بانک کتاب کنکور عشق کتاب ارسال رایگان کتاب | کتابکو

یکی از امکاناتی که در چی بخونم میسر شده، دانلود بخشی از هر کتاب به شکل فایل پی دی اف است که می توانید یک آشنایی و شناخت اولیه نسبت به کتاب های کمک آموزشی و امکان مقایسه آنها باهم را برای شما ایجاد کند. نمونه فایل کتاب های انتشارات های گاج، خیلی سبز، مبتکران، قلم چی، مهروماه، نشر الگو و … از پایه اول دبستان تا مقطع متوسطه دوم، دوازدهم و کنکور، در چی بخونم فراهم شده است. مشخصات و خرید اینترنتی کلیه کتاب کمک درسی « انتشارات » با تخفیف ویژه و ارسال رایگان از بزرگترین فروشگاه اینترنتی کتاب کشور خرید آسان و مطمئن از تلکتاب. در سال های اخیر، رقابت در کنکور بسیار نزدیک شده و افرادی در این آزمون موفق می شوند که به بهترین منابع دسترسی داشته باشند و بتواند مطالعه ی خود را عمیق و همراه با منابع مناسب انجام دهند. سایت کتاب کنکور، با ارائه ی مجموعه ای از وسیع ترین و غنی ترین منابع کنکور از پیش دبستان تا کنکور، توانسته است به نیاز دانش آموزان به خوبی پاسخ دهد.

آرایه ادبی کنکور نظام جدید نشر الگو

بانک کتاب کنکور عشق کتاب ارسال رایگان کتاب | کتابکو

دانش آموزان از طریق کتاب های درسی و آموزش های معلمان خود، اطلاعاتی در زمینه مباحث گوناگون کسب میکنند، اما به دلیل حجم محدود کتاب های درسی و گستردگی نکات و جزئیات مطالب به یک کتاب دیگر که مکمل کتاب درسی باشد نیاز است و کتاب کمک درسی چنین نقشی دارد. این کتاب ها را با عنوان معلم در خانه هم می شناسند چرا که آموزش از مدرسه توسط معلم شروع می شود و توسط این کتاب ها در خانه ادامه پیدا می کند. دانش آموزان عزیز همیشه برای تهیه و خرید کتاب کمک درسی خود به مشکل میخورند,از این بابت که هم زمان کافی برای تهیه کتاب های خود با توجه ترافیک موجود ندارند و هم اینکه فروشگاهی که بتواند کلیه کتاب های خود را یک جا تهیه کنند وجود ندارد. بهترین کتاب های کمک درسی به دلیل داشتن تمرین‌های مختلف در این زمینه بسیار کمک‌کننده هستند. علاوه بر این موارد، یکی از دلایل موفقیت و کسب نمره بالا در امتحانات، آشنایی با تیپ سؤالات متنوع و مختلف است.

  • به دلیل امکان مقایسه آسان، بررسی بهتر و همچنین خریدی با قیمت مقرون به صرفه، خرید اینترنتی راهی مناسب برای تهیه کتاب های کمک درسی محسوب می‌شود.
  • انتشارات خیلی سبز دارای کتاب‌های پرطرفدار به خصوص در درس زیست شناسی است که نزدیک به ۹۰ درصد دانش آموزان از این کتاب‌ها استفاده می‌کنند.
  • هم‌چنین این مجموعه برای شما با برگزاری جشنواره‌ها و تخفیف‌های فصلی در شبکه‌های اجتماعی خود شرایطی را ایجاد می‌کند که در هر روزی از سال امکان خرید کتاب به همراه تخفیف فراهم باشد.
  • از دیگر انتشارات برتر در سطح کشور، ‌می‌توان به انتشارات خیلی سبز اشاره داشت.
  • بی شک امروزه خرید اینترنتی کتاب در شهرهای شلوغ که معمولا افراد از ترافیک شکایت دارند، راهکاری مناسب می‌باشد.
در بانک کتاب کنکور، می توانید کتاب های مورد نظرتان را با تخفیف قابل ملاحظه‌ای بخرید. در سایت کتاب کنکور، شما می توانید به صورت آنلاین، از طریق تماس تلفنی، تلگرام یا به صورت حضوری فروشگاه آنلاین کتابکو خرید نمایید. تمایز و گوناگونی روش های خرید و همینطور پرداخت درب منزل، سهولت خرید کتاب در کتاب کنکور را افزایش داده و این سایت را نسبت به سایت های مشابه، متمایز می نماید. هم‌چنین این مجموعه برای شما با برگزاری جشنواره‌ها و تخفیف‌های فصلی در شبکه‌های اجتماعی خود شرایطی را ایجاد می‌کند که در هر روزی از سال امکان خرید کتاب به همراه تخفیف فراهم باشد. برای مثال از کتاب‌های فاخر ادبیات جهان هم‌چون صد سال تنهایی، بیگانه و طاعون گرفته تا کتاب‌های خودیاری و انگیزشی مانند ملت عشق، بیشعوری و هنر شفاف اندیشیدن در وبسایت کتابچی موجود است.

کتاب کنکور (

از جمله معروف ترین کتاب‌ها ‌می‌توان به کتاب‌های لقمه و جمع بندی مهر و ماه اشاره داشت که برای ماه‌های پایانی بسیار مناسب هستند. فروشگاه‌های زیادی دارای خدمات فروش کتاب کمک درسی هستند ‌و این امکان را برای دانش آموزان فراهم کرده‌اند تا کتاب‌های خود را به طور اینترنتی و آنلاین از سایت‌ها خریداری کنند. انتشارات مهروماه نیز به عنوان یکی از ناشران کتاب‌های کمک درسی در زمینه‌ی کتاب‌های تیزهوشان از بهترین‌هاست. ناشران فعال در عرصه‌ی کتاب‌های کمک درسی بسیارند؛ از جمله‌ی آنها می‌توان از انتشارات قلم چی، انتشارات مبتکران، نشر الگو، انتشارات فارآزمون، انتشارات خوشخوان، انتشارات تخته سیاه، نشر گل واژه، انتشارات واله، انتشارات گامی تا فرزانگان، انتشارات جویا مجد، انتشارات منتشران و … نام برد.

یکی از متداول ترین و بهترین روش های درس خواندن ،پیش خوانی متون قبل از آموزش توسط معلم است. پس از کامل شدن آموزش و دوره مطالب درسی باید به دنبال زدن تست های تالیفی قسمت مورد نظر باشیم. پس از زدن تست های مولف و تمرین مطالبی که خوانده ایم می توانیم نمونه سوالات کنکور را حل کنیم که مهم ترین بخش تمرین است.

آزمون شبیه ساز cpu هوش سرعت و دقت ششم پویش