همه چیز در مورد تزریق ژل لب کلینیک زیبای دکتر ترانه امامی

یا مثلاً از ژل‌های نرم برای لب‌ها و از ژل‌های با قوام محکم‌تر برای پروتز گونه نکات مهم بعد از تزریق ژل لب – https://clinicmahsaamani.ir/gel-injection-training/home-care-after-a-hyaluronic-acid-injection/ – استفاده می‌کنیم. پلی اکلیل آمید سازگاری خوبی با بافت‌های بدن دارد یعنی زیست سازگار (Bio-compatible) است. در تصویربرداری پزشکی (مثل تصویر اشعه ایکس) هم دیده نمی‌شود. بعد از تزریق، لایه‌ای از کلاژن به مرور و در مدت زمان یک ماه دور ژل را می‌گیرد.

  • به طور کلی ممکن است در جلسات ابتدایی تزریق ژل، کمی درد و ناراحتی داشته باشید.
  • به‌علاوه حالت لب‌ها را می‌توان بهبود بخشیده و آن‌ها را برجسته‌تر کرد.
  • در این شرایط تزریق ژل لب قابل تحمل با کمترین درد انجام می گیرد .
  • نوشیدن آب زیادی، انجام ورزش‌های سنگین و دست زدن پس از گذشت چند روز از تزریق به قسمتی تحت درمان می‌تواند باعث جابجایی ژل شود.

این روش‌ زیبایی توسط اغلب متخصصان توصیه می‌شود و در لیفت و کاهش تیرگی زیر چشم نقش زیادی دارد. چنانچه به دنبال رفع سیاهی یا گودی زیر چشم خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم با متخصصین پوست مجرب مجموعه مشورت کنید. کلینیک فوق‌تخصصی خانه سفید با وجود داشتن پزشکان حرفه‌ای و باسابقه در زمینه زیبایی، همواره آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است.

بعنوان مثال هزینه تزریق ژل لب ژوویدرم که ساخت شرکت آمریکایی آلرگان است از اسکین فیل که ایتالیایی است بالاتر است . چنانچه هم لب بالا و هم لب پایین احتیاج به برجسته سازی داشته باشند ممکن است تا ۲ سی سی ژل احتیاج شود که هزینه تزریق بیشتر می شود و بر اساس مورد محاسبه می شود. نتایج حاصل از عمل تزریق ژل میتواند موقت و یا دائمی باشد و بسته به نوع و برندی که انتخاب میشود دوام آن مشخص خواهد شد. ژل‌های فیلر و پرکننده ممکن است در برندهای مختلف و با مواد اولیه‌ای مانند ژل‌ های مصنوعی، پلیمر ها، عصاره‌ های کلاژن و غیره تولید شوند.

لیفت بازو با نخ بدون جراحی: مزایا و معایب + قیمت عمل

قبل از انجام تزریق پرکننده یک وعده کامل را هیدراته کرده و بخورید و درست قبل از تزریق یک میان وعده میل کنید. قبل از جلسه تزریق خود از خوردن سیب و مقدار زیادی سیر خودداری نمایید. در افرادى كه سابقه تب خال لب دارند جهت پيشگيرى از عود تب خال ، بهتر هست بعد از تزريق ژل از قرص ضد ويروس مانند اسيكلوير استفاده كنند.

قبل از انجام تزریق، حتما پزشک خود را در جریان این مشکل خود بگذارید تا او داروها و توصیه‌های لازم برای این کار را برایتان تجویز کند. شما می‌توانید انتظارات خود از نتیجه را در جلسه مشاوره قبل از تزریق با متخصص خود در میان بگذارید. از طرفی کیفیت مواد مورد استفاده و مهارت پزشک در طبیعی به نظر رسیدن ظاهر شما بسیار اهمیت دارد.

لیفت صورت یا فیلر؟ کدام یک بهتر است؟ بررسی مزایا و معایب این روش ها

استفاده از ژل برای ناحیه تناسلی حتماً باید طبق نظر پزشک باشد. پزشک با بررسی‌های لازم درباره چگونگی انجام این کار زیبایی تصمیم می‌گیرد. این روش برای افرادی که چین ‌و چروک‌های زیادی دارند، مناسب نیست و پزشک در بیشتر مواقع به این دسته از افراد روش جراحی را پیشنهاد می‌کند. ناحیه تناسلی یکی از نقاط بدن است که با افزایش سن خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد و نسبت به قبل دچار کاهش حجم می‌شود. تزریق فیلر به ناحیه تناسلی در سنین بالا سبب ازبین‌رفتن چین ‌و چروک و برطرف‌کردن تیرگی این ناحیه می‌شود.

فیلر زیر چشم برای رفع گودی و سیاهی

همه چیز در مورد تزریق ژل لب کلینیک زیبای دکتر ترانه امامی

بهترین افراد برای تزریق ژل یا هر عمل زیبایی دیگری افراد غیرسیگاری هستند زیرا در این افراد روند ترمیمی بدن سرعت بالاتری دارد. همچنین مکیدن و تنگ کردن چشم‌ها هنگام کشیدن سیگار خطوط و چین و چروک‌های ریز را تشدید می‌کند و از ماندگاری نتایج می‌کاهد. رادیس از کلسیم هیدروکسی آپاتیت (جزئی از استخوان) تشکیل شده است. رادیس سال‌هاست که توسط پزشکان برای جراحی دندان، فک، صورت و ارتوپدی استفاده می‌شود. حامل ژل توسط بدن جذب می‌شود و جایگزین بافت نرم در حال رشد بدن می‌شود.

افرادی که به دلیل بروز برخی از عارضه ها ماهیچه های صورت بسیار ضعیفی دارند. تزریق بوتاکس سن خاصی نداره اما بهتر است بعد از ۳۰ سالگی برای تزریق بوتاکس اقدام کرد. عدم استفاده از مواد آرایشی و مرطوب‌کننده در زمان مراجعه به کلینیک برای تزریق. ژل به مرور زمان حل شده و روند طبیعی پیری در پوست مجدداً شروع می‌شود.