راکت فلزیاب بهترین قیمت و خرید راکت بازرسی دستی | zoomfing

که با نشانگر تشخیص در وسط بدنه اصلی وجود دارد و بستگی به اندازه اشیاء، و در رنگ‌های مختلف ( سبز تا قرمز ) نشان می‌دهد. و اشیاء را شناسایی می‌کند،این دستگاه برای افزایش سرعت در امنیت مورد استفاده قرار می‌گیرد. دستگاه های ردیاب، هرگونه قطعه فلزی یا الکترونیکی با هر سایز حتی داخل عایق را به راحتی شناسایی می‌کنند.

  • باید به این نکته توجه داشت که صرفا قطعات و تجهیزاتی توسط راکت دستی قابل تشخیص است که در ساخت آن از فلز و یا آلیاژهای فلزی استفاده شده باشد.
  • استفاده از دستگاه گیت فلزیاب هم که در فرودگاه ها بیشتر از آن استفاده میشود بسیار پرهزینه بوده و به دلیل اینکه سرعت بالایی دارد و انواع فلز ها را هم شناسایی میکند زیاد مناسب بازرسی برای کنکور نمی باشد.
  • به همین دلیل پزشکان در مورد خطر این دستگاه ها به دلیل ایجاد خرابی برای دستگاه های ضربان ساز قلبی را تکذیب کرده و از نظر سلامت هیچ موارد مضری برای افراد ندارد.
  • پس برای جلوگیری از ورود این اشیا به خصوص موبایل نیاز به روش و دستگاه های دقیق می باشد که هم وجود شی را اعلام کند و هم محل دقیق مخفی شدنش را به ما نشان دهد.

شما می توانید ویدویو عملکرد این راکت بازرسی را درآپارات مجموعه تماشانمایید. اگر بعد از خرید محصول، یک عکس یا فیلم کوتاه از استفاده راکت گرفته و برای ما ارسال بفرمایید، هزینه ارسال (تیپاکس) به حساب شما عودت داده خواهد شد. مدت زمانی که باطری دستگاه را برای شارژ میگذارید بین ۱/۵ تا ۲ ساعت باشد.

معرفی راکت بازرسی

MD-101 می توان از یک باتری استاندارد 9 ولت کتابی و یا قابل شارژ استفاده کرد و زمان لازم برای شارژ دستگاه 4-6 ساعت می باشد که پیشنهاد می شود در این زمان دستگاه را در حالت خاموش قرار دهید. پس از قرار دادن باتری و یا کامل شدن شارژ آن میتوان دستگاه در در هر یک از حالت های لرزشی و یا صوتی روشن نمود. از مزایای این راکت بازرسی بدنی صفحه بزرگ ناحیه اسکن هست که پوشش بیشتری می دهد و برای اسکن و جستجوی منطقه مورد نظر می بایست صفحه فلزیاب دستگاه را از فاصله 10 الی 30 میلیمتری حرکت داده تا فلزات احتمالی پنهان شده شناسایی گردند. به دلیل اینکه اگر دستگاه بر روی یک جسم فلزی نگه داشته شود قدرت سیگنال تشخیص بصورت خودکار کاهش می یابد، بنابراین لازم است جهت عملکرد بهتر دستگاه آن را روی ناحیه مورد نظر حرکت دهید. از راکت بازرسی بدنی فلزیاب، به جهت بازرسی بدنی افراد با دقت بالا استفاده می‌شود و می‌تواند انواع فلزات آهنی و غیر آهنی را با دقت بالا ردیابی کند.

بنابراین برای جلوگیری از تقلب در آزمون و افزایش سلامت آزمون‌ها کاربرد زیادی دارد. استفاده از راکت موبایل یاب در بازرسی داوطلبان کنکور در هنگام ورود به جلسه کنکور، باعث صرفه‌جویی در زمان و ورود به جلسه امتحان می‌گردد. همانطور که ملاحظه کردید، دستگاه راکت فلزیاب ابداع پر کاربرد و کارآمد امنیتی است که در چند دهه اخیر بسیار مورد توجه و استفاده در اماکن مهم عمومی، دولتی و سازمانی امنیت بالا قرار گرفته است. این دستگاه با بهره گیری از تکنولوژی ایجاد و تشخیص میدان مغناطیسی، قادر به دستگاه هر دستگاه الکترونیکی و فلزی در شعاعی نزدیک به محل بازرسی هستند و معمولا با امکان تنظیم حساسیت، می توان آنها را دقیق تر یا سطحی تر کرد.

راکت بازرسی پین پوینتر

راکت فلزیاب بهترین قیمت و خرید راکت بازرسی دستی | zoomfing

ممکن است فلزیاب خود را برای مدت طولانی حمل کنید و طراحی نامناسب آن میتواند منجر به خستگی شود. بنابراین، بهتر است قبل از خرید، مدلهای مختلف را امتحان کنید و ویژگیهایی مانند داشتن کیف برزنتی – نگهدارنده را در نظر بگیرید. یک مورد بسیار جالب در خصوص بعضی از مدل های ما این امکان وجود داشته که بتوان سطح حساسیت راکت ها از طریق برد اصلی و قطعات برای بعضی از مجموعه ها بالا برد تا به راحتی قطعات ریز را در داخل بدن شناسایی کنند. با این حال استفاده از راکت بازرسی هنوز در کشور ما به صورت قانونی اجرایی نشده است و به شکل محدود در ورودی مراکز برگزاری آزمون و یا برخی مدارس برای جلوگیری از تقلب استفاده می شود.

راکت فلزیاب فوق حرفه ای