در صنعت خودرو باید مشاغل آسان تری نسبت به ساختن نسخه ویژه مورگان وجود داشته باشد. زیبایی شناسی غیرقابل انکار بخش بزرگی از این است که چرا این برند بسیار مورد تحسین قرار گرفته است. بیش از حد از آن منحرف شوید و خطر بیگانه شدن طرفداران اختصاصی وجود دارد. با این حال، آن را خیلی کم تغییر دهید و آیتم کلکسیونر محدود شما ممکن است برای توجیه حق بیمه مشکل داشته باشد. و این قبل از اینکه شرکتی مانند Pininfarina را درگیر کند. مطمئناً آنها می خواهند نظری داشته باشند، وگرنه هیچ فایده ای نخواهد داشت. اما نمی توانند زیاده روی کنند. آخرین چیزی که هر کسی می خواهد، برخورد فرهنگ ها روی چهار چرخ است. چیزی که همه دنبال آن هستند بهترین هر دو جهان است.
امیدواریم همه بتوانیم موافق باشیم که Morgan Midsummer جدید به آن دست می یابد. این فوراً به عنوان محصول Malvern قابل تشخیص است، اما در عین حال یک چشم انداز بسیار متفاوت: زاویه عرشه عقب، مشخصات و، بله، چوب ساج، مطمئناً این میزان را تضمین می کند. این خودرو برای تجلیل از همه چیزهای خوب در مورد ساخت مربی وجود دارد، با صنعتگران و طراحان هر دو برند از وسایل دویدن آشنا – در این مورد، پلاس شش – استفاده میکنند و ظاهری هیجانانگیز بر روی آن میپوشانند. الهام از همه جا آمده است، از جمله قایق های تندرو ریوا، لانچیاهای کلاسیک طراحی شده توسط پینین فارینا و البته کاتالوگ پشتی مورگان. با دیدن Midsummer در فلز (و چوب)، واقعاً به همان اندازه که در تصاویر به نظر می رسد شگفت انگیز است.
این نام در واقع ممکن است مکان خوبی برای شروع باشد، این اولین مورگان در yonks است که Plus this، Aero آن، یا چیزی که سه چرخ را جشن میگیرد نیست. این به خودی خود قابل توجه است. اعتباری فراتر از یک رودستر بدون سقف است که در ماه ژوئن و ژوئیه نیز در بهترین حالت خود خواهد بود، زیرا تپه ای میان تابستان نزدیک به جاده Pickersleigh وجود دارد. زمانی که به عنوان یک مسیر آزمایشی برای برخی از ماگ های بسیار اولیه استفاده می شد. احتمالاً هنوز هم هست، در واقع. این به زیبایی بسیاری از جذابیتها را در بر میگیرد: ساخت اتوبوس، سنتی تقریباً به قدمت خود خودرو، اما برای قرن بیست و یکم، با معماری آلومینیومی CX مورگان در زیر آن.
با یک چوب کامل لوتا در بالا. اجتناب از گز هنگام نوشیدن در نیمه تابستان غیرممکن است، بنابراین باید به عنوان یک اولویت ذکر شود. چیزی که توضیح آن بدون تصاویر بسیار سخت است، در واقعیت زیباست. جایی که عرشه چیزی مانند رولزرویس می تواند کمی OTT به نظر برسد، در اینجا کاملاً کامل کننده فضای بارچتا (به یاد داشته باشید، قایق کوچک) است. از آنجایی که مورگان است، کارهای چوبی تعداد زیادی از ساعات ساخت را تشکیل می دهند (هدف این است که یک ساعت در هفته در 12 ماه آینده ساخته شود). جایی که قبلاً پنهان مانده بود، پینین فارینا پیشنهاد کرد که چنین بخش مهمی از میراث باید جشن گرفته شود و به نمایش گذاشته شود. چوب ساج قابل مشاهده در اطراف کابین از صدها لایه چوب ساج منتخب و با منبع پایدار با ضخامت بیش از 0.6 میلیمتر استفاده میکند که سپس روی هم لمینت میشوند تا بتوان آنها را مجسمهسازی کرد. لایه های بیشتر به معنای دوام بیشتر برای بخش های در معرض نیز است. هر نیمه تابستان دارای نه بخش چوب ساج (در مجموع 83 متر مربع) و بیش از 30 ساعت کار خواهد بود. تاپ های داشبورد دارای 126 لایه هستند.
چشمان خود را از چوب دور کنید، و به راحتی می توانید از اثر میله ای تقریبا داغ نیمه تابستان قدردانی کنید. اگرچه آهنگها شبیه به Plus Six هستند، اما طراحی مجدد باعث میشود آن را گستردهتر و پستتر – اما همچنین زیباتر – از هر مورگانی که اخیراً منتشر کردهایم به نظر برسد. (در مجموع پانل ها 250 ساعت کار می کنند). برای تأکید بر عرض؛ بالها برای نمای صاف آنقدر شیب دار نیستند. و چراغ های عقب در واقع به جای ایستادن مغرور، اندکی در صندوق عقب قرار می گیرند. تیم طراحی مورگان در مورد کاهش نویز بصری صحبت میکند، و جایی که کلیشه مورگان ممکن است هنوز بیش از حد کروم و چرخهای سیمی باشد، بسیار تمیز به نظر میرسد – در عین حال با حضور مغناطیسی. به طور دلگرم کننده ای، به ما گفته می شود که انتظار داشته باشیم که نشانه های Midsummer آن را به خودروهای تولید سری آینده نیز تبدیل کنند.
طراحی چرخها ظاهراً زمان زیادی طول نکشید تا بین دو طرف تصمیمگیری شود، و دوباره فضای مدرن و یکپارچهسازی با سیستمعامل را بسیار هوشمندانه به تصویر کشید. آنها سبک تر از رینگ Plus Six هستند و همچنین از نمایه ضخیم تر میشلین پایلوت اسپورت 5 برای پر کردن قوس های اصلاح شده استفاده می کنند و احساس رودستر قدیمی را به جلوه ای عالی می بخشند. جزئیات را ببینید – نه فقط چوب.
در مورد ورودی Pininfarina خارجی، باید توجه را به کلیدهای پیانو – دریچههای آلومینیومی دستساز مشکی الهامگرفته از طرحهای قدیمی Lancia – و همچنین نشانها جلب کرد. جایی که ما به «طراحی پینین فارینا» در برخی خودروها عادت کردهایم، «مید تابستان» «پینینفارینا فووریسری» را نشان میدهد – اولین باری که از آن استفاده میشود. این به معنای «خارج از سریال» است که نشان دهنده وضعیت مورگان به عنوان یک همکاری است. این یک پروژه کامل Pininfarina نیست، اگرچه همه آن مورگان نیز نیست. نمادهای جدید دوست داشتنی لمس خوبی هستند.
اگرچه دندههای دویدن میان تابستان از Plus Six – 340 اسب بخار بیامو مستقیم شش سرعته، با اتوماتیک هشت سرعته – با حذف هر سقفی که به معنای کاهش وزن باشد آشناست: وزن خشک مورد نظر فقط 1000 کیلوگرم است. مورگان جدید مجهز به دمپرهای نیترون نیز خواهد بود، که باید برخی از سرگردانی های گاه به گاه خودروی اهداکننده را برطرف کند. وعده “تجربه رانندگی خام و احشایی که مترادف با خودروهای اسپرت مورگان است” است. برای کسانی که نمی خواهند همه جا از کلاه ایمنی استفاده کنند، جلوپنجره قابل توجه تری ارائه خواهد شد و مجموعه چمدان Schedoni نیز در لیست گزینه ها قرار خواهد گرفت. هیچ چیز اضافی دیگری برای Midsummer در دسترس نخواهد بود، اگرچه طبیعتاً 50 مشتری این آزادی را خواهند داشت که هر رنگ و اثاثیه ای را که می خواهند انتخاب کنند. تعجب نکنید اگر تعداد کمی در این سفید مرواریدی زرق و برق دار ظاهر شوند.
در داخل، منشأ Midsummer کاملاً مشخص است، و این واقعیت که انتخابگر دنده بیامو در همه جا زنده مانده، حیف است. همانطور که گفته شد، این جزئیات است که واقعاً احساس را بالا می برد. برای مثال، شمارهگیریهای جدیدی وجود دارند که گفته میشود کار با ECUهای مدرن کابوس است – یا در بیانیه مطبوعاتی “نیاز به ارزیابی مجدد الکترونیکی کامل” است – اما برای فونت کلاسیک و رنگ سفید مایل به تلاش ارزش دارد. فرمان نیز تغییر کرده است، ظروفتر از حد معمول و با مراکز آلومینیوم فورج – در نتیجه بهطور ملموستری گرانتر به نظر میرسد.
چیزی که در مورد Midsummer، حتی ثابت، بسیار هیجان انگیز است، این است که هر چه طولانی تر نگاه کنید، لذت بیشتری خواهید داشت. امیدواریم که این مورگان ها مورد استفاده و راندن قرار گیرند، اما اگر زمانی بتوان یک خودرو را صرفاً به عنوان یک جسم ثابت قدردانی کرد، این همان است. هیچ چیز نیز زائد نیست. کلیدهای پیانو به بیرون کشیدن هوا از کاپوت کمک میکنند، ظاهر زیبای جدید آیرودینامیکتر است و دریچههای جلو همگی به جریان هوا کمک میکنند. این طراحی به خاطر طراحی نیست، زیرا زمانی که دو برند با هم جفت میشوند و میخواهند تأثیرشان مشخص شود، همیشه باید نگرانکننده باشد. از جایی که ما ایستاده ایم، Midsummer ادغام کاملی از کارهایی است که مورگان و پینین فارینا به خوبی انجام می دهند. این در اواخر تابستان در جشنواره سرعت خواهد بود، و ما از شما خواهش میکنیم که به تماشای آن بروید – عکسها، به همان اندازه که دوستداشتنی هستند، آن را کاملاً رعایت نکنید. شما بیش از حد انتظار در غرفه مورگان خواهید بود، تضمینی.
ماسیمو فومارولا، مدیرعامل مورگان در مورد خودروی جدید گفت: «ما بسیار مفتخریم که Midsummer را ارائه میکنیم، پروژهای ویژه با اجرای محدود که دو قرن را جشن میگیرد. مربیگری و تجسم ارزش های اصلی مورگان و اوج مهارت های صنایع دستی نیروی کار با استعداد آن است.
اواسط تابستان به افراد مشتاقی اختصاص دارد که از تجربه رانندگی غیرمتعارف، حسی و آنالوگ لذت می برند. با شناسایی و تفسیر مجدد آرمان های تحسین شده مورگان، مید تابستان میراث ما را به زیبایی شناسی جذاب، پیچیده و جاودانه تبدیل می کند. یک سال – یا حتی فقط چند ماه – مطمئناً زمان زیادی برای انتظار 50 نفر خوش شانس خواهد بود.
منبع: https://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=48530