کناف آشپزخانه در کیش شرکت ساختمانی آذین پیمان کیش-کناف آوگون

در عصر مدرن طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان ها از اهمیت بالایی برخوردار است. یک مدل بسیار زیبای دیگر از کناف سقف آشپزخانه مدرن، اما این بار با پیچیدگی به مراتب بیشتر و برجسته تر که همه نگاه ها را سریعا به خود جذب می کند. چیزی که در مورد این آشپزخانه بسیار حائز اهمیت است نحوه استفاده از سقف کناف در یک فضای بشدت کوچک است. آشپزخانه آپارتمان های امروزی تقریبا همین اندازه هستند بنابراین مدل زیر می تواند ایده بسیار خوبی برای اجرا در آشپزخانه های کوچک و مدرن ایرانی باشد. از آنجایی که سبک طراحی مدرن است سقف نیز از شکلی گوشه دار با خطوط صاف و مستقیم استفاده کرده تا در هماهنگی کامل با کابینت های مدرن آشپزخانه باشد. یکی از معدود طرح های سقف کناف که در آشپزخانه ای مدرن بکار گرفته شده است، همانطور که در شکل زیر مشاهده می کنید کابینت های این آشپزخانه سبکی کاملا مدرن دارند و حتی درون قفسه های باز نیز از وسایل تزیینی کم و ساده استفاده شده است.

انسان همیشه به دنبال تغییر می باشد و با گذر زمان طرح و مدل های مختلف برای تمام وسایل و المان های اطرافمان به وجود می آید. این تغییرات را براحتی در صنعت طراحی داخلی و دکوراسیون نیز می توان احساس نمود. به عنوان مثال، طرح های مدرن این تایل ها از جمله مواردی هستند که همگام با تغییرات این حوزه تولید و به بازار ارائه شده اند.

جدیدترین مدل های طراحی استخر کوچک برای حیاط خانه

یکی از مهم ترین مسائلی که حین اجرای کناف آشپزخانه باید به آن توجه کنید؛ ابعاد و متراژ محیط آشپزخانه است. به عنوان مثال اگر آشپزخانه ی شما کوچک است پس باید به سراغ کناف های ساده بروید تا فضای آشپزخانه شما دلباز تر شود. به کار بردن مدل‌های پیچیده با طرح های جزئی برای طراحی سقف آشپزخانه کوچک به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. اما اگر آشپزخانه ی شما بزرگ است، دستتان برای انتخاب طرح کناف باز و آزادی عملتان بیشتر است.

کناف آشپزخانه در کیش شرکت ساختمانی آذین پیمان کیش-کناف آوگون طراحی و اجرای هر کدام از موارد گفته شده یک پروسه مهم و ضروری است که احتیاج به شناخت و آگاهی شما نسبت به انواع و مدل های متنوع کابینت ها ، کفپوش ها و سقف های کاذب دارد. در این مقاله مدل های مختلف کناف آشپزخانه جدید ۲۰۲۱ را قرار داده ایم تا با بررسی آنها به طرح نهایی سقف آشپزخانه منزل خود برسید. نمونه زیر در درون سقف کاذب از گچبری‌هایی خاص و شیک استفاده کرده است که این اتفاق فضای اشپزخانه را متفاوت تر از اشپزخانه‌های دیگر جلوه می‌دهد. از سوی دیگر اگر آشپزخانه شما کوچک است و فضای محدودی دارید، بهتر است از طرح‌های شلوغ و برجسته صرف نظر کنید چون فضا دلگیر و شلوغ جلوه می‌کند.

در ادامه تعدادی از مدل های طراحی سقف با کناف را نام برده‌ایم که می‌توانید آن‌ها را برای طراحی سقف آشپزخانه نیز به کار ببرید. کناف ها متریال مدرنی است که این روزها اجرای آن در آشپزخانه طرفداران زیادی دارد. چرا که آشپزخانه قلب دوم و به نوعی قلب تپنده خانه بوده و اعضای خانواده زمان زیادی از روز را در این فضا سپری می کنند. در انتخاب انواع کناف برای آشپزخانه، رنگ نیز از دیگر مواردی است که باید در انتخاب آن دقت بالایی داشت. آشپزخانه فضایی پر از کابینت بوده که به خودی خود شلوغ است، پس پیشنهاد می شود تا برای سقف از کناف هایی با طرح های ساده و خلوت استفاده کنید تا از شلوغی فضا کم شود. استفاده از کناف سقف ساده برای آشپزخانه، زیبایی آشپزخانه شما را چندین برابر می کند.

لطفا با توجه به تغییرات دائمی قیمتها قبل از خرید، تلفنی استعلام بگیرید . مدت زمان انجام هر پروژه متفاوت بوده و به تعداد و ابعاد فضاها و نوع طراحی انتخابی شما بستگی دارد. شما می توانید با شماره تلفن ۹۱۰۰۷۰۰۵-۰۲۱با شارین آرک در تماس باشید. همچنین در شهر تهران برای سفارش کناف می توانید به خیابان سهروردی جنوبی، خیابان کلهر، خیابان قزوین خیابان شهید برادران حسنی، خیابان ابن سینا و تهرانپارس چهارراه سیدالشهدا نبش کوچه داوود آبادی، مراجعه فرمایید. در نوع اول ابتدا پروفیل های F47 باربر به فاصله 80 سانتی متر از یکدیگر و با استفاده از آویز U36 که از سقف اصلی گرفته شده، قرار می گیرند. سپس پروفیل های F47 پانل خور عمود بر آن به فاصله حداکثر 50 سانتی متر از هم توسط بست کلیپس به پروفیل های باربر قفل می شوند.

در مرحله بعدی سطح را رگلاژ کرده و تایل های باقی مانده سقف نصب می شوند. از مزیت های این ساختار سقف کناف کاری نسبت به ساختار یکپارچه، امکان دسترسی به فضای بالای سقف و تعمیر آسان آن می باشد. طرح های کناف کاری سقف بسیار متنوع بوده و با توجه به درخواست مشتری قابل اجرا است. برای اجرای کناف کاری سقف ساده می توان از اشکال و خطوط ساده استفاده کرد. یک روش جدید در طراحی دکوراسیون ایرانی استفاده از سقف کناف می باشد. از سبک مدرن خارج شویم و به آشپزخانه ای به سبک امروزی برویم سبکی که تلفیقی از عناصر کلاسیک و مدرن است که البته جنبه کلاسیک آن حضور پر رنگ تری دارد.

سقف کناف آشپزخانه چوبی و شیشه‌ ای

ما در این مقاله انواع مدل کناف آشپزخانه جدید 2022 را قرار داده ایم تا با بررسی آن‌ها به طرحی نهایی برای سقف آشپزخانه منزلتان برسید. در این مقاله انواع مدل کناف آشپزخانه جدید 2022 را قرار داده ایم تا با بررسی آن‌ها به طرحی نهایی برای سقف آشپزخانه منزلتان برسید. مراکز زیادی در تهران و اصفهان به کناف کاری مشغول هستند که با مراجعه به آن ها می توانید نسبت به کناف کاری سقف منزل خود اقدام نمایید و نمونه مورد نظر را سفارش دهید. از سقف کناف می توان در قسمت های مختلف ساختمان استفاده کرد همانطور که اشاره کردیم سقف کناف دارای مزیت هایی می باشد که باعث شده است در میان همگان دارای طرفداران بسیاری باشد. بنابراین بهتر است شما از طرح کناف سقف جدید برای طراحی و تزیین سقف منزل خود استفاده کنید.

این نوع از کناف سقف از نظر طرح و مدل دارای تنوع زیادی بوده و بر همین اساس کاربردهای مختلفی برای آنها ارائه کناف سقف اشپزخانه و پذیرایی میشود. کارانا در ادامه عکس، مدل و طرح های کناف سقف آشپز خانه 2021 مدرن و کلاسیک برای آشپزخانه های بزرگ و کوچک را ارائه خواهد داد. کناف قابلیت اجرا در مدل های مختلف ، متناسب با نوع طرح مورد نظر شما را دارد. از این رو می توان مدل ها و طرح های خاص و منحصر به فرد را به همراه نورپردازی زیبا برای هر اشپزخانه متناسب با نوع دکور ، سلیقه مشتری و … اجرا کرد. در سقف کناف اشپزخانه می توان با کمی خلاقیت نورپردازی زیبایی را خلق کرد که جذابیت اشپزخانه را دو چندان می کند.

  • با اجرای کناف آشپزخانه به جای سنگ کاری، گچ کاری به روش سنتی و … علاوه بر اینکه در هزینه ها صرفه جویی میشود؛ بلکه این پروژه در کوتاه ترین زمان ممکن به پایان میرسید.
  • اگر به دنبال طراحی متنوع سقف خانه خود هستید پیشنهاد می شود از جدیدترین طرح های کناف سقف استفاده کنید، چرا که طرح های جدید کاملا بروز هستند و می توانند ظاهر خانه شما را مدرن و چشم نواز کنند‌.
  • این نوع سقف جزء شیوه های نسبتا جدید در طراحی و دکوراسیون ایرانی می باشد که روزانه به تعداد علاقه مندان آن افزوده می شود.
  • آشپزخانه قلب خانه است و طراحی و چیدمان آن روی دکوراسیون داخلی کل فضای خانه تاثیر می گذارد .