تا زمانی که آن را نسخه ماشین عضلانی الکتریکی نکنید، جعلی است
- دوج صدای نهایی چارجر دیتونا 2024 را معرفی کرد.
- این باید واکنش های متفاوتی را به همراه داشته باشد زیرا سعی می کند هم کلاسیک و هم آینده نگر باشد.
- علاوه بر آشکار ساختن صدای ماشین، دوج یک سری ویدیویی ۲۰ قسمتی جدید را معرفی کرد که این مدل را برجسته میکند.
دوج چلنجر خروجی را به عنوان یک «ماشین عضلانی اصیل و در عین حال مدرن» معرفی کرد، اما زمان تغییر کرده است. این مدل با یک شارژر دو در جدید جایگزین شده و به عنوان یک خودروی برقی عرضه می شود.
اگر یک هشتاد به اندازه کافی نبود، اصالت از بین رفته است. هیچ نمونه ای بهتر از صدای Charger Daytona برای آن وجود ندارد.
بیشتر: Dodge Charger Daytona 2024 از 59595 دلار شروع می شود
ما در یک لحظه به جزئیات خواهیم رسید، اما قبل از خواندن در مورد هذل بازاریابی و نظرات تفرقه انگیز، فقط به آن گوش دهید. چه صدایی دارد؟ صداش خوبه یا بد؟
در حالی که هر کس به نتیجه گیری خود می رسد، به نظر می رسد یک کیسه مختلط است. در شرایط خاص، اگزوز اتاقکی Fratzonic کار قابل احترامی را برای بازسازی صدای ماشین عضلانی سنتی انجام می دهد. آیا کامل است؟ نه، اما هنوز نسبتا خوب است.
متأسفانه، همیشه اینطور نیست زیرا گاهی اوقات عجیب یا کمی بیش از حد آینده نگر به نظر می رسد. صدای راهاندازی نیز شبیه به صدای پیشنمایش شده توسط کانسپت Charger Daytona SRT به نظر میرسد، بنابراین جعلی و نامناسب است. همچنین مانند این است که تیم نمیتوانست تصمیم بگیرد که آیا میخواهد صدای ماشین عضلانی را تکرار کند یا به یک مسیر جدید آیندهنگر برود، بنابراین آنها کمی از هر دوی این کارها را به جلوهای ناخوشایند انجام دادند.
البته، همانطور که مت مک آلیر، مدیر عامل شرکت، گفت که اگزوز فراتزونیک دارای “غرش خام” است و “روح آدرنالین” را به مشتریان ارائه می دهد، اینطور نیست. این صدا توسط دو مبدل با پهنای باند فوق العاده با کارایی بالا همراه با رادیاتورهای غیرفعال دوگانه Fratzonic Chamber ایجاد می شود که همگی در یک محفظه سفارشی قرار دارند و توسط یک تقویت کننده اختصاصی با توان حداکثر 600 وات تغذیه می شوند.
برای انعکاس بهتر اتفاقات، این سیستم “ورودی های راننده و وسیله نقلیه – مانند موقعیت پدال گاز، سرعت و گشتاور خروجی – را برای ارائه صداهای عملکردی چارجر دیتونا” ترکیب می کند. در واقع، هر چه سریعتر رانندگی کنید، صداها بلندتر می شوند. با این حال، مجموعه ای از “سناریوهای صدا” وجود دارد و تجربه بسته به حالت درایو انتخاب شده تغییر می کند.
Dodge همچنین حالت مخفی کاری را ارائه می دهد که ظاهراً همه چیزهای غیر منطقی را خاموش می کند. بهعنوان «کاملاً بیصدا» نامگذاری شده است و احتمالاً تجربهای از خودروهای الکتریکی سنتیتر را ارائه میدهد.
علاوه بر فاش کردن صدای ماشین، دوج یک سری ویدیویی ۲۰ قسمتی جدید را معرفی کرد که «جنبهها و ویژگیهای متحول کننده بازی» چارجر ۲۰۲۴ را برجسته میکند. ویدیوی اول به صورت یک آگهی تبلیغاتی 37 ثانیه ای منتشر می شود، بنابراین ممکن است نخواهید تا 19 هفته آینده روی لبه صندلی خود بنشینید.
به عنوان یک تازگی، شارژر دیتونا 2024 از 59595 دلار شروع می شود و دارای بسته باتری 100.5 کیلووات ساعتی و همچنین سیستم چهار چرخ متحرک دو موتوره است. R/T تا 496 اسب بخار (370 کیلووات / 503 اسب بخار) تولید می کند، در حالی که Scat Pack تا 670 اسب بخار (500 کیلووات / 679 اسب بخار) تولید می کند. این مدل ها همچنین بردی تا 317 مایل (510 کیلومتر) را ارائه می دهند.
منبع: https://www.carscoops.com/2024/08/2024-dodge-charger-daytona-manages-to-sound-okay-and-terrible-at-the-same-time/