نمایندگی باتری کرج ⭐ فروش باطری ماشین با بهترین قیمت، انواع خودرو | نکاس باتری

بله، باتری یک ماده شیمیایی است و خرابی آن به مروز زمان اتفاق می افتد. اگر شما یک باتری 100 آمپرساعت تهیه نمایید بعد از ماه اول این باتری ظرفیتی معادل 96 تا 97 آمپر ساعت خواهد داشت و حدود 3 تا 4 آمپر ساعت ضعیف تر می گردد. طبیعی است قدرت جریان دهی باتری با عمر بالا بسیار افت کرده و ممکن است به ادوات برقی خودرو آسیب برساند.

خلاقیت و نوآوری در صنعت باتری خودرویی و صنعتی

از دلایل دیگر ترکیدن باتری ماشین، شارژ بیش از حد مجاز با دینام می باشد… خواندن ادامه … با سلام
بله ظرفیت استاندارد باتری خودروی شما 80 آمپر پایه بلند با قطب معکوس می باشد، ولی بر خلاف بیان شما در شرکت های تولیدی داخلی به وفوور این نوع باتری موجود است. و باتری 74 آمپر به این دلیل مناسب این خودرو نیست ک قطب های آن پایه کوتاه بوده و در این قالب، باتری با مکانیزم قطب معکوس هم تولید نمی شود. تماس گرفتم همکارانتون گفتن که فقط باتری 50 آمپر نصب میشه رو ماشینم.

سپاهان باتری – باتری اوربیتال پاور ایکس

صبا باتری توانایی تولید طیف گسترده و وسیعی از باتری های مختلف از ظرفیت 7.5 آمپر ساعت تا 200 آمپر ساعت و همچنین توان تولید 5.2 میلیون دستگاه در سال از نوع باتری های سرب اسید و باتری های سیلد می باشد. باتری های سیلد که نسل جدید تر باتری های خودرویی صباباتری را در برمیگیرند از نام MF که نشان دهنده عدم نیاز این باتری های به مراقبت هستند، استفاده می کنند. بله، حافظ باتری موفق به کسب نمایندگی رسمی اکثر برندهای معتبر باتری شده است. تمامی باتری‌های موجود در حافظ باطری همراه با گارانتی معتبر و مهر شده توسط فروشگاه باتری پلاس برای شما ارسال خواهد شد. بله، ایران باتری موفق به کسب نمایندگی رسمی اکثر برندهای معتبر باتری شده است. تمامی باتری‌های موجود در ایران باتری همراه با گارانتی معتبر و مهر شده توسط فروشگاه ایران باتری برای شما ارسال خواهد شد.

باتری ماشین

نمایندگی باتری کرج ⭐ فروش باطری ماشین با بهترین قیمت، انواع خودرو | نکاس باتری

پس لازمه یک انتخاب درست توجه به فاکتورهای بیشتری است که در ذهن برخی از افراد وجود دارد . سلام دوست عزیز باتری اصلی خودروی 206 تا مدل 95 باتری های 50، 55 و 60 امپر قابل نصب است. برای مدل های 96 به بعد به دلیل محدود کردن فضای اطراف باتری، باتری با ظرفیت بالاتر قابل نصب نیست و باید همان باتری 50 آمپر را نصب کنید. در صورتی که میخواهید که باتری های 55 و 60 آمپر نصب کنید خودروی شما از حالت فابریک کارخانه خارج می شود و باتری به صورت فشرده نصب میگردد.

همچنین ایراندوست نماینده رسمی شرکت های برند ایرانی باتری مانند صبا باتری، وایا باتری، یکتا باتری سپاهان و شرکت آذر باتری می باشد و خود نیز صاحب برندهای رونیز، پورانکو، کایامکس و ویگور است. این شرکت همچنین دارای دو برند انحصاری مارین (کارخانه صبا باتری) و برند الوند (کارخانه آذر باتری) در ایران می باشد. برای خرید باتری ماشین در کرج حتما به نمایندگی های مجاز فروش مراجعه کنید تا خریدی مطمئن و به قیمت را تجربه کنید. احتمالاً به طور ناخواسته یک چراغ بالای سرتان را روشن گذاشته اید، چیزی را در منبع برق لوازم جانبی در حال شارژ رها کرده اید، یا زمانی که فقط مسافت کوتاهی را طی کرده اید، از برق لوازم جانبی بیش از حد استفاده کرده اید. این بدان معناست که مقدار زیادی از انرژی باتری شما مصرف شده است، اما دینام شما که انرژی را به باتری شما برمی‌گرداند، غیر فعال بوده و شارژ از دست رفته ی باتری را به آن بر نگردانده است. اگر این فرایند برای مدت نسبتاً طولانی ادامه پیدا کند، باتری دشارژ شده و دچار آسیب می شود.

  • در نمایندگی باتری اوربیتال، کارشناسان ما باتری اوربیتال خودرویی را به تمام نقاط شهر تهران مانند سعادت آباد، میراداماد، شهرک غرب، مرزداران، گیشا و … به صورت رایگان ارسال می کنند.
  • باتری صبا شامل باتری UPS صبا به عنوان باتری های صنعتی و باتری واریان صبا به عنوان باتری خودرویی، جزء با کیفیت ترین باتری های موجود در بازار هستند.
  • خرید باتری از نمایندگی باتری اوبریتال هم آسان است هم مطمئن زیرا تنها کاری که شما باید برای خرید باتری با کیفیت و مرغوب انجام دهید، ثبت سفارش به صورت تلفنی و یا اینترنتی از طریق سایت است.
  • طبیعی است قدرت جریان دهی باتری با عمر بالا بسیار افت کرده و ممکن است به ادوات برقی خودرو آسیب برساند.
  • مشکلی در دریافت اطلاعات رخ داده است، لطفا صفحه را دوباره بارگذاری کنید.