فرد به طور عینی قادر به مدیریت چنین رانندگی نیست، راهی مطمئن برای رفتن به زندان یا بدتر از آن است. خوشبختانه همه از این یکی دور شدند.

اعتبار تصویر: Gods_Soldier1989



منبع: https://www.carscoops.com/2024/04/motorcyclist-hit-by-speeding-jaguar-f-type-should-thank-his-guardian-angel-for-living-to-tell-the-tale/