کانسپت جدید کادیلاک Performance EV بسیار غیر الکتریکی به نظر می رسد

کانسپت جدید کادیلاک Performance EV بسیار غیر الکتریکی به نظر می رسد

کادیلاک در حال الکتریکی کردن خط تولید خود است، اما تا کنون تنها به تعداد زیادی کراس اوور، شاسی بلند و یک سدان عظیم تبدیل شده است. Celestiq 340000 دلاری به نظر می رسد که در حال تغییر است. حداقل تا جایی که به خودروهای مفهومی مربوط می شود.

این برند آمریکایی یک خودروی مفهومی جدید به نام Opulent Velocity را معرفی می‌کند که به نظر می‌رسد یک سدان یا کوپه کم شیب باشد. همه چیزهایی که کادیلاک در مورد آن به ما گفته است: این خودرو الکتریکی با آلایندگی صفر است، 20 سال از کادیلاک های سری V را جشن می گیرد و دارای نوت اگزوز است.

می توان امیدوار بود که این خودرو دارای موتور V8 باشد، اما من شک دارم. علیرغم ایجاد صدایی جسورانه در طول زمان، اگر من مجبور باشم شرط ببندم، این خودرو یک خودروی الکتریکی خواهد بود که چیزی شبیه به «اگزوز اتاقکی فراتزونیک» دوج دارد. جنرال موتورز در حال برنامه‌ریزی PHEV‌های بیشتری است، اما هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که برند کادیلاک – که اولین برند جنرال موتورز است که به طور کامل برقی می‌شود – بخشی از این طرح باشد.

ویدیوی بالا گویاترین چیز در مورد خودروی مفهومی است، اما در زیر تعدادی از بهترین عکس‌ها را کشیده‌ام و تصویری را که کادیلاک ارسال کرده است را درج کرده‌ام تا بتوانیم سعی کنیم به این چیز بهتر نگاه کنیم. حداقل یک کراس اوور نیست.

تنها چیز دیگری که کادیلاک گفت این است که ما در اواخر امسال بیشتر در مورد خودرو یاد خواهیم گرفت، که می تواند چندین ماه باشد. در هر صورت، به محض اینکه بیشتر بدانیم، شما اولین نفری خواهید بود که می‌دانید.

منبع: https://www.motor1.com/news/712152/cadillac-opulent-velocity-concept-vehicle/