مهمترین مزایای قفل دیجیتال-خانه هوشمند آکو

خصیصه هایی همچون سیستم ضد سرقت، هشدار ورود تهاجمی، ورود دو مرحله‌ای قفل های الکترونیکی و کیفیت بی نظیر خیال کاربران را از بابت امنیت اقامتگاه‌شان راحت کرده است. سارقان حرفه‌ای، جهت بازکردن قفل دیجیتال، با یک سیستم مکانیکی محض طرف نیستند و مسلماً برای بازکردن یک قفل که مجهز به سیستم ضدسرقت، ضدهک و ضدشوک است و به‌صورت الکترونیکی و توسط رمز، کارت یا تگ و یا اثرانگشت عمل می‌کند، درمانده خواهند بود. قفل های دیجیتال را می توان روی انواع درب ضد سرقت، چوبی و فلزی نصب نمود. این مدل قفل ها دارای یک عدد دستگیره برای باز و بسته کردن درب دارند که همانند دستگیره های معمولی درب منزلتان می باشد با این تفاوت که مجهز به روش های دسترسی ایمنی همچون رمز، کارت و اثر انگشت هم هستند.

مهمترین مزایای قفل دیجیتال-خانه هوشمند آکو همان‌طور که باخبر هستید، متاسفانه امروزه شاهد وجود قفل‌های تقلبی و غیر اصل در بازار هستیم. به همین منظور ما در ادامه به مهم‌ترین ویژگی‌های قفل دیجیتال اشاره خواهیم کرد. بنابراین برای اینکه بتوانیم امنیت ساختمان را حفظ کنیم و یا ارتقا دهیم؛ راهی به جز مقاوم‌سازی این درب نداریم.

دستگیره دیجیتال E18 فیلتا

پس از نصب و راه اندازی محصول توسط متخصصان مجرب قفل ‎هوشمند، یک عدد گارانتی ممتاز یک ساله به شما تقدیم می‌شود. هر کدام از این قفل ها مزایا و ویژگی های خاص خود را دارند که باید بر اساس نیاز خود یکی از آنها(و یا ترکیبی از قفل های هوشمند) را انتخاب کنید. همه قفل های هتلی تنسر لاک از قفل های کارتی پشتیبانی می کنند که از جمله این قفل ها می توان به قفل هتلی TH-001 اشاره قفل دیجیتالی کرد. این قفل همانند قفل های دیگر تنسر لاک در بازه دمای ۱۰- تا ۶۰ درجه سانتی گراد و در رطوبت ۲۰ تا ۹۳ درصد بدون هیچ مشکلی کار می کند. برای اطلاعات بیشتر میتوانید به مقاله قفل هوشمند چیست که به تمام نکات مربوط به قفل هوشمند و مزایای آن پرداخته است، مراجعه نمایید و از مطالب مفید ذکر شده در آن، بهره مند گردید.

قفل دیجیتال یوکا Glass

اولین مورد آن راحتی در استفاده است چراکه مسائل و مشکلات دستگیره‌های معمولی را به راحتی حل کرده است. دومین مورد آن زیبایی است که به‌روز بودن و لاکچری بودن را در ذهن متبادر می‌نماید. سومین هدیه ارزشمند محصول کارآمد قفل دیجیتالی امنیت است که باعث احساس آرامش بسیار بیشتری نسبت به قفل‌های معمولی می‌گردد. یکی از مهمترین مزایای قفل دیجیتال، عدم نیاز به کلید جهت باز و بسته کردن این قفل ها می باشد. می توانید فقط با به خاطر سپردن کد رمز (پسورد) درب می توانید در هر لحظه قفل دیجیتال را باز نمایید. عدم نیاز به کلید و حمل کردن آن، ضریب امنیتی درب را بسیار بالا برده و احتمال سرقت را کاهش می دهد.

  • این مدل امکان کنترل درب از راه دور توسط تلفن همراه را نیز فراهم می‌کند به همین دلیل قفل دیجیتال از پرفروش‌ترین محصولات شرکت بارمان به حساب می‌آید.
  • گروه محصولات قفل اثر انگشتی این امکان را برای مدیران و مالکین خود فراهم می کنند تا 1000 تردد اخیر را بررسی نمایند.
  • یکی از مهم ترین محصولات در زمینه امنیت دربها مخصوصا درب ضد سرقت استفاده از قفل ها است.
  • با استفاده از این قفل ها دیگر نگران کودکان خود برای خروج از خانه نباشید.
  • این محصولات از مواردی هستند که بیش از 1000 نفر میتوانند از آنها استفاده کنند و قابلیت ذخیره 200 نفر رمز و 800 نفر کارت ورود را در مقایسه با سایر موارد و قفل ها دارند.
  • یکی از مزیت های مهم قفل های هوشمند این است که از قابلیت نصب بر روی انواع درب های چوبی، فلزی، آلومینیومی و شیشه ای برخوردار است و افرادی که می خواهند از این قفل ها برای درب های خود استفاده نمایند، محدودیتی از این بابت نخواهند داشت.

بدنه این محصولات بسیار مقاوم بوده و همچنین وجود سیستم های هوشمند امنیتی باعث شده تا این نوع قفل ها به یکی از امن ترین مدل های قفل موجود در جهان تبدیل شود. منبع تغذیه در قفل هوشمند ضد سرقت باتری قلمی است به طوری که جهت نصب نیاز به سیم کشی داخلی برق نمی باشد. این که از قفل دیجیتال اثر انگشتی برای چه مکانی استفاده کنید به اعتقاد بسیاری از کارشناسان امری سلیقه‌ای است. در واقع هر دو قفل، نمونه‌ای از قفل الکترونیکی هوشمند هستند که برندهای مطرحی در دنیا به تولید آن‌ها به شکل های گوناگون می‌پردازند.

قیمت قفل رمزی درب منزل با توجه به نوسانات قیمت ارز چقدر است؟