دیزل ژنراتور چیست؟ 11 بخش تشکیل دهنده و کاربرد diesel generator | dieselcommittee

فلایویل هایی که مجله خبری دیزل کمیته لبه های دندانه ای هستند نیز در صورت نیاز به چرخش نیز کمک می کنند. برای دریافت آموزش های رایگان مرتبط با حوزه علاقه‌مندی خود فقط کافیه فرم رو تکمیل کنید. قطع جریان برق می تواند سبب بروز خسارات بسیاری در این محیط ها باشد. با حرکت روتور، میدان مغناطیسی بوجود آمده از سیم رسانای استاتور عبور نموده و تولید ولتاژ می کند. معمولا اتصال بدنه تمام گرم کن ها به پوسته آن وصل شده و روی سر سیلندر پیچ می شود که به پایه زمین باتری متصل است.

  • این میزان تراکم فشار و دمای مورد نیاز موتورهای دیزل را نامین نمی کند پس باید با کمک یک پمپ هوا جرم هوای ورودی را افزایش داد.
  • در صورت داشتن هرگونه سوال راجع به موتور دیزل ژنراتور میتوانید از طریق تماس با ما یا نظر گذاشتن در این مطلب از ما مشاوره رایگان بگیرید.
  • هریک از پیستون های موتورهای دیزلی، دارای سه تا چهار رینگ کمپرسی و یک تا دو عدد رینگ روغنی است که استحکام آن ها نسبت به رینگ های موتورهای بنزینی به مراتب بالاتر است.
  • با این حال، از آنجایی که بیودیزل تمایل دارد تا کثیفی و سایر مواد را در خطوط سوخت حل کند، فیلترهای سوخت می‌توانند به سرعت مسدود شوند و باید اغلب تعویض شوند.
  • برای مصارف کلان در نیروگاه‌ها و شرکت‌های بزرگ باید از موتورهای دیزلی بسیار قوی استفاده کرد.
موتورهای بنزینی به دلیل وزن پایینی که دارند برای سرعت‌های بالا مناسب‌تر می‌باشند. این در حالی است که موتورهای دیزلی برای ماشین‌هایی مانند کامیون، اتوبوس و… که در آن‌ها به جای سرعت، فاکتور قدرت از اهمیت بیشتری برخوردار است، مورد استفاده قرار می‌گیرند. موتورهای دیزلی نسبت به موتورهای بنزینی سنگین ‌تر بوده و باعث می‌شود در خودروهای اسپرت این مورد نامطلوب باشد، چرا که ماشین بازان و اسپرت سواران دوست دارند حرکت های سریع و دور زدن های متفاوتی را با ماشین تجربه کنند. یک واشر سرسیلندر بین بلوک موتور و سرسیلندر موتورهای دیزلی قرار دارد. این قطعه یا جزء در موتورهای دیزلی، از نشت مایعات به سرسیلندر جلوگیری می کند.

زمانه

در موتورهای دیزلی، احتراق از طریق هوایی که فشرده شده است، صورت می‌گیرد؛ به این شکل که وقتی دمای هوا به حدی افزایش پیدا کند که متراکم و فشرده شود، منجر به ایجاد احتراق در این موتورها خواهد شد. اما در موتورهای بنزینی این اشتعال براثر احتراق سوخت و هوا در داخل شمع صورت می‌گیرد. موتورهای دیزلی نیز مانند موتورهای بنزینی، موتور احتراق داخلی هستند که به عنوان موتور احتراق تراکمی نیز شناخته می شود. در این موتورها، سوخت به داخل محفظه احتراق تزریق می شود و سپس با دمای بالای هوا در محفظه مشتعل می شود. موتور دیزلی در وسایل نقلیه سنگین مدرن با وسعت زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد. انواع و اقسام کامیون‌ها، کشتی‌ها، اتوبوس‌ها، قطارها، وسایل نقلیه کشاورزی، معدنکاری و… همگی دارای موتورهای دیزلی هستند.

http://boostercctv.ir

جهت اطمینان از تأمین برق مورد نیاز در مواقع لزوم، دیزل ژنراتورها نیاز به سرویس و نگهداری در فواصل منظم دارند. بنابراین دیزل ژنراتور ها جهت استفاده در شرایط بحرانی برای حفظ ثبات جریان برق در این مکان ها مورد استفاده قرار می گیرند. با تبدیل انرژی مکانیکی به انرژی الکتریکی جهت تولید برق در مقیاس های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. مراکز و صنایع زیادی وجود دارند که به طور دائم نیازمند جریان برق هستند و در صورت قطع برق می تواند خسارت های زیادی وارد کند.

مجله موفقیت فرمان خرید بهتر نکته‌ای که برای خرید لاستیک باید در نظر گرفته شود، سایز لاستیک است چرا که برای هر رینگی چند سایز مختلف وجود دارد. © کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت فنی مهندسی تامین تجهیز مولد می باشد. امداد خودرو همدان در راستای خدمت رسانی به شما عزیزان در هر ساعت از شبانه روز و در تمام روز های هفته آماده ارائه خدمات از جمله اعزام خودرو ، تعمیر خودرو در محل و حمل خودرو می باشد . تمامی دوره ها برای افراد تحت پوشش کمیته امداد، کودکان کار و نیازمندان رایگان می باشد.

برندهای برتر موتورهای دیزل کدامند؟