Mini Cooper SE 2024 | بررسی PH
انتشار: شهریور 04، 1403
بروزرسانی: 03 تیر 1404

Mini Cooper SE 2024 | بررسی PH


ماشین خوب، مینی الکتریک قدیمی. در جایی که برخی از گزینه های جایگزین به دنبال اختراع مجدد خودروی کوچک با باتری بودند، معرفی مینی مانند افزودن یک آپشن دیزلی بدون مشکل بود. الکتریک مانند یک مینی رانندگی می کرد، شبیه یک مینی به نظر می رسید و مانند یک مینی احساس می کرد - تا حد زیادی جای کار دارد. مانا از بهشت \u200b\u200bبرای کارگزاران املاک در سراسر کشور، و اثبات اینکه قدرت بنزین پیش نیازی برای تفریح \u200b\u200bنیست.

اما این حس وجود داشت که آن ماشین یک انگشت پا در آب EV (اگر این قیاس کارساز باشد) برای Mini، با برد متوسط \u200b\u200bو هیچ گونه صورتحساب کوپر وجود داشت. تقریباً این بود که ببینیم آیا مردم این ایده را خواهند پذیرفت یا خیر. یک راه اندازی نرم در صورتی که چیزی جلوتر از معامله واقعی خراب شود. خب، مردم مطمئناً این ایده را پذیرفتند، و اکنون ما معامله واقعی را داریم، با برد بیشتر، مقداری قدرت بیشتر و حتی نشان کوپر S. آیا این زمانی است که مینی برقی از راه می رسد؟

احتمالاً شما در ظاهر J01 Mini جدید ولرمی دارید (بله، ما اکنون به J-numbers هستیم)، خودروی کوچکی که اکنون در مقایسه با روزهای سفت قدیم کمی پف کرده و پف کرده است. با توجه به ارزشش، خودروی آزمایشی ما در بریتانیا دارای یک آئروکیت JCW است که کمک می کند کمی نگرش بسیار مورد نیاز را به آن اضافه کند. اما حتی کسانی که از افزایش وزن قابل توجه نسبت به آخرین Electric اطلاعی نداشتند، احتمالاً تصور می کردند که این افزایش وزن وجود دارد.

هر گونه نگرانی در مورد بیرون باید هنگام ارائه با فضای داخلی جدید فراموش شود. راننده به دلیل باتری ها به اندازه گذشته پایین نمی نشیند و فرمان حتی چاق تر از همیشه است، اگرچه احتمالاً از زمان معرفی 1275 GT این موضوع گفته شده است. موقعیت رانندگی اساساً بسیار خوب است. همچنین از جنبه مثبت، این یک محیط رانندگی است که سبک و عملکرد را بهتر از بسیاری دیگر ترکیب می کند، شفافیت صفحه نمایش و استفاده آزادانه از پارچه در سرتاسر باعث می شود مینی حتی گران تر از آنچه هست احساس شود. فقدان تونل انتقال به این معنی است که واقعاً جادار به نظر می رسد، پد شارژ بی سیم به اندازه کافی بزرگ است (و در واقع شارژ می شود) و سوئیچ های کلید باقی می مانند. صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی OLED مرکزی 240 میلی متری، با شکوه به نظر می رسد و استفاده از آن بسیار خوب است. برخی از نمادها می توانند بزرگتر باشند و کمی سریعتر پاسخ دهند. اما پیش از این هرگز یک مینی، که به خاطر حس کلی شیک بودنش شهرت دارد، این گران قیمت بودن را حس نکرده بود - این یک قدم واقعی است.

این Cooper SE از Electric قبلی تقلید می کند و احساس می کند که از همان حیاط اول رانندگی می کند. این ماشین مشتاق، تیره و مشتاق است، فرمان فوق العاده پاسخگو است و ماشین به این ورودی ها زنده است. برخی پیشنهاد کرده اند که افزایش وزن باعث می شود به طور قابل توجهی نسبت به خودروی قدیمی کمتر چابک تر احساس شود. اظهار نظر با هیچ مرجعی در مورد درایوهای قبل از کووید دشوار است، اما هرگز نقطه ای وجود نداشت که این Mini بسیار سنگین به نظر برسد. سازنده آن ممکن است در طول سال ها توصیف «کارت» را به کلیشه تبدیل کرده باشد، اما استفاده از آن را در اینجا توجیه کرده است. آنقدر واضح است که سرگرم کننده به نظر برسد.

حتی با وجود کیلوهای اضافی، قدرت بزرگ (با باتری 49.2 کیلووات ساعتی که بیش از 20 کیلووات ساعت قابل استفاده اضافه می کند) به این معنی است که این SE همیشه کمی سریع تر و فوری تر از مدل قدیمی است. در کمترین زمان ممکن به سرعت 80 مایل در ساعت می رسد. در حال حاضر نیز قطعاً سر و صدایی وجود دارد، که با نبود آن در اولین بار مشخص بود. به نظر می رسد هفت «تجربه رانندگی» - Core، Go Kart، بی انتها، سبز، زنده، متعادل، شخصی - همه دارای امضای صوتی خاص خود هستند، غر زدن و هق هق، فریاد زدن و زمزمه کردن - همه اینها بیشتر مکمل تجربه در اینجا هستند. در BMW های بزرگتر دارای نشان i. بسیاری از مینی های قرن بیست و یکمی با صداهای تقویت شده با برخی توضیحات سرگرم شده اند، بنابراین قطعاً از همان پارچه بریده شده به نظر می رسد.

همان کیفیت کمی شلوغ تقریباً همیشه در سواری وجود دارد، به خوبی میرا شده، اما هرگز دقیقاً آرامش بخش نیست - احتمالاً با جرم اضافی تشدید می شود. شما احتمالاً برای مشغله کاری با یک Mini ثبت نام کرده اید، و به جای یک کوپر اس کسل کننده، با این سفتی و ظرافت ثبت نام کرده اید. پرت کردن آن در اطراف نیز لذتی دارد، تمایل به چرخش با بالابر و به اندازه کافی وزیدن از طریق چرخ تحت قدرت. برای اینکه بدانید سوار یک مینی سریع و جلو محرک هستید. پدال ترمز به جای اینکه عالی باشد، خوب است، اگرچه حالت regen نسبتاً شدید به این معنی است که رفتن بدون تنظیمات قابل قبول است. SE بسیاری از موارد خوب در مورد Electric را حفظ کرده است و در عین حال به برخی از نقاط ضعف آن پرداخته است. مطمئناً اگر می توانست این کار را با وزن کمتر از 1500 کیلوگرم انجام دهد، خوب بود، اما ما در دنیایی از ابرخودروهای لامبورگینی دو تنی، M5 های 2.5 تنی و دیفندرزها با وزن 3000 کیلوگرم زندگی می کنیم. شاید 1600 کیلوگرم کاملاً فاحش نباشد.

به دلیل تفاوت های موجود در هر حالت، با نمایشگرهای جدید و حس متفاوت به خودرو، به نظر می رسد در SE چیزهای بیشتری نسبت به الکتریک وجود دارد. و با برخی از خودروهای مشابه که احساس می کنند در عرض پنج دقیقه کشف می شوند. اگرچه یک چیز نزدیک است، اما SE درایو بهتری نسبت به Cupra Born VZ قدرتمندتر و محرک عقب بود که اخیراً آزمایش کردیم. مانند بسیاری از مینی های خوب، شما را تشویق می کند تا سخت تر، سریع تر رانندگی کنید - و اکنون کمی دورتر نیز.

اگرچه الکتریک عالی بود، اما هیچ کس نمی توانست بگوید که با یک شارژ بسیار جلو رفت. و در حالی که این مورد نیاز به کیلوهای بیشتری برای این امتیاز دارد، بردی در مخزن دارد. اکنون می توان آن را به جای یک دور زدن شهری، به عنوان یک رویداد روزمره، در تمام فصول، هر سناریویی در نظر گرفت. رسماً 240 مایل را طی خواهد کرد، خودروی آزمایشی ما 220 را با یک باک پر نشان داد، و میانگین کمی بیشتر از چهار مایل در هر کیلووات ساعت، بیش از 200 مایل را طی می کند. با توجه به 3 مایل/کیلووات ساعت رانندگی قابل دستیابی مانند یک تست آزمایشی برای The Italian Job بود، به نظر می رسد که قابل انجام باشد.

که شما را با یک EV کوچک بسیار مطلوب رها می کند. هرچند مینی الکتریک سبک، روشن و مجهز به i3 قابل ستایش بود، برد WLTP کمتر از 150 مایل مانع جذابیت آن شد. بنگرید که خودروهای برقی هوشمند و باحال با برد کم چه عملکردی داشته اند، مزدا MX-30 و هوندا e از همه مهمتر. واضح است که در خارج از یک شهر بزرگ، جذابیت را به خطر می اندازد. بله، این یک مینی الکتریکی گران تر و سنگین تر است، هرچند که جذابیت بسیار گسترده تری نسبت به قبل دارد. علاوه بر این، تقریباً تمام ویژگی هایی که تجربه مینی مدرن را مشخص می کنند، وجود دارند و درست هستند، از جمله سرزندگی که خریداران انتظار دارند. منتظر دیدن تعداد زیادی از آنها در کوتاه مدت باشید. بیایید فقط امیدوار باشیم که آشنایی روی ظاهر اثر جادویی داشته باشد.

مشخصات | MINI COOPER SE 2024

موتور: باتری 54.2 کیلووات ساعت (شکل ناخالص؛ 49.2 کیلووات ساعت خالص)، تک موتور الکتریکی
انتقال: تک سرعته اتوماتیک، دیفرانسیل جلو
قدرت (hp): 218
گشتاور (پوند فوت): 243
0-62 مایل در ساعت: 6.7 ثانیه
حداکثر سرعت: 106 مایل در ساعت
وزن: 1605 کیلوگرم
MPG: برد WLTP 244 مایل، حداکثر نرخ شارژ 95 کیلووات
CO2: 0g/km (رانندگی)، 4.1-4.4mi/kWh ادعا شده
قیمت: 34500 پوند (کلاسیک؛ انحصاری 36700 پوند، اسپورت 38000 پوند)


منبع: https://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=48910