پلنیوم باکس Archives پدیده تهویه آذر

© هرگونه کُپی برداری از مطالب اختصاصی سایت جهت استفاده تجاری ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد. شرکت جهان ابنیه آژند با داشتن سال ها دانش و تجربه و تخصص بالا در زمینه طراحی، نصب، اجرا و راه اندازی اتاق تمیز توانسته جایگاه خود را در صنعت کلین روم نمایان سازد.

  • در دریچه های خطی و اسلوت که به صورت دکوراتیو در طول های بالا به کار گرفته می شوند، امکان هوادهی در طول بالای دریچه به صورت یکنواخت وجود ندارد.
  • محصول فوق می تواند با استفاده از خرچنگی یا بست وسط پلنیوم به دریچه اسلات فیکس گردد.
  • از باکس های گوناگون می توان به باکسِ پشتِ دریچه های سقفیِ چهارطرفه ی تایلی و یا دیگر انواعِ دریچه ها اشاره نمود که تصاویرِ متنوعِ باکسها به تفصیل در ذیلِ این توضیحات، قابل مشاهده است.
  • کانال باکس زیبایی خاصی را در نمای ظاهری ساختمان ایجاد می‌کند و جریان هوا را به‌ صورت متنوع در محیط داخلی ساختمان پخش می‌کند.
شرکت کولاک فن تولید کننده کانال اسپیرال برش لیزر فن سانتریفیوژ سیستم تهویه هوا کانال های اسپیرال شرکتکولاکفن اکانال اسپیرال طراحی و ساخت انواع اتصالات کان… ☆ لازم به ذکر است دریچه‌هایی که بر روی پلنیوم باکس نصب می‌شوند از داخل بوسیله تعدادی بست خرچنگی به پلنیوم فیکس شده دیگر نیازی به سوراخ کاری بر روی قاب دریچه‌ها و خراب شدن نمای کار نمی‌باشد. به‌همین ترتیب اگر دو تیغه در میان دریچه اسلوت تعبیه گردد، دریچه سه اسلوت حاصل می‌شود.

هرچند این رخداد به احتمال فراوان نشان از عایق‌بندی نامناسب، رطوبت بالای منطقه یا کثیفی فیلتر سیستم هوارسانی مجموعه شما خواهد بود. استفاده درست از عایق‌های حرارتی و برودتی مناسب هر بخش نیازمند دانش و تجربه کاری است. ۴– امکان تعبیه‌ی لبه‌ی خم‌دار در قسمت دهانه‌ی خروجی هوا، که باعث اتصال دریچه هوا بوسیله بست‌های خرچنگی به پلنیوم باکس می‌شود. برای انتقال هوا به دریچه‌هایی با طول بلند از پلنیوم باکس استفاده می‌شود، پلنیوم باکس نوعی باکس اختلاط هوا بوده که در آن می‌توان باتوجه نوع طراحی آن هوا را به صورت کاملا لایه‌ای و آرام توزیع نمود. پلنیوم باکس پشت دریچه اسلات با توجه به اینکه در سقف کاذب قرار می گیرد رنگ نمی شود ولی در مواقعی که سقف وجود ندارد و پلنیوم به صورت نمایان می باشد رنگ می شود.

برای کم شدن هزینه تمام شده سیستم هوارسانی چه کنیم؟

وسایل مورد نیاز برای نصب و اجرای کانال فلكسيبل شامل پیچ گوشتی، انبردستی، بست کمربندی پلاستیکی، چسب ماستیک، کاردک، چاقوی مخصوص، سیم چین، چسب داکت و دستکش می باشد. شرکت ارمغان تجارت ره سام با هدف پاسخ به نیازهای گسترده جامعه مهندسی و صنعت تاسیسات کشور در زمینه طراحی ، مهندسی و مستند سازی تجهیزات تنظیم هوا مشغول به فعالیت می باشد. ☆ به دلیل داشتن فضای مناسب برای گسترش هوای خروجی، دریچه ها صداگیر بوده و ریزش هوای مطلوبتری دارند. هم در زمینه ی تولید انواع پلنیوم باکس و هم انواع باکسها و تبدیلهای دیگر، در حال فعالیت و ارایه خدمات میباشد.

جعبه های پلنوم از چه ساخته شده اند؟

پلنیوم باکس Archives پدیده تهویه آذر پلنیوم باکس فشار آن را تنظیم می‌کند و جریان هوا را به ‌صورت یکسان در ساختمان پخش می‌کند. دریچه هایی هم که در برروی این محصول نصب می شوند، از داخل به وسیله تعدادی بست خرچنگی به پلنیوم فیکس شده و دیگر برروی ظاهر آن اثری از سوراخ کاری مشاهده نمی شود. از کانل های خرطومی برای متصل کردن خط اصلی کانال هوا در سقف کاذب و پلنیوم باکس استفاده می شود که به وسیله چسب و بست هوابندی از هردوطرف هوابندی می شود.

صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می پلنیوم باکس کانال شود. وی آی پی فرصتی است تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید . گروه صنعتی دهش مفتخر است همگام با صنعت روز دنیا با همکاران مجرب در اجرای کانال های از پیش عایق شده در خدمت آبادانی و پیشرفت ایران عزیز و رفاه حال هموطنان گرامی می باشد. ☆ به دلیل سبک‌تر بودن نیاز به ساپورت کمتری برای نصب داشته و ۲۵% سریع‌تر از گالوانیزه نصب می‌شود.

به طوری که اجرا و نصب کانال فلکسیبل بر خلاف کانال های سنتی ، در فضاهایی مثل سقف کاذب و فضاهای محصور به دلیل انعطاف پذیری در مسیر اجرا ، به راحتی صورت می پذیرد. مجموعه تنظیم تهویه یسنا یکی از کاملترین مجموعه های تولیدی در زمینه تهویه می باشد که پاسخگوی تمام نیاز های کارفرمایان و مشتریان عزیز می باشد. مجموعه تنظیم تهویه یسنا با هدف جلب حداکثری اعتماد و رضایت مشتریان از طریق بهبود مستمر خدمات و محصولات با در نظر داشتن استانداردهای مورد نیاز روز دنیا بر آن است تا سطح کیفی و ایمنی محصولات خود را توسعه و بهبود بخشد.

این نوع پلنیوم برای دریچه های اسلات فنری و معمولی و قاب مخفی در نظر گرفته می شود. ارتفاع این نوع پلنیوم ها معمولا ۲۵ سانتی متر می باشد و عرض این نوع پلنیوم ها از ۵ سانتی متر برای دریچه اسلات تک لاین تا ۳۰ سانتی متر برای دریچه هشت لاین مورد استفاده قرار می گیرد. میتوان آن ها را در ابعاد مختلف، با توجه به نوع عملکردشان سفارش داد و ساخت. به طور معمول ، سيستم هاي داکت HVAC از ورق فلز ساخته مي شوند ، اما ممکن است از مواد مقاوم در برابر حرارت ديگر مانند فايبرگلاس يا پلاستيک عايق استفاده شود.

تامین انواع کانال های خرطومی