دسته بندی قطعات موتورهای دیزل MTU شرکت بهین کارا سریر | dieselcommittee

در واقع همین خاصیت مجله خبری دیزل کمیته است که توانایی ایجاد یک لایه محافظ بین دو سطح متحرک مجاور را دارد. هرچه گرانروی روغن بیشتر باشد، مقاومت لایه بین سطوح بیشتر می‌شود و نیروی فشاری بیشتری را تحمل می‌کند. ژنراتورهای دریایی مخصوصاً برای استفاده در اطراف آبهایی ساخته شده اند که ممکن است دریای آزاد و الگوهای آب و هوایی غیر قابل پیش بینی را تجربه کنند. آنها به طور هدفمند برای استفاده در قایق ها و سکوهای نفتی دریایی طراحی شده اند.

  • این سوپاپ ها شامل یک ساقه (که به مشابه ساقه قارچ است) و یک سه تخت و پهن (که مشابه کفهک قارچ) می باشند.
  • از تجهیزات دریایی گرفته تا دیزل ژنراتورها، از ماشین آلات راهسازی گرفته تا خودروهای باری، در قلب بسیاری از این تجهیزات یک موتور دیزل قدرتمند می‌تپد که وظیفه تولید توان را بر عهده دارد.
  • با طراحی خاصی که موتورهای دیزل دارند با گرم شدن موتور ژنراتور دیزلی، بدنه موتور خنک نگه داشته میشود.
  • البته در تعداد معدودی از موتورهای چند سیلندره که با دورهای بالا کار می‌کند میل لنگ را با استفاده از روش ریخته گری می‌سازند که در مواد آن نسبتا مقادیر زیادی از کربن و مس را بکار می‌برند.
  • انواع میل سوپاپ را در ادامه معرفی و مورد بررسی و تحلیل قرار میدهیم.
به این مفهوم که ضد یخ عفوه بر خاصیت ضد یخ داشتن از زنگ زدگی قطعات داخل موتور جلوگیری می کند و نقطه جوش را نیز بالا می برد. واسطه حرکتی میباشد که حرکت را از پولی میل لنگ گرفته و به پولی واترپمپ و پولی دینام انتقال داده و باعث به گردش درآوردن واترپمپ و دینام می گردد. گرم شده از طریق کانالهای سیلندر به گرمترین نقطه موتور که سرسیلندر ها می باشد هدایت و پس از عبور از اطراف سوپاپها وشمعها و خنک نمودن آنها از طریق ترموستات و لوله های بالا جهت خنک شدن مجدد وارد رادیاتور می گردد. وسیله که از موتور به وسیله تسمه و در بعضی خودروها توسط الکتروموتور انرژی لازم را دریافت می نماید و کار آن ، مکش هوا از شبکه های رادیاتور و خنک نمودن آب رادیاتور می باشد. این وسیله روغن را پس از فرستادن به سمت فیلتر به مدار روغنکاری پمپ میکند.

http://boostercctv.ir

سلام جناب رحمانی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت. فلایویل هایی که دارای لبه های دندانه ای هستند نیز در صورت نیاز به چرخش نیز کمک می کنند.

اجزای مختلف موتور دیزل ژنراتور

موتورهای دیزلی برای شروع به ترکیب سوخت و هوا و مقدار زیادی گرما نیاز دارند. این قطعات گاز دیزل را به محفظه احتراق آزاد کرده و در آنجا با هوا مخلوط می شود و احتراق حاصل از سوخت و هوا خودرو را روشن می کند. شرکت آسان ژنراتور تولید کننده و وارد کننده قطعات برقی و مکانیکی انواع برندهای موتورهای دیزلی و دیزل ژنراتورها میباشد.. جهت دریافت لیست قیمت قطعات برقی دیزلی و گازسوز به واتساپ شرکت پیام دهید . پس از این که مخلوط سوخت و هوا در داخل سیلندر متراکم شد ، احتراق انجام می شود و انرژی بسیار زیادی تولید می شود.

تاریخچه موتورهای دیزل

الف-بوسیله ریختن مواد مذاب در قالبهای ماسه ای و بعدا عملیات تراشکاری را در قسمتهایی که لازم است انجام می دهند . ضمنا دسته موتور عفوه بر اینکه اتصال موتور با شاسی را برقرار می کند ارتعاشات موتور و شاسی را نسبت به یکدیگر خنثی می کند . در پایان پیستون یکبار دیگر به طرف پایین حرکت می کند و با شروع زمان تنفس سیکل جدیدی آغاز می گردد.

مزایا و معایب موتور دیزل