
بروزرسانی: 03 تیر 1404
Mercedes-AMG CLE 53 کابریولت 2024 | بررسی PH
وسعت توانایی. این می تواند یک تعقیب خطرناک در گوشه جهان ما باشد، ماشینی که برای افراد زیادی چیزهای زیادی دارد. برای هر Golf R Estate، یک Meriva VXR وجود دارد. و با این حال این دقیقا همان پیگیری است که ما در اینجا با آن ارائه شده ایم. مرسدس AMG CLE 53 کابریولت یک خودروی لوکس کانورتیبل چهار صندلی با کشش 4WD و اگر نگوییم کل عملکرد، فراوان است. با این حال، ما هر دو مدل CLE کابریو و CLE 53 کوپه را رانندگی کرده ایم و با متقاعد شدن هر دوی این خودروها بیرون آمدیم. پس ادغام این دو ممکن است دردسرساز باشد.
استخوان های این 53 جدید قوی هستند و می توانند بازبینی شوند. یک موتور 3.0 لیتری شش توربو مستقیم آغشته به فناوری هیبریدی ملایم با کمی تاخیر به حداکثر قدرت 449 اسب بخار و 443 پوند فوت می رسد. این خودرو از طریق یک 9 سرعته اتوماتیک به یک سیستم چهارچرخ متحرک با سمت عقب حرکت می کند. فرمان چرخ های عقب، دیسک های ترمز بزرگ و تهویه شونده و میشلن های ترکیبی سفارشی، جدیت بیش از 53 مدل قدیمی را افزایش می دهند، و همچنین بدنه های شیک و جذاب برای قرار دادن مسیرهای عریض تر آن. اینها 58 میلی متر جلو، 75 میلی متر عقب را نسبت به یک CLE استاندارد افزایش می دهند تا ثابت کنند که این فقط یک ECU نیست. قوس هایی که در کوپه بسیار شیطون به نظر می رسند، حتی بیشتر شبیه باسن یک بدنه کانورتیبل کلاسیک هستند.
عنصر کابریو به معنای سقف پارچه ای وسیعی است که در عرض 20 ثانیه روی چهار صندلی با اندازه معقول باز می شود و با سرعتی کمتر از 37 مایل در ساعت، به طرز چشمگیری خاموش می شود. Aircap و Airscarf استاندارد هستند، اولی با فشردن یک دکمه، یک جفت از عناصر انحراف باد ناخوشایند را به نمایش می گذارد، دومی به طرز اغواکننده ای هوای گرم را بر روی گردن مسافران صندلی جلو تنفس می کند تا امکان رانندگی از بالا به پایین را حتی در زمستان فراهم کند.
سرنشینان عقب؟ آنها اکنون هر کدام یک کیسه هوای سر دارند. امیدوارم چیزی که آنها نتوانند آن را امتحان کنند. در واقع، تغییر از کوپه به کابریولت به طور طبیعی نیاز به تغییر ساختار در زیر پوست و افزودن گابین های محافظ واژگونی دارد که منجر به افزایش 110 کیلوگرمی وزن می شود. در مقایسه با افزایش قیمت 4000 پوندی آن بسیار ساده است.
با زمان بندی کمیک، یک حرکت آفتابی از بریتانیا من را به باران و بادهای دراماتیک در کاستا دل سول برای راه اندازی مطبوعاتی Merc هدایت می کند. رودخانه های آبی که از سنگفرش های ماربلا می گذرند، صرفاً طعمی از شرایط تاریکی هستند که در تپه های روندا در انتظارم هستند. آب و هوا هرگز واقعاً خوب نمی شود و بنابراین بازجویی کاملی از اصلاحات سقف باز و هندلینگ محدود در مه پنهان می ماند که تا جلوپنجره تهاجمی آن می چرخد (یک نشان کوچک و درجه یک AMG که بالای آن بزرگ و پر از حسگر قرار دارد. ستاره مرسدس بنز).
با این حال، این احتمالاً یک آزمایش حتی سخت تر از ماشین است. یک AMG با سقف پارچه ای که در چشم طوفان بی قرار می ماند، مطمئناً مجهز به - بله - وسعت توانایی است. اینجا به صورت دسته جمعی است، هرچند مسلماً به قیمت شخصیت واقعی و گیج کننده. اینکه فقط با آرامی در Comfort بچرخید (از پنج حالت رانندگی اصلی آن، هر چند که هر کدام به طور نامحدودی قابل تنظیم هستند)، احتمالاً نشان می دهد که آتش به همان اندازه که می تواند در قلب این ماشین شعله ور نیست، سخت نیست.
هرچند ماهرانه رانندگی می کند. همانطور که با دوقلو سقف سخت خود دریافتیم، این خودرویی است که خط متقاعد کننده تری را بین Mercs معمولی و AMG های تمام سوراخ نسبت به 43s و 53s یک نسل قبل از خود طی می کند، نشان Affalterbach روی دماغه اش احساس نمی کند که در جای خود قرار نگیرد. این تصور از طریق Sport و Sport+ به خوبی افزایش می یابد، موتور به طور قابل توجهی از نظر پاسخ و صدا تیزتر است و گیربکس مایل به گرفتن دنده های پایین با تعهد گاه و بیگاه است. اگرچه این موتور شش کلاسیک نیست، اما به خوبی می چرخد \u200b\u200bو صدایی تولید می کند که در بازار فعلی کاملاً مورد استقبال قرار می گیرد. حداقل زمانی که آن چهار سیلندر بحث برانگیز C63 هنوز وجود دارد.
ترمزها – دیسک های 370 میلی متری در جلو، 360 میلی متری عقب – مانند فرمان چهار چرخ، وزن 2.1 تنی را کنترل می کنند. واکنش های اولیه آن در اطراف مینی گرداب ها و در میان شهرهای کم پیچ و خم کمی کالیبره می شود، اگرچه با سرعت طبیعی تر به نظر می رسد زیرا عملاً در پیچ های دنده دوم و سوم به طول و جرم می خورد.
هوای خشک تر پتانسیل بسته اختیاری Pro Performance Package را نیز نشان می دهد، که Alcantara مصنوعی را روی فرمان می پوشاند و در عین حال ششمین حالت رانندگی، Race را اضافه می کند تا زمان 0-62 را کاهش دهد و حالت Drift را باز کند. این واقعیت که پس از خاموش شدن وسایل کمکی پایداری الکترونیکی فقط یک خودروی RWD است، بیشتر تمایل من به استفاده از آن را خفه می کند - به خصوص در جنوب مرطوب اسپانیای خیس. سیستم 4Matic+ به اندازه کافی از قسمت عقب استفاده می کند که به هر حال به این خودرو کمک می کند.
آیا CLE 53 به دلیل چرخاندن درب خود دچار مشکل می شود؟ اگر واقعاً به دنبال آن بگردید کمی لرز پیدا می شود و دقتی کمتر از آن چیزی که من به یاد دارم در فرمانش. سواری احتمالاً با کمی وزن اضافی برای کنترل نیز پیچیده تر می شود و در آن حالت های رانندگی باریک تر احساس می شود. اما بیایید آن را در خاک بریتانیا به درستی ارزیابی کنیم - جایی که کوپه تا کنون واقعاً ما را با آرامش خود تحت تأثیر قرار داده است.
ظرافت در لحظات کوتاهی که می توانم سقف را قرار دهم، هرگونه نرم شدن تمرکز را جبران می کند. می توانید بین محیط خنک سفر دریایی، جایی که مکالمه با مسافرانتان آسان است، یا نقطه گذاری در سکوت با تغییر دنده خوب، یکی را انتخاب کنید. زمزمه می کند اگر در ورزش یا بالاتر هستید. سیستم Aircap مانند زمانی که Cam T با سقف نرم استاندارد در ماه آوریل رانندگی کرد، حتی با وجود بادهای امروزی، همچنان زائد به نظر می رسد. که بیشتر به منزله تعریفی است که نشان می دهد چقدر ماشین از جعبه خارج شده است تا حفاری در مورد مهندسان بیش از حد مرک.
نقطه گیر اصلی قیمت است که از 77075 پوند شروع می شود، اما وقتی شروع به بررسی آپشن ها کردید مانند یک دستگاه میوه خوری به دور خود می چرخد، بسته عملکردی 7500 پوندی (!) که برای راه اندازی جعبه آپشن های خود در بریتانیا نیاز به تریم Night Edition گران قیمت دارد. ماشین ها گستاخ. اگر می خواهید حالت مسابقه ای داشته باشید، این یک ماشین 90 هزار پوندی است، قیمتی که در آن تعداد کمی از پلاستیک های داخلی شروع به احساس می کنند. این همچنین مقدار زیادی پول نقد برای چیزی است که، حداقل به نظر من، بیشتر شبیه کلاس C است تا E - حتی اگر CLE با موفقیت بهترین ها را از هر دو پیشین خود ترکیب کند. اما این بهایی است که برای چنین قابلیت گسترده ای می پردازید.
مشخصات | Mercedes-AMG CLE 53 4Matic+ کابریولت 2024
موتور: 2999 سی سی شش سیلندر، توربوشارژ، هیبریدی ملایم
انتقال: 9 سرعته اتوماتیک، تمام چرخ متحرک (حالت RWD اختیاری)
قدرت (hp): 449 @ 5800rpm-6100rpm
گشتاور (پوند فوت): 413 @ 2200rpm-5000rpm (443 با افزایش بیش از حد)
0-62 مایل در ساعت: 4.4 ثانیه (4.2 اختیاری)
حداکثر سرعت: 155 مایل در ساعت (اختیاری 168 مایل در ساعت)
وزن: 2110 کیلوگرم
MPG: 29.5
CO2: 218 گرم در کیلومتر
قیمت: از 77075 پوند
منبع: https://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=49119