وست روم اسکیپ مجموعه بازی های اتاق فرار ترسناک تهران-آل اسکیپ

بسته به ژانر بازی مورد نظرتان، باید با چالش‌ها و ماجراهای مختلفی روبرو شوید. مثلا در یک اتاق فرار ترسناک، باید با اتفاقات دلهره آور دست و پنجه نرم کنید اما در یک اسکیپ روم غیر ترسناک، تمرکزتان باید روی حل معماها باشد. سرنخ های گمراه کننده ، به همراه محیط بازی حرفه ای و جلوه های ویژه که به عمد قرار است شما را بترساند باید در کنار یک سناریو خوب قرار گیرد تا نفس شما را حبس کند و شما نتوانید براحتی معماها را حل کنید . اتاق‌های فرار برای اولین بار در ژاپن در سال 2007 طراحی شد و بعد از آن به سراسر دنیا منتشر شد. آنچه در بازی‌های رایانه‌ای و یا فیلم‌ها دیده‌ایم را این بار در فضای شبیه‌سازی‌شده با دوستانمان تجربه خواهیم کرد.

شما در طول این مسابقه باید برای حفظ جان خود و به‌دست‌آوردن چیز باارزشی بجنگید. این اتاق فرار نیز زیرمجموعه‌ای از مجموعه اسکیپ اتاق فرار بحران تایم محسوب می‌شود. اتاق فرار صحرای کالاهاری یک ماجرای شگفت‌انگیز دارد که در ادامه آن را توضیح خواهیم داد. برای رزرو بلیط اتاق فرار قاتل سریالی اطلاعات زیر به شما کمک می‌کند. برای رزرو بلیط این اتاق فرار می‌توانید به سایت زیر مراجعه کرده یا با تلفن نوشته‌شده تماس بگیرید. اعضای مجموعه با هدف طراحی بازی‌های فکری فعالیت خود را آغاز کردند.

با ثبت کردن کسب و کار خود در میدانه، بی آن‌که نیاز به اقدام دیگری باشد، کسب و کار خودتان را پربازدید کرده و تعداد مراجعان خود را افزایش دهید. همچنین پشتیبانی همه روزه و با سرعت مجموعه و متخصصان میدانه، می‌تواند بهبود کیفیت این پیشرفت شما را تضمین نماید. همچنین به عنوان مراجع نیز می‌توانید بهترینِ هر کسب و کار را در میدانه بیابید و از خدمات آن بهره‌مند گردید.

نیازی به انجام این کار نیست!این بازی متشکل از اتاق فرار و بازی محیطی است و برای پیروزشدن در آن باید همکاری تیمی داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم قبل از رزرو بلیط این اتاق فرار حتما فیلم نفس‌کش را تماشا کنید. ۴ اتاق فرار متفاوت در این مجموعه وجود دارد که هرکدام داستان‌های متفاوتی دارند. یکی از کارکشته‌ترین کارآگاه‌های انگلستان پس از تحقیق ۴ نفر مضمون اصلی را می‌یابد، اما این کارآگاه در دفتر خود کشته می‌شود. شما و همراهانتان به‌عنوان دستیار کارآگاه انتخاب شده‌اید و باید در مدت‌زمان ۶۰ ثانیه قاتل را پیدا کنید در غیر این صورت کشته خواهید شد.

۷_اتاق فرار اپیک اسکیپ:

دلیل محبوبیت این ژانر اتاق فرار، هیجان و ترس و انتشار آدرنالین در بدن است و در خیلی از موارد بازی انقدر طبیعی است که شما واقعا از ته دلتون می ترسید و برای حفظ خوتون از خطر هر کاری انجام می دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو اتاق‌های فرار مجموعه اسکیپ روم با تلفن‌های زیر تماس بگیرید. یک بازی جذاب و فان که معما‌هایش با تمامی معماهای دیگر از نظر جنس متفاوت است و سناریو بسیار جذابی و متفاوتی نیز دارد. این اتاق فرار هم مانند اتاق فرار سرقت از بانک دو مکان مجزا برگزار می‌شود و هیچ تفاوتی از نظر سناریو، طراحی، قیمت و… باهم ندارند. ما هر دو نشانی را برای شما در زیر توضیحات این اتاق قرار می‌دهیم تا نسبت به مکان خود به هرکدام که راحت‌ترید، مراجعه کنید.

اتاق فرار وست روم اسکیپ

وست روم اسکیپ مجموعه بازی های اتاق فرار ترسناک تهران-آل اسکیپ

لوگو مجموعه تهران اسکیپ هم از همین سیاست الگو می‌گیرد و بیانگر مسائلی مربوط به تلاش برای فرار است. رزرو بلیط اتاق‌های فرار این مجموعه فقط به‌صورت آنلاین امکان‌پذیر است. فکر می‌کنید اگر زمانی با دوستانتان مجبور باشید به یک بانک خیلی بزرگ دستبرد بزنید، چطوری انجامش می‌دهید؟ نیازی به انجام این کار نیست! در مجموعه اسکیپ هوم ما برای شما دو اتاق فرار با نام‌های پاپوش و خانه اشباح را معرفی می‌کنیم و امید بر آن است، این اطلاعات برای شما مفید واقع شود. برخلاف اکثر داستان‌های اتاق فرار که شما شخصیت خوب داستانید این بار شما و دوستانتان برای یک خراب‌کاری مامور هستید.

  • بازیکنان اغلب در دنیایی غوطه ور می شوند که برای اجرای ماموریت خود و فرار از اتاق، باید شخصیت ها را به خوبی مجسم کنند اگر چه اتاق فرار یک پدیده سرگرم کننده است.
  • اگر از ساکنین شهر قم می باشید و اکسیپ روم خوب ترسناک در قم سراغ ندارید کافیست در این مطلب با ما همراه باشید چرا که هم به اطلاعات مورد نیاز خود دست پیدا می کنید و هم ترسناک ترین اسکیپ روم های قم را پیدا می کنید.
  • اتاق فرار طاعون جزو یکی از پرطرفدارترین اتاق های فرار تهران از اسکیپ روم محسوب می‌شود چراکه معماهای این بازی می‌تواند برای برخی افراد بسیار چالش‌برانگیز و جالب باشد و درجه سختی آن 80 درصد است.
  • تاکنون تعداد زیادی موفق شدند به این منطقه سفر کنید و این گنجینه را بیاورند.
در ایران هم اتاق های فرار بسیاری طراحی شده و در حال کار هستند در مراکز استانها و شهر های بزرگ می توانید ازین قبیل اتاق ها را پیدا کنید و خاطره ای سراسر هیجان و ترس را تجربه نمایید . یکی از مهم‌ترین موارد برای مقابله با حس ترس در اسکیپ روم، ابراز کردن حس ترس و یا هیجان در موقعیت‌های متفاوت است. افراد می‌توانند با واکنش به موقع نسبت به چیزی که از آن ترسیده‌اند، احساسات خود را تخلیه کنند. اتاق فرار “مغرم” از مجموعه “اتاق فرارهای سریالی افرا” است که در منطقه سی متری جی تهران قرار گرفته است. یک روستای کامل با تمام جزئیات و داستان قوی و ترس فراوان چیزیه که در اتاق فرار ترسناک روستای ناپاک انتظار شمارو میکشه. حداقل دفعۀ دوم می‌دانید که ترسیدن در اتاق فرار چه حسی دارد و می‌توانید خودتان را آماده کنید.

اتاق فرار ویروس